Green Chameleon S9cc2skysjm Unsplash (1)

Impact verhalen

We zouden graag meer interactie zien op facebook en de website. Met doelstelling om meer donateurs te werven.

Stichting Hartpatiënten Nederland

Stichting Hartpatiënten Nederland

We zijn een patiënten belangenorganisatie maar doordat alles veranderd, lopen we vaker achter de feiten aan en is het moeilijk om te schoorsteen te laten roken. Juist onze hulp is zo belangrijk voor alle hartpatiënten die gehoord willen worden en informatie willen verschaffen. Meer naamsbekendheid, geen verwarring met de Hartstichting, Meer uit social media kunnen halen, meer donaties, hulp bij werven.

Help Stichting Hartpatiënten Nederland

Impact verhalen

Uren

6 tot 10 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 3 tot 6 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

We zouden graag meer interactie zien op facebook en de website. Met doelstelling om meer donateurs te werven.

Yvonne van Overveld

Door Yvonne van Overveld

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 29 mei 2020

Waarom we jou nodig hebben

We zouden graag de betrokkenheid vergroten van onze lezers. Reacties uitlokken op facebook en website. Dit blijft tot nu toe nog gering en er komt weinig klank uit de gegeven informatie en weinig toename van donateurs. Terwijl ons magazine in alle wachtkamers ligt.

Wat ga je doen?

  • Een inspirerend concept voor een blog, testimonial, interview of case waarmee wij onze impact goed over kunnen brengen.
  • Uitwerking in de vorm van goed geschreven en aansprekende content, die in lijn ligt met onze merkidentiteit en communicatiedoelstellingen.
  • We staan erg open voor creatieve ideeën en advies.
  • In overleg: 1 tot max 3 verhalen die we zelf online kunnen verspreiden en presenteren.
  • Hoe krijg je betrokkenheid van de lezer? Hoe creëer je impact/betrokkenheid bij het onderwerp bij een lezer.

Wat we al hebben

  • Missie en visie
  • Doelgroepomschrijving
  • Globale content richting(en)

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

✍️ Copywriting

Een copywriter die goed geschreven en aansprekende content voor ons kan schrijven (in de vorm van een blog, interview, testimonial of case), waarmee onze impact zichtbaar wordt.

  • De vaardigheid om boeiende blog posts, interviews, testimonials of cases te schrijven.
  • Jij kan onze impact helder en aansprekend communiceren.
  • Je kan het verhaal en onze impact goed overbrengen met tekst.
Yvonne van Overveld

Help Yvonne de Copywriting te verbeteren

Yvonne is jouw contactpersoon voor dit project

Help Stichting Hartpatiënten Nederland

Impact verhalen

Uren

6 tot 10 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 3 tot 6 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

Hoe het werkt?

Klik hier
Stichting Hartpatiënten Nederland
Stichting Hartpatiënten Nederland

De missie van Stichting Hartpatiënten Nederland.

👩‍⚕️Gezondheid en ziektebestrijding
📍Roermond

We zijn een patiënten belangenorganisatie maar doordat alles
veranderd, lopen we vaker achter de feiten aan en is het moeilijk om te schoorsteen te laten roken. Juist onze hulp is zo belangrijk voor alle hartpatiënten die gehoord willen worden en informatie willen verschaffen.

Meer naamsbekendheid, geen verwarring met de Hartstichting, Meer uit social media kunnen halen, meer donaties, hulp bij werven.

Lees meer