e3913d84-f5ba-4d6b-ad40-573005577051

Missie, visie en waarden

Profiel vrijwilliger

Een merkstrateeg die kan helpen met het (her)formuleren van onze missie, visie en waarden. Benodigd: Sterk in taal en kan krachtig dergelijke zaken formuleren. Heeft ervaring met merkdenken, communicatie en/of strategie.

Ervaring met:

  • Copywriting
  • Missie en Visie
  • Communicatie strategie

Organisatie in het kort

Wereldwijd helpen goede doelen kansarme kinderen richting een hoopvolle toekomst. Wij helpen hen met het Nofam kind sponsorplatform.

  • Armoede
  • Ontwikkelingshulp
  • Kind en gezin

Project details

💒 Stichting Nofam

⏱️ 8-16 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de project grootte. Wanneer en hoeveel uur per week is helemaal aan jou. Gemiddeld werken professionals 2 tot 4 uur per week aan een project.

🗓️ Verspreid over 2-5 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn o.b.v. wat jullie onderling afspreken, zodat het past bij jouw agenda. Organisaties weten dat professionals dit naast hun baan erbij doen.

💻 Op locatie en/of vanaf huis

🏁 We kunnen en willen direct aan de slag met dit project.

Door de inzet van jouw kennis en passie op het gebied van strategie en communicatie kunnen wij samen het verschil maken voor 25.000 kinderen eind 2023.
Saša Radovanović
Geschreven door Saša Radovanović van Stichting Nofam

Project­omschrijving

Waarom we dit project starten?

Om voor eind 2023 wereldwijd 25.000 kansarme kinderen te helpen naar een hoopvolle toekomst is het voor ons van belang om met zoveel mogelijk goede doelen de samenwerking op te zoeken. We zouden graag onze missie en visie willen aanscherpen zodat we onze pitch zelf kunnen optimaliseren en zouden een blik van buiten af heel fijn vinden. Spar je met ons mee?

Wat hebben we nodig?

  • Een beoordeling van onze huidige missie, visie en waarden.
  • Een analyse van onze huidige doelgroep, huidige activiteiten en toekomstplannen.
  • Strategisch overleg over deze activiteiten en het kerndoel dat de organisatie nastreeft.
  • Nieuwe geschreven missie, visie en waardes.

💬 Heb je een vraag over dit project? Stel me gerust een vraag via de knop hieronder. Geheel vrijblijvend.

Wat hebben we al?

  • Een personeelslid die verantwoordelijk is voor het project.
  • Een idee van de boodschap die we graag willen overbrengen.
  • Je huidige missie, visie, waarden en communicatie uitingen.
  • Ons beleidsplan waarin onze plannen zijn vastgelegd.

Project alert voor soortgelijke jobs

Ontvang direct de nieuwste projecten binnen jouw skills

Stichting Nofam
Stichting Nofam

De missie van Stichting Nofam.

🤲Armoede
🌱 Start-up fase
📍Vriezenveen

Onze missie is om het leven van mensen te verrijken door samen kansarme kinderen naar een hoopvolle toekomst te helpen.
Dit doen we door samen te werken met zelfstandige stichtingen over de hele wereld die al het verschil maken voor kinderen. We zetten digitale middelen in om kinderen te koppelen, via de stichtingen, aan langdurige donateurs die hen online op hun levensreis vergezellen.

Lees meer

Professionals over Stichting Nofam

Stephen 👐 Tijdelijk Social Media beheer

Stephen
We Have been doing a lot of talking because I am transitioning to the netherlands.

John 👐 Missie, visie en waarden

John
Nofam is erg enthousiast en ambitieus. Ze staan open voor feedback en werken goed samen in sessies, maar ook door veel informatie te delen. Daarnaast tonen ze vaak dat ze blij zijn met de bijdrage die geleverd wordt.

Christien 👐 Strategisch advies over Communicatie

Christien
Het was fijn samenwerken met Stichting Nofam omdat ze heel erg aardig zijn, je advies serieus wordt genomen en ze heel veel passie hebben voor hun stichting.

Annet 👐 Illustraties

Annet
Het was een fijne samenwerking. Vanaf het begin een duidelijk en inspirerend idee. We hebben wat testen gemaakt en vanuit daar verder gewerkt. Leuke communicatie en dankbaar voor het geleverde resultaat! Bedankt!

Sander 👐 Marketing advies over campagne

Sander
Leuke club met een prachtige ambitie maar ik had het gevoel dat ze zelf nog niet heel concreet hadden wat logische vervolgstappen waren en hoe ze hierin goede aansluiting kunnen vinden met hun doelgroep(en). Ik hoop dat ik ze een beetje een spiegel heb kunnen voorhouden die constructief genoeg was om verder mee te komen. Verder is/was de afstand (letterlijk) te groot om bij elkaar te komen voor bijvoorbeeld een inhoudelijke sessie. Wat het in dit geval toch ook wat onhandig maakt.

Pepijn 👐 Pitch deck

Pepijn
Stichting Nofam is vol ambitie met een heel nobel doel bezig. Het fijne aan deze samenwerking is dat de taak goed aansloot bij mijn vaardigheden. Samen hebben we een plan gesmeden om impact te maken en Saša heeft daar met ongekende energie aan gewerkt om zo een fantastisch resultaat neer te zetten. Saša's passie bij het uitwerken van ons plan; daar kreeg ik mijn voldoening uit!