d941ef0a-0ca4-4d7c-9354-92248e3a65df

Missie, visie en waarden

Organisatie in het kort

Stichting Noodopvang Dakloze Vreemdelingen Utrecht

Bieden van opvang en begeleiding aan ongedocumenteerde asielzoekers met als doel het vinden van een duurzame oplossing voor elk individu.

Lees meer

Impact thema’s

💛 Mensenrechten
💛 Armoede
💛 Diversiteit en inclusiviteit

Project details

⏱️

8-16 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week is helemaal aan jou. Gemiddeld werken professionals 2 tot 4 uur per week aan een project.
🗓️

Verspreid over 2-5 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn o.b.v. wat jullie onderling afspreken, zodat het past bij jouw agenda. Organisaties weten dat professionals dit naast hun baan erbij doen.
🚀

We plannen, na de match, binnen een maand de eerste afspraak in.

apostrophe-beginning

In het kader van verder professionaliseren is een duidelijke missie en visie onmisbaar voor onze positionering als organisatie.

Rana van den Burg

Rana van den Burg

Stichting Noodopvang Dakloze Vreemdelingen Utrecht

Projectomschrijving

Waarom we jou nodig hebben

Wat we doen en dat ons werk belangrijk is, is in een gesprek vaak snel over te brengen. Maar heel concreet onze missie en visie beschreven lukt niet. Dat lijkt dan toch vaak meer op een doelstelling. We zouden graag hulp krijgen om onze missie en visie concreet en bondig te beschrijven wat een belangrijk onderdeel is in onze verdere professionalisering.

Hier zijn we naar op zoek

  • Een beoordeling van onze huidige missie, visie en waarden.
  • Een analyse van onze huidige doelgroep, huidige activiteiten en toekomstplannen.
  • Strategisch overleg over deze activiteiten en het kerndoel dat de organisatie nastreeft.
  • Nieuwe geschreven missie, visie en waardes.

🙋‍♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?

Een merkstrateeg die kan helpen met het (her)formuleren van onze missie, visie en waarden. Benodigd: Sterk in taal en kan krachtig dergelijke zaken formuleren. Heeft ervaring met merkdenken, communicatie en/of strategie.

  • Je bent goed met taal en weet hoe je onze boodschap effectief overbrengt naar ons publiek.
  • Je hebt aantoonbare ervaring met merkontwikkeling, communicatie of strategie.
✍️ Copywriting
🎯 Missie en Visie
🧭 Communicatie strategie

Dit hebben we al in huis

  • Een personeelslid die verantwoordelijk is voor het project.
  • Een idee van de boodschap die we graag willen overbrengen.
  • Je huidige missie, visie, waarden en communicatie uitingen.

Stichting Noodopvang Dakloze Vreemdelingen Utrecht
Stichting Noodopvang Dakloze Vreemdelingen Utrecht

De missie van Stichting Noodopvang Dakloze Vreemdelingen Utrecht.

🕊Mensenrechten
💒 Gevestigde organisatie
📍Utrecht

Elk jaar worden er duizenden afgewezen asielzoekers vanuit asielzoekerscentra op straat gezet. Zij mogen niet werken en hebben geen recht op een uitkering en zijn daardoor geheel afhankelijk van hulp wat hen geboden wordt. Wij vinden het onacceptabel dat deze kwetsbare groep aan hun lot wordt overgelaten. Daarom vangen wij mensen op en werken aan een duurzame oplossingen voor elk individu.

Lees meer