8b473f49-bd3a-43b6-b5a8-f5f071bbd37c

Marketing advies over campagne

Wij willen graag een campagne starten waarmee wij 5.000 kansarme kinderen kunnen matchen met een sponsor (Nofam guardian). Is het jouw marketingkennis die ons gaat helpen met het positioneren van onze campagne?⚡

Stichting Nofam

Stichting Nofam

Onze missie is om het leven van mensen te verrijken door samen kansarme kinderen naar een hoopvolle toekomst te helpen. Dit doen we door samen te werken met zelfstandige stichtingen over de hele wereld die al het verschil maken voor kinderen. We zetten digitale middelen in om kinderen te koppelen, via de stichtingen, aan langdurige donateurs die hen online op hun levensreis vergezellen.

Help Stichting Nofam

Marketing advies over campagne

Uren

6 tot 10 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 4 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

Met jouw expertise help je mee om 5.000 kansarme kinderen in 2022 te kunnen verbinden. Met passie, vanuit het hart, zodat we de mensheid verrijken met duurzame en betekenisvolle relaties.

Saša Radovanović

Door Saša Radovanović

ICT & operatie

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 25 mei 2022

Waarom we jou nodig hebben

Wij zien een kans om jouw expertise in te zetten om een sponsor campagne op te zetten. Het doel hierbij is om middels dezelfde technieken 5.000 kansarme kinderen te kunnen matchen met een kind sponsor (Nofam guardian). We hopen dat jij met ons mee kan denken hoe we onze campagne kunnen positioneren en welke doelgroepen wij moeten aanboren.

Wat ga je doen?

  • Een beoordeling van onze huidige activiteiten.
  • 2 tot 4 één uur strategiesessies waarin onder andere de volgende onderwerpen worden behandeld: problematiek, marketingdoelstellingen, positionering, missie & identiteit en doelgroepen.
  • Een samenvatting van de onderwerpen die besproken zijn met concrete next steps voor de uitvoer, in de vorm van een startplan.

Wat we al hebben

  • Intern contactpersoon die inhoudelijk betrokken is.
  • Een begrip van de doelgroepen die we willen bereiken.
  • Missie en visie.
  • Onze eerste campagne doel 100 verbonden kinderen is.

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

Een strateeg of marketeer, die als facilitator of sparringpartner kan helpen bepaalde (strategische) marketing thema's uit te diepen. Benodigd: ervaring met strategische zaken als doelstellingen, positionering, doelgroep, boodschap, kanalen, etc. voor onze sponsor campagne.

Saša Radovanović

Help Saša de te verbeteren

Saša is jouw contactpersoon voor dit project

Help Stichting Nofam

Marketing advies over campagne

Uren

6 tot 10 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 4 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

Hoe het werkt?

Klik hier
Stichting Nofam
Stichting Nofam

De missie van Stichting Nofam.

🤲Armoede
🌱 Start-up fase
📍Vriezenveen

Onze missie is om het leven van mensen te verrijken door samen kansarme kinderen naar een hoopvolle toekomst te helpen.
Dit doen we door samen te werken met zelfstandige stichtingen over de hele wereld die al het verschil maken voor kinderen. We zetten digitale middelen in om kinderen te koppelen, via de stichtingen, aan langdurige donateurs die hen online op hun levensreis vergezellen.

Lees meer

Professionals over Stichting Nofam

Stephen 👐 Tijdelijk Social Media beheer

💛
rating-stars

"We Have been doing a lot of talking because I am transitioning to the netherlands. "

Stephen

John 👐 Missie, visie en waarden

💛
rating-stars

"Nofam is erg enthousiast en ambitieus. Ze staan open voor feedback en werken goed samen in sessies, maar ook door veel informatie te delen. Daarnaast tonen ze vaak dat ze blij zijn met de bijdrage die geleverd wordt. "

John

Christien 👐 Strategisch advies over Communicatie

💛
rating-stars

"Het was fijn samenwerken met Stichting Nofam omdat ze heel erg aardig zijn, je advies serieus wordt genomen en ze heel veel passie hebben voor hun stichting. "

Christien

Annet 👐 Illustraties

💛
rating-stars

"Het was een fijne samenwerking. Vanaf het begin een duidelijk en inspirerend idee. We hebben wat testen gemaakt en vanuit daar verder gewerkt. Leuke communicatie en dankbaar voor het geleverde resultaat! Bedankt!"

Annet

Sander 👐 Marketing advies over campagne

💛
rating-stars

"Leuke club met een prachtige ambitie maar ik had het gevoel dat ze zelf nog niet heel concreet hadden wat logische vervolgstappen waren en hoe ze hierin goede aansluiting kunnen vinden met hun doelgroep(en). Ik hoop dat ik ze een beetje een spiegel heb kunnen voorhouden die constructief genoeg was om verder mee te komen. Verder is/was de afstand (letterlijk) te groot om bij elkaar te komen voor bijvoorbeeld een inhoudelijke sessie. Wat het in dit geval toch ook wat onhandig maakt."

Sander

Pepijn 👐 Pitch deck

💛
rating-stars

"Stichting Nofam is vol ambitie met een heel nobel doel bezig. Het fijne aan deze samenwerking is dat de taak goed aansloot bij mijn vaardigheden. Samen hebben we een plan gesmeden om impact te maken en Saša heeft daar met ongekende energie aan gewerkt om zo een fantastisch resultaat neer te zetten. Saša's passie bij het uitwerken van ons plan; daar kreeg ik mijn voldoening uit!"

Pepijn