Missie, visie en waarden

Stichting iamunheard

Stichting iamunheard promoot en ontwikkelt artiesten die niet binnen de lijntjes van de hedendaagse popmuziek kleuren. Talenten die afwijken van de norm en thuishoren in een subgenre, waar de huidige industrie niet in investeert in verband met het hoge risico. Wij helpen hen vanuit een strategie een imago uit te bouwen, een concept te versterken en beiden effectief te promoten.

Help Stichting iamunheard

Missie, visie en waarden

Uren

5 tot 8 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 5 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

Heb muzikale talenten om hun brand/bedrijf nog beter te snappen!

Jerrald  Justin

Door Jerrald Justin

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 01 januari 0001

Waarom we jou nodig hebben

Het lijkt ons tof als we een seminar kunnen starten voor de talenten van de stichting om ze zo hun eigen brand een stuk beter te laten begrijpen. De talenten missen nog wel een stukje expertise als het gaat om tone of voice en hun missie / visie

Wat ga je doen?

  • Een beoordeling van onze huidige missie, visie en waarden.
  • Een analyse van onze huidige doelgroep, huidige activiteiten en toekomstplannen.
  • Strategisch overleg over deze activiteiten en het kerndoel dat de organisatie nastreeft.
  • Nieuwe geschreven missie, visie en waardes.

Wat we al hebben

  • Een personeelslid die verantwoordelijk is voor het project.
  • Een idee van de boodschap die we graag willen overbrengen.
  • Je huidige missie, visie, waarden en communicatie uitingen.

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

✍️ Copywriting
🎯 Missie en Visie
🧭 Communicatie strategie

Een merkstrateeg die kan helpen met het (her)formuleren van onze missie, visie en waarden. Benodigd: Sterk in taal en kan krachtig dergelijke zaken formuleren. Heeft ervaring met merkdenken, communicatie en/of strategie.

  • Je bent goed met taal en weet hoe je onze boodschap effectief overbrengt naar ons publiek
  • Je hebt aantoonbare ervaring met merkontwikkeling, communicatie of strategie
Jerrald  Justin

Help Jerrald de Copywriting te verbeteren

Jerrald is jouw contactpersoon voor dit project

Help Stichting iamunheard

Missie, visie en waarden

Uren

5 tot 8 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 5 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
Stichting iamunheard

De missie van Stichting iamunheard.

🎨Kunst en cultuur
🌿 Groeiende fase
📍Amsterdam

Stichting iamunheard promoot en ontwikkelt artiesten die niet binnen de lijntjes van de hedendaagse popmuziek kleuren. Talenten die afwijken van de norm en thuishoren in een subgenre, waar de huidige industrie niet in investeert in verband met het hoge risico. Wij helpen hen vanuit een strategie een imago uit te bouwen, een concept te versterken en beiden effectief te promoten.

Lees meer

Professionals over Stichting iamunheard

Marijke 👐 Workshop Social Media

💛
rating-stars

"Een fijne, enthousiaste club die graag van jou als expert wilt leren. We hebben goede, duidelijke afspraken kunnen maken en als er iets tussen kwam, werd dat tijdig en fijn gecommuniceerd. Ik vond het een ontzettend leuke ervaring en heb het idee dat ik de jonge muzikanten ook écht heb kunnen helpen. "

Marijke