
2 uur brainstormen over marketingstrategie
Als democratie verandert in dictatuur, wat verandert er dan in jouw klas?
Bepaal samen de richting voor een marketingstrategie om onze educatieve programma's bij beslissingmakers op scholen onder de aandacht te brengen. Adviseer over strategieën en kanalen om onze doelen te bereiken.

Stichting KinderVerzet & Vriendschap, Toen & Nu
Wij bevorderen bewustwording over samenleven en burgerschap bij kinderen middels artivisme: een speelse combinatie van kunstwerken, AR games, interactieve animaties, exposities, video’s. Gebaseerd op de jeugdroman 'Het verlaten hotel' over waar gebeurd kinderverzet in de Tweede Wereldoorlog. Laat je niet opstoken, denk zelf na, zoek verbinding, kom voor elkaar op.
-
Help inzicht te vergroten wat een dictatuur betekent in het leven van kinderen.
-
Met jouw hulp bevorderen we inzicht in fakenews, in beloftes versus realiteit.
-
Help mee kinderen te laten nadenken over vriendschap, vrijheid, wraak, vergeving en empathie.
Help Stichting KinderVerzet & Vriendschap, Toen & Nu
2 uur brainstormen over marketingstrategie
Uren
3 tot 5 uur in totaal
Periode
In 2 tot 5 weken
📍 Op locatie en/of vanuit huis
We missen de marketingkennis om onze vernieuwende educatieve boodschap over vreedzaam samenleven goed over te brengen. Kun jij ons helpen onze markt te analyseren en ons strategisch advies te geven om docenten en jongeren buiten school te bereiken?

Door Mirjam Elias
Project leider
De project omschrijving
⏱️ Geplaatst op 05 juli 2025
Waarom we jou nodig hebben
Wij bevorderen bewustwording over samenleven en burgerschap bij kinderen middels artivisme: een speelse combinatie van kunstwerken, AR games, interactieve animaties, exposities, video’s. Gebaseerd op de jeugdroman 'Het verlaten hotel' over waar gebeurd kinderverzet in de Tweede Wereldoorlog. Job Cohen is samen met mij aan het lobbyen om de financiering te realiseren. Als dit lukt kunnen we de educatieve module met Animaties, AR games en een beeldenparcours ontwikkelen. Hiermee willen we jongeren in groep 7-8 en de eerste twee klassen van het voortgezet onderwijs op een speelse manier aan het denken te zetten over fakenews, vriendschap, vrijheid, wraak, vergeving en empathie. Onze boodschap? Als democratie verandert in dictatuur, wat verandert er dan in je klas? Met een combinatie van kunstvormen, stimuleren we bewustwording over burgerschap. Om de modules beter te verspreiden hebben we een strategisch marketingplan nodig om beslissingmakers zoals maatschappijleer- en burgerschapdocenten te bereiken. Wil jij ons helpen? We zoeken iemand die wil meedenken en snapt dat wij om te beginnen de marketingtaal slecht kennen. Wellicht is een brainstormsessie van 2 uur een idee?
Wat ga je doen?
- Begeleid een brainstormsessie van 2 uur.
- Ontwikkel samen met ons een strategisch marketingplan met doelen.
- Adviseer over de implementatie van marketingstrategieën.
Wat we al hebben
- Missie en visie document van de organisatie
- Informatie over het boek 'Het verlaten hotel'
- Beschikbaarheid voor een brainstormsessie
Het profiel van de vrijwilliger
Ben jij wie we zoeken?
- Jij bent een strategisch denker en hebt zin om de zichtbaarheid te vergroten.
- Je vindt het leuk om marktanalyses te doen en doelgroepen te begrijpen.
- Je wilt graag creatieve marketingstrategieën ontwikkelen en implementeren.

Help Mirjam de Communicatie strategie te verbeteren
Mirjam is jouw contactpersoon voor dit project
Help Stichting KinderVerzet & Vriendschap, Toen & Nu
2 uur brainstormen over marketingstrategie
Uren
3 tot 5 uur in totaal
Periode
In 2 tot 5 weken
📍 Op locatie en/of vanuit huis


De missie van Stichting KinderVerzet & Vriendschap, Toen & Nu.
Als democratie verandert in dictatuur, wat verandert er dan in je klas? Met een combinatie van kunstvormen, stimuleren we bewustwording over burgerschap. In de maak nu: een musical, interactieve animaties en AR games over vergelding, vergeving, loyaliteit, vrijheid. Laat je niet opstoken, zoek verbinding. Gr 7 en 8 basisschool en gr 1-2 VO, ook geschikt voor sportclub, buurthuis, (groot)ouders.
Lees meer