🚨Dit project heeft de maximale aantal inschrijvingen bereikt 🚨

Inschrijven is helaas niet meer mogelijk

Ontdenk hieronder andere mooie projecten 🙂

303332c3-c527-4efd-9221-670947a3acfe

Stichting Netwerk Dordtse Helden

Dordtse Helden, een groep jongeren, zetten zich actief in voor hun stadsgenoten, waardoor ze niet alleen eenzaamheid in de gemeenschap aanpakken, maar ook zichzelf ontwikkelen en nieuwe vriendschappen vormen. Samen met de jongeren zetten we ons in tégen eenzaamheid en vóór verbinding en ontmoeting. Lees meer

Stichting Netwerk Dordtse Helden

Hoe wij helpen

Niet iedereen heeft een sociaal netwerk om op terug te vallen bij praktische en sociale (hulp)vragen. Bovendien voelt een groot deel van de bevolking zich eenzaam, dat is er bij mensen van alle leeftijden en achtergronden. Eenzaamheid is een stille epidemie die een enorme impact kan hebben op het welzijn en de geestelijke gezondheid van mensen. De jongeren van Dordtse Helden vormen met elkaar een sociaal netwerk voor mensen die dat missen.

Help Stichting Netwerk Dordtse Helden

Een eventmanager

Uren

24 tot 36 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 4 tot 8 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie en/of vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
Marion van Bruggen

Help Marion van Stichting Netwerk Dordtse Helden

Marion is jouw contactpersoon voor dit project

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

🎪 Eventmanagement
🗺 Project management

Een event manager die ervaring heeft met het opzetten van evenementen en ons kan helpen bij het opzetten en managen van een aankomend event. Ervaring met zaken als conceptontwikkeling, event- en projectmanagement.

Marion van Bruggen

Door Marion van Bruggen

Oprichter

⏱️ Geplaatst op 24 april 2023

Help Stichting Netwerk Dordtse Helden

Een eventmanager

Uren

24 tot 36 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 4 tot 8 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie en/of vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
Stichting Netwerk Dordtse Helden
Stichting Netwerk Dordtse Helden

De missie van Stichting Netwerk Dordtse Helden.

ribbon-starWelzijn
ribbon-checkmarkNon-profit
pinpointDordrecht

Dordtse Helden, een groep jongeren, zetten zich actief in voor hun stadsgenoten, waardoor ze niet alleen eenzaamheid in de gemeenschap aanpakken, maar ook zichzelf ontwikkelen en nieuwe vriendschappen vormen. Samen met de jongeren zetten we ons in tégen eenzaamheid en vóór verbinding en ontmoeting.

Lees meer

Professionals over Stichting Netwerk Dordtse Helden

Wanda 👐 Portret foto's

💛
rating-stars

"Door de prettige en goede communicatie voorafgaand aan de shoot wist ik welke foto’s Dordtse Helden nodig had. De shoot begon met koffie-to-go op zoek naar mooie plekjes in Dordrecht. Het was een fantastische dag met leuke ‘modellen’. Alsof ze niet anders waren gewend. Een dreamteam! "

Wanda

Cheyenne 👐 Testimonials schrijven

💛
rating-stars

"Dankzij deze stichting heb ik in een veilige omgeving m'n eigen kwaliteiten leren kennen en een nieuwe passie gevonden: het opschrijven van levensverhalen van mensen. Ik heb dankzij Marion de mooiste mensen mogen ontmoeten en zal daar de rest van m'n leven met genot op terugblikken."

Cheyenne

Nina 👐 Een eventmanager

💛
rating-stars

"Wat was het een feestje om met Dordtse Helden samen te werken! Vanaf dag 1 had ik een leuke klik met Marion, en later ook met de rest van het team en het bestuur. Wat een bevlogen mensen met een gouden hart, super inspirerend! "

Nina