Logo & Huisstijl
Organisatie in het kort
SMD brengt jonge mensen door educatie in contact met de natuur. Hierdoor leren zij hoe ze kunnen bijdragen aan een groene, duurzame en gezonde samenleving.
Lees meerImpact thema’s
Project details
20-40 uur in totaal
Verspreid over 3-7 weken
Starten binnen één maand
Met jouw creatieve bijdrage kunnen wij als stichting nog beter uitdragen wie wij zijn en waar wij voor staan. Zo krijgen we meer kinderen naar de natuur!
Madelon van Rijn
Stichting milieu dichterbij
Projectomschrijving
Waarom we jou nodig hebben
Wij zijn op zoek naar jou als creatieve alleskunner, om ons te helpen met het omzetten van onze visie en missie naar een herkenbare huisstijl (logo, kleuren etc) die bij ons en deze moderne tijd past. Onze huidige huisstijl is erg verouderd en kan een update gebruiken. Denk jij dat jij de juiste persoon bent om ons hierbij te helpen, schrijf je dan in!
Hier zijn we naar op zoek
- Een logo dat in lijn ligt met onze merkidentiteit, kant-en-klaar opgeleverd zodat we het direct kunnen inzetten.
- Huisstijl document (met daarin elementen als logo, kleurgebruik, lettertypes, etc) voor intern gebruik en samenwerkingen met externe partijen.
- Aansluitende huisstijl-materialen: visitekaartje, envelop, briefpapier en omslagfoto voor social media.
🙋♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?
Een grafisch designer die een logo en huisstijl kan ontwerpen die goed aansluiten bij de missie, visie en waarden van een organisatie. Pre: een portfolio met soortgelijke projecten (logo’s en huisstijlen).
- Je bent creatieve geest met de nodige kennis van design.
- Jij snapt branding en wordt enthousiast om een cruciale rol te spelen in het versterken van ons merk.
- Het tonen van een portfolio met vergelijkbare projecten, zoals logo's en huisstijlen, is een grote plus.
Dit hebben we al in huis
- Missie en visie.
- Oude huisstijl (logo, kleuren, lettertypes).
- Doelgroepomschrijving.
De missie van Stichting milieu dichterbij.
SMD geeft jonge mensen kennis over natuur, duurzaamheid en gezond leven.
We dragen kennis over op een ervaringsgerichte manier (hoofd, hart en handen).
Na een les hebben jonge mensen (de nieuwe generatie) inzicht in wat ze zelf kunnen doen om bij te dragen aan een groene, duurzame, gezonde samenleving.
Mission statement : Duurzaam voor jongeren