83756aab-614a-4f22-9439-bb36bbe35a5c

Creatief campagne concept

Stichting Nooit Voorbij

Stichting Nooit Voorbij

We willen een nieuw perspectief bieden in de donkerste tijden. Ons doel is om een lichtpunt te zijn, een plek waar vaders, moeders, broers en zussen weer hoop kunnen vinden. Het leven na verlies zal nooit meer hetzelfde zijn, maar samen streven we naar een nieuw gevoel van volheid en vreugde.

Help Stichting Nooit Voorbij

Creatief campagne concept

Uren

8 tot 16 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 4 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie en/of vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

Laat jouw creativiteit de vrije loop en help ons Matsie Muis te laten uitgroeien tot een krachtig symbool voor steun en herinnering. Jouw inzet kan het verschil maken voor vele gezinnen.

Mirjam Louwen-van Bekkum

Door Mirjam Louwen-van Bekkum

Oprichter

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 11 april 2024

Waarom we jou nodig hebben

Help ons Matsie Muis, het centrale karakter in een nieuw gelanceerd boek, te transformeren tot het symbool van Stichting Nooit Voorbij. Matsie vertegenwoordigt alle kinderen die een broertje of zusje hebben verloren en biedt steun in rouwverwerking. We willen Matsie een prominente plek geven via een unieke campagne, inclusief een eigen webpagina, animatie, merchandise en informatieve content.

Wat ga je doen?

  • Ontwikkeling van een creatief campagneconcept dat aansluit bij onze identiteit en budget.
  • Uitwerking van dit concept in een document met elementen als kernboodschap, slogan en inzet van middelen.
  • Visuele mock-up designs die in lijn zijn met onze huisstijl.
  • Advies over de creatie van Matsie-gerelateerde producten om inkomsten te genereren.

Wat we al hebben

  • De kans om bij te dragen aan een waardevolle missie en impact te maken op het leven van getroffen families.
  • Ruimte voor creatieve vrijheid in het uitwerken van het campagneconcept.
  • Beschikbaarheid van bestaande materialen en een platform.

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

🌕 Creative Concepting
✍️ Copywriting
📢 Campagnes

Een creatieve concepter/copywriter, die een campagne communicatieconcept kan bedenken en deze tot visuele mock-ups kan uitwerken in een concept document.

  • Jij bent een creatieve geest met een passie voor schrijven of designen en conceptueel denken.
  • Ervaring met het inzetten van jouw schrijf- en conceptuele vaardigheden voor het uitwerken van een nieuwe campagne.
  • Het is prettig als je een start kan maken met de visuele uitwerking in de vorm van mock-ups of schetsen.
Mirjam Louwen-van Bekkum

Help Mirjam de Creative Concepting te verbeteren

Mirjam is jouw contactpersoon voor dit project

Help Stichting Nooit Voorbij

Creatief campagne concept

Uren

8 tot 16 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 4 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie en/of vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
Stichting Nooit Voorbij
Stichting Nooit Voorbij

De missie van Stichting Nooit Voorbij.

👪Kind en gezin
🌿 Groeiende fase
📍Spaarndam

We willen een nieuw perspectief bieden in de donkerste tijden. Ons doel is om een lichtpunt te zijn, een plek waar vaders, moeders, broers en zussen weer hoop kunnen vinden. Het leven na verlies zal nooit meer hetzelfde zijn, maar samen streven we naar een nieuw gevoel van volheid en vreugde.

Lees meer