Tim Gouw Kigtvxqetxa Unsplash

Kennissessie Content marketing

Profiel vrijwilliger

Een content marketeer die zijn of haar kennis van content marketing kan overbrengen in een workshop of presentatie vorm. Pre: ervaring met het faciliteren van workshops en/of presenteren voor groepen.

Ervaring met:

  • Content

Organisatie in het kort

Voor hartpatiënten kunnen we er zijn.

  • Gezondheid en ziektebestrijding

Project details

💒 Stichting Hartpatiënten Nederland

⏱️ 3-6 uur in totaal

🗓️ Verspreid over 1-2 weken

💻 In een videocall

🏁 Wanneer de professional aangeeft te kunnen starten (binnen 2 maanden).

We zijn een kleine organisatie en hebben wel veel impact op de cardiologische wereld. We proberen met zo min mogelijk middelen, zoveel mogelijk te bereiken
Yvonne van Overveld
Geschreven door Yvonne van Overveld van Stichting Hartpatiënten Nederland

Project­omschrijving

Ons huidige kennisniveau.

Nihil, daarom hebben we ons hier aangemeld.

De inhoud van de sessie.

  • Wat content marketing en wat is het effect ervan?
  • Wat zijn de bouwstenen van een goede content strategie?
  • Voorbeelden van goede content marketing. (bijvoorbeeld binnen de goede doelen sector)
  • Hoe schrijf ik een goede blog/artikel of social post?
  • Hoe gebruik ik content marketing in mijn Social Media strategie?
  • Hoe is start ik als organisatie met content marketing?

💬 Heb je een vraag over dit project? Stel me gerust een vraag via de knop hieronder. Geheel vrijblijvend.

Wat extra van waarde zou zijn.

  • Ik zou het fijn vinden om achteraf nog 30 minuten 1-op-1 te zitten voor eventuele vragen of opstarthulp.

Waarom is het van waarde?

Als we als team zijnde dit doel zelfstandig kunnen vasthouden.

Project alert voor soortgelijke jobs

Ontvang direct de nieuwste projecten binnen jouw skills

Stichting Hartpatiënten Nederland
Stichting Hartpatiënten Nederland

De missie van Stichting Hartpatiënten Nederland.

👩‍⚕️Gezondheid en ziektebestrijding
📍Roermond

We zijn een patiënten belangenorganisatie maar doordat alles
veranderd, lopen we vaker achter de feiten aan en is het moeilijk om te schoorsteen te laten roken. Juist onze hulp is zo belangrijk voor alle hartpatiënten die gehoord willen worden en informatie willen verschaffen.

Meer naamsbekendheid, geen verwarring met de Hartstichting, Meer uit social media kunnen halen, meer donaties, hulp bij werven.

Lees meer