755f8554-7c92-4492-89cb-db028a513f62

Strategisch advies over Marketing

We zijn de laatste tijd hard gegroeid waardoor onze missie & marketingplan een wirwar is. Denk jij mee hoe we dit kunnen concretiseren? Als je ons helpt, dan help je mensen die worstelen met mentale klachten! 💛

Stichting Let's Break the Shame

Stichting Let's Break the Shame

Veel mensen in de maatschappij kampen met mentale problemen die niet altijd makkelijk bespreekbaar zijn of onderkend worden. Daar wil stichting Let's break the shame verandering in brengen. De stichting organiseert thema-evenementen, biedt educatie en bedrijfsprogramma's aan en lanceert online campagnes om de mentale gezondheid in de maatschappij te bevorderen.

Help Stichting Let's Break the Shame

Strategisch advies over Marketing

Uren

5 tot 8 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 3 tot 6 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

Met jouw expertise kunnen we nog meer mensen helpen die worstelen met een depressie, eetstoornis of trauma. Jij kunt samen met ons het verschil maken en werken aan een gezondere samenleving.

Mae Zaal

Door Mae Zaal

Directeur

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 02 juni 2022

Waarom we jou nodig hebben

We stoeien al een tijdje met het formuleren van een concreet marketing plan. Onze missie en visie is op dit moment onduidelijk door de harde groei. Daarnaast hebben we een groot bereik op social media, maar willen we graag nog meer interactie.

Wat ga je doen?

  • Een beoordeling van onze huidige activiteiten.
  • 2 tot 4 één uur strategiesessies waarin onder andere de volgende onderwerpen worden behandeld: problematiek, marketingdoelstellingen, positionering, missie & identiteit en doelgroepen.
  • Een lijst met woorden die we in kunnen zetten op verschillende platformen en communicatiemiddelen, om zo direct de aandacht van de doelgroep te trekken (bijv. inclusie, participatie en preventie).
  • Een samenvatting van de onderwerpen die besproken zijn met concrete next steps voor de uitvoer, in de vorm van een startplan.

Wat we al hebben

  • Intern contactpersoon die inhoudelijk betrokken is.
  • Een begrip van de doelgroepen die we willen bereiken.
  • De marketing doelen/challenges die we hebben.
  • Analyse van verschillende social media platforms
  • Resultaten van eerder gevoerde campagnes
  • Oude marketing documenten

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

🧭 Communicatie strategie

Een strateeg of marketeer die ons helpt met strategische marketing thema's uitdiepen zoals doelstellingen, positionering, doelgroep, boodschap en kanalen.

  • Je helpt ons graag met onze marketingdoelstellingen, positionering, doelgroep en de juiste boodschap.
  • Met jouw expertise help je ons onze marketingstrategie naar een hoger niveau te tillen.
Mae Zaal

Help Mae de Communicatie strategie te verbeteren

Mae is jouw contactpersoon voor dit project

Help Stichting Let's Break the Shame

Strategisch advies over Marketing

Uren

5 tot 8 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 3 tot 6 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

Hoe het werkt?

Klik hier
Stichting Let's Break the Shame
Stichting Let's Break the Shame

De missie van Stichting Let's Break the Shame.

🙂Welzijn
🌿 Groeiende fase
📍Amsterdam

Veel mensen in de maatschappij kampen met mentale problemen die niet altijd makkelijk bespreekbaar zijn of onderkend worden. Daar wil stichting Let's break the shame verandering in brengen. De stichting organiseert thema-evenementen, biedt educatie en bedrijfsprogramma's aan en lanceert online campagnes om de mentale gezondheid in de maatschappij te bevorderen.

Lees meer

Professionals over Stichting Let's Break the Shame

Lorin 👐 Flexibele copywriting ondersteuning

💛
rating-stars

"Samen met Mae heb ik ervoor kunnen zorgen dat de website nu mooie teksten heeft. Voor mij was het een super samenwerking. Mae was vriendelijk, reageerde snel en had een open maar professionele houding. Zo dankbaar dat ik mee mocht helpen aan een project voor deze prachtige stichting! Ik ben benieuwd wat voor goeds zij in de toekomst nog allemaal gaan doen. "

Lorin

Johan 👐 Inhoudelijke check op fondsaanvraag

💛
rating-stars

"Het was fijn samenwerken met stichting Let’s Break the Shame vanwege het enthousiasme en de betrokkenheid. De stichting heeft natuurlijk ook een mooie missie."

Johan

Jan Willem 👐 Pitch deck

💛
rating-stars

"De samenwerking met Mae van LBTS verliep erg prettig, efficiënt en vlot. Afspraken werden goed nagekomen en het eindresultaat was prima. Ik hoop dat LBTS er veel baat bij zal hebben en nog veel goeds mag doen de komende jaren."

Jan Willem