8261312a-efc3-4056-92e5-ea516788f488

Strategisch communicatie advies

Stichting Kinderboerderij en Waterspeeltuin Tanthof

Stichting Kinderboerderij en Waterspeeltuin Tanthof

Onze maatschappelijk waarde voor de buurt en regio vergroten, waarbij het ons doel is dat: • Bezoekers tevreden zijn na hun bezoek, het een meerwaarde heeft geboden en dat ze graag weer terugkomen; • Vrijwilligers tevreden zijn en vinden dat actief bezig zijn een betekenisvolle invulling van hun vrije tijd biedt; • Alle externe stakeholders graag een relatie aangaan en die willen continueren.

Help Stichting Kinderboerderij en Waterspeeltuin Tanthof

Strategisch communicatie advies

Uren

4 tot 8 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 3 tot 6 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie en/of vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

Met een nieuwe passende naam voor onze groene stichting kunnen we een grotere maatschappelijke impact maken voor Delft en omgeving, doordat we meer mensen bereiken en aanspreken.

Sylvia Looijestijn

Door Sylvia Looijestijn

Anders

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 01 januari 0001

Waarom we jou nodig hebben

We willen onze stichting een nieuwe naam geven! In het kort willen we een bredere doelgroep aanspreken dan alleen kinderen en gezinnen. Ook is de speeltuin veranderd van echte waterspeeltuin naar een groene speeltuin met water. We zoeken een communicatie/marketing expert om ons te begeleiden in dit traject. We hebben al een shortlist met optionele nieuwe namen, maar we willen graag een expert inschakelen om ons verder te helpen met kiezen. Samen bekijken we deze opties en wie weet komen we op nog een andere naam uit.

Wat ga je doen?

  • 2 strategiesessies over onze communicatiedoelstellingen, boodschap, Tone of Voice, doelgroep, PR-benadering en kanalen
  • Een startplan met een korte samenvatting en concrete next steps voor de uitvoer van de nieuwe strategie

Wat we al hebben

  • Een personeelslid die verantwoordelijk is voor het project
  • Een idee van de boodschap die we graag willen overbrengen
  • Doelgroepomschrijving
  • Huidige missie, visie, waarden en communicatie uitingen

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

🧭 Communicatie strategie
🗞 PR

Een ervaren communicatie specialist of adviseur, die als facilitator of sparringpartner kan helpen bepaalde (strategische) communicatie thema's uit te diepen. Benodigd: ervaring met strategische zaken als doelstellingen, content, doelgroepen, boodschap, kanalen, etc.

Sylvia Looijestijn

Help Sylvia de Communicatie strategie te verbeteren

Sylvia is jouw contactpersoon voor dit project

Help Stichting Kinderboerderij en Waterspeeltuin Tanthof

Strategisch communicatie advies

Uren

4 tot 8 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 3 tot 6 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie en/of vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
Stichting Kinderboerderij en Waterspeeltuin Tanthof
Stichting Kinderboerderij en Waterspeeltuin Tanthof

De missie van Stichting Kinderboerderij en Waterspeeltuin Tanthof.

🌱Duurzaamheid, natuur en milieu
🌳 Impact scale-up fase
📍Delft

Onze maatschappelijk waarde voor de buurt en regio vergroten, waarbij het ons doel is dat:
• Bezoekers tevreden zijn na hun bezoek, het een meerwaarde heeft geboden en dat ze graag weer terugkomen;
• Vrijwilligers tevreden zijn en vinden dat actief bezig zijn een betekenisvolle invulling van hun vrije tijd biedt;
• Alle externe stakeholders graag een relatie aangaan en die willen continueren.

Lees meer