d01d8825-f999-4303-8a3f-65ba94554ec9

E-mail campagne opzetten

Stichting Leerorkest Nederland

Stichting Leerorkest Nederland

In lage inkomenswijken is muziekonderwijs niet vanzelfsprekend. Het Leerorkest vindt dat íeder kind de kans moet krijgen om muziek te leren maken met daarbij een grote rol voor de ontwikkeling van sociale vaardigheden en een positief zelfbeeld. We verlagen drempels voor kinderen, zodat ze kunnen opgroeien tot toekomstige wereldburgers in de stimulerende omgeving van een orkest.

Help Stichting Leerorkest Nederland

E-mail campagne opzetten

Uren

8 tot 10 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 4 tot 6 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

Wil jij jouw marketing- en communicatietalent inzetten om kinderen de kracht van muziek te laten ontdekken? Help ons om een sterke e-mailcampagne op te zetten en "Vrienden van het Leerorkest" te werven en behouden.

Oskar Zakrzewski

Door Oskar Zakrzewski

Fondsenwerver

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 30 september 2024

Waarom we jou nodig hebben

Wil jij meehelpen aan het stimuleren van kinderen om samen muziek te maken en hun talenten te ontwikkelen, ongeacht hun achtergrond? Stichting Leerorkest Nederland doet dit, maar we hebben jouw hulp nodig! We missen momenteel een gestructureerde aanpak om potentiële "Vrienden van het Leerorkest" te werven en te behouden. Ben jij een professional met ervaring in marketing en communicatie? Schrijf je dan in voor dit project en samen kunnen we een impact maken door een effectieve e-mailcampagne op te zetten en duurzame relaties op te bouwen met onze donateurs.

Wat ga je doen?

  • Het ontwikkelen van een e-mailflow via Mailchimp met overtuigende content om donaties te stimuleren.
  • Geautomatiseerde e-mailflows op en integreren donatieknoppen en in lijn met onze landingspagina's.
  • Het uitvoeren A/B-tests en leveren een rapport met inzichten en aanbevelingen voor verbetering.

Wat we al hebben

  • Een globaal campagne concept / boodschap.
  • Doelgroepomschrijving.
  • Huisstijl (met elementen als logo, kleuren, lettertypes).

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

📢 Campagnes
📧 Email Marketing

Een e-mail marketeer die helpt bij het opzetten van e-mailcampagnes zorgt voor een strategische aanpak, en het creëren van aantrekkelijke, conversiegerichte content.

Oskar Zakrzewski

Help Oskar de Campagnes te verbeteren

Oskar is jouw contactpersoon voor dit project

Help Stichting Leerorkest Nederland

E-mail campagne opzetten

Uren

8 tot 10 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 4 tot 6 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

Hoe het werkt?

Klik hier

De missie van Stichting Leerorkest Nederland.

🎨Kunst en cultuur
🌿 Groeiende fase
📍Amsterdam

In lage inkomenswijken is muziekonderwijs niet vanzelfsprekend. Het Leerorkest vindt dat íeder kind de kans moet krijgen om muziek te leren maken met daarbij een grote rol voor de ontwikkeling van sociale vaardigheden en een positief zelfbeeld. We verlagen drempels voor kinderen, zodat ze kunnen opgroeien tot toekomstige wereldburgers in de stimulerende omgeving van een orkest.

Lees meer

Professionals over Stichting Leerorkest Nederland

Mariëlle & 👐 Infographic

💛
rating-stars

"Het was een fijne samenwerking, met fijne communicatie. Het was wel een behoorlijke klus, om een visual te maken die alle elementen kon weergeven. Door de input van Oskar (en anderen) zijn we er samen uiteindelijk in geslaagd! "

Mariëlle &

sandra 👐 Strategisch advies over Business Model

💛
rating-stars

"Ik heb Joris ervaren als een prettige opdrachtgever, hij is erg betrokken en kent de materie door en door. Hij stond ook open voor mijn ideeen, en zo konden we samen bouwen aan het project. "

sandra