Stephen 👐 Tijdelijk Social Media beheer

"We Have been doing a lot of talking because I am transitioning to the netherlands. "
Stephen
Wij willen graag een campagne starten waarmee wij 5.000 kansarme kinderen kunnen matchen met een sponsor (Nofam guardian). Is het jouw marketingkennis die ons gaat helpen met het positioneren van onze campagne?⚡
Stichting Nofam
Onze missie is om het leven van mensen te verrijken door samen kansarme kinderen naar een hoopvolle toekomst te helpen. Dit doen we door samen te werken met zelfstandige stichtingen over de hele wereld die al het verschil maken voor kinderen. We zetten digitale middelen in om kinderen te koppelen, via de stichtingen, aan langdurige donateurs die hen online op hun levensreis vergezellen.
Uren
6 tot 10 uur in totaal
Periode
In 2 tot 4 weken
Met jouw expertise help je mee om 5.000 kansarme kinderen in 2022 te kunnen verbinden. Met passie, vanuit het hart, zodat we de mensheid verrijken met duurzame en betekenisvolle relaties.
Door Saša Radovanović
ICT & operatie
⏱️ Geplaatst op 25 mei 2022
Wij zien een kans om jouw expertise in te zetten om een sponsor campagne op te zetten. Het doel hierbij is om middels dezelfde technieken 5.000 kansarme kinderen te kunnen matchen met een kind sponsor (Nofam guardian). We hopen dat jij met ons mee kan denken hoe we onze campagne kunnen positioneren en welke doelgroepen wij moeten aanboren.
Een strateeg of marketeer, die als facilitator of sparringpartner kan helpen bepaalde (strategische) marketing thema's uit te diepen. Benodigd: ervaring met strategische zaken als doelstellingen, positionering, doelgroep, boodschap, kanalen, etc. voor onze sponsor campagne.
Help Saša de te verbeteren
Saša is jouw contactpersoon voor dit project
Uren
6 tot 10 uur in totaal
Periode
In 2 tot 4 weken
Onze missie is om het leven van mensen te verrijken door samen kansarme kinderen naar een hoopvolle toekomst te helpen.
Dit doen we door samen te werken met zelfstandige stichtingen over de hele wereld die al het verschil maken voor kinderen. We zetten digitale middelen in om kinderen te koppelen, via de stichtingen, aan langdurige donateurs die hen online op hun levensreis vergezellen.