Campagne huisstijl met materiaal ontwerpen
Organisatie in het kort
In Zoetermeer ontmoeten gemeenschappen elkaar in dialoog. Stichting ILOZ stimuleert samenwerking tussen diverse culturen en levensbeschouwingen.
Lees meerImpact thema’s
Project details
8-24 uur in totaal
Verspreid over 2-5 weken
Vanuit huis
We kunnen direct starten
Laat je talent schitteren en maak impact! Help ILOZ met een creatieve campagne voor de Stadsiftar 2025 en draag bij aan verbinding en inclusie in Zoetermeer. Samen werken we aan een stad waar iedereen welkom is. Doe mee en laat jouw vaardigheden het verschil maken!
Shamier Madhar
Stichting ILOZ
Projectomschrijving
Waarom we jou nodig hebben
ILOZ (Interlevensbeschouwelijk Overleg Zoetermeer) brengt mensen van verschillende achtergronden samen om inclusie, dialoog en samenhorigheid te stimuleren. In 2024 trok onze Stadsiftar ongeveer 200 deelnemers, en in 2025 streven we naar een nog grotere opkomst. Op 14 maart organiseren we onze derde Stadsiftar, een unieke kans om de inwoners te verbinden, begrip te kweken en samen een inclusieve stad te vieren. We zijn op zoek naar een creatieve professional die kan helpen bij het ontwerpen van een pakkende campagnehuisstijl en aantrekkelijk promotiemateriaal om dit evenement nog groter te maken.
Hier zijn we naar op zoek
- Een campagne huisstijl die aansluit bij het campagne concept.
- Doorvertaling van huisstijl naar verschillende uitingen (bijvoorbeeld print, social media posts en/of website assets).
- Wanneer relevant: oplevering in benodigde format voor digitaal of print gebruik.
- Goed om te weten: het monitoren van de campagne is niet nodig.
Onze ervaring met soortgelijke projecten: Ik ben er bekend mee of heb er eerdere ervaring mee
🙋♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?
Een grafisch designer die een huisstijl kan ontwikkelen voor een campagne en dit vervolgens consistent kan doorvertalen naar verschillende uitingen.
- Je bent bekend met grafische software en tools.
- Ervaring in het ontwikkelen van een huisstijl en vertalen naar diverse communicatiemiddelen.
- Je zet ideeën en concepten gemakkelijk om in aansprekende visuele content.
Dit hebben we al in huis
- Een globaal campagne concept / boodschap.
- Doelgroepomschrijving.
- Globale content en storyline.
- Huisstijl (met elementen als logo, kleuren, lettertypes).
- Tekstuele uitwerkingen voor uitingen die ontworpen moeten worden.
De missie van Stichting ILOZ.
Onze stad is een thuis voor vele kleurrijke bewoners. Het ILOZ brengt deze diversiteit samen door verschillende levensbeschouwingen te verenigen: kerken, moslimorganisaties, joodse-, baha’i-, hindoe-, humanistische en Syrisch-culturele gemeenschappen in Zoetermeer.
Lees meer