
Kennissessie Content marketing
Organisatie in het kort
Impact thema’s
Project details
3-6 uur in totaal
Verspreid over 1-2 weken
Wanneer de professional aangeeft te kunnen starten (binnen 2 maanden).
We zijn een kleine organisatie en hebben wel veel impact op de cardiologische wereld. We proberen met zo min mogelijk middelen, zoveel mogelijk te bereiken

Yvonne van Overveld
Stichting Hartpatiënten Nederland
Projectomschrijving
Dit weten we al
Nihil, daarom hebben we ons hier aangemeld.
Hier gaat de sessie over
- Wat content marketing en wat is het effect ervan?
- Wat zijn de bouwstenen van een goede content strategie?
- Voorbeelden van goede content marketing. (bijvoorbeeld binnen de goede doelen sector)
- Hoe schrijf ik een goede blog/artikel of social post?
- Hoe gebruik ik content marketing in mijn Social Media strategie?
- Hoe is start ik als organisatie met content marketing?
🙋♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?
Een content marketeer die zijn of haar kennis van content marketing kan overbrengen in een workshop of presentatie vorm. Pre: ervaring met het faciliteren van workshops en/of presenteren voor groepen.
Wat extra van waarde zou zijn.
- Ik zou het fijn vinden om achteraf nog 30 minuten 1-op-1 te zitten voor eventuele vragen of opstarthulp.
Waarom is dit project belangrijk voor ons?
Als we als team zijnde dit doel zelfstandig kunnen vasthouden.


De missie van Stichting Hartpatiënten Nederland.
We zijn een patiënten belangenorganisatie maar doordat alles
veranderd, lopen we vaker achter de feiten aan en is het moeilijk om te schoorsteen te laten roken. Juist onze hulp is zo belangrijk voor alle hartpatiënten die gehoord willen worden en informatie willen verschaffen.
Meer naamsbekendheid, geen verwarring met de Hartstichting, Meer uit social media kunnen halen, meer donaties, hulp bij werven.