
Kennissessie Content marketing
Help Stichting Hartpatiënten om hun content marketing te verbeteren. Zij leren graag van jou!

Stichting Hartpatiënten Nederland
We zijn een patiënten belangenorganisatie maar doordat alles veranderd, lopen we vaker achter de feiten aan en is het moeilijk om te schoorsteen te laten roken. Juist onze hulp is zo belangrijk voor alle hartpatiënten die gehoord willen worden en informatie willen verschaffen. Meer naamsbekendheid, geen verwarring met de Hartstichting, Meer uit social media kunnen halen, meer donaties, hulp bij werven.
Help Stichting Hartpatiënten Nederland
Kennissessie Content marketing
Uren
3 tot 6 uur in totaal
Periode
In 1 tot 2 weken
We zijn een kleine organisatie en hebben wel veel impact op de cardiologische wereld. We proberen met zo min mogelijk middelen, zoveel mogelijk te bereiken

Door Yvonne van Overveld
De project omschrijving
⏱️ Geplaatst op 21 april 2020
Waarom we jou nodig hebben
Nihil, daarom hebben we ons hier aangemeld.
Wat ga je doen?
- Wat content marketing en wat is het effect ervan?
- Wat zijn de bouwstenen van een goede content strategie?
- Voorbeelden van goede content marketing. (bijvoorbeeld binnen de goede doelen sector)
- Hoe schrijf ik een goede blog/artikel of social post?
- Hoe gebruik ik content marketing in mijn Social Media strategie?
- Hoe is start ik als organisatie met content marketing?
Wat we al hebben
- Ik zou het fijn vinden om achteraf nog 30 minuten 1-op-1 te zitten voor eventuele vragen of opstarthulp.
Het profiel van de vrijwilliger
Ben jij wie we zoeken?
Een content marketeer die zijn of haar kennis van content marketing kan overbrengen in een workshop of presentatie vorm. Pre: ervaring met het faciliteren van workshops en/of presenteren voor groepen.

Help Yvonne de Communicatie strategie te verbeteren
Yvonne is jouw contactpersoon voor dit project
Help Stichting Hartpatiënten Nederland
Kennissessie Content marketing
Uren
3 tot 6 uur in totaal
Periode
In 1 tot 2 weken


De missie van Stichting Hartpatiënten Nederland.
We zijn een patiënten belangenorganisatie maar doordat alles
veranderd, lopen we vaker achter de feiten aan en is het moeilijk om te schoorsteen te laten roken. Juist onze hulp is zo belangrijk voor alle hartpatiënten die gehoord willen worden en informatie willen verschaffen.
Meer naamsbekendheid, geen verwarring met de Hartstichting, Meer uit social media kunnen halen, meer donaties, hulp bij werven.