Erik Lucatero Urhmj6kfklo Unsplash

Creatieve inhakers voor social media

Bedenk jij een serie aan inhakers die we kunnen inzetten op (voorspelbare) inhaakmomenten?

Stichting Hartpatiënten Nederland

Stichting Hartpatiënten Nederland

We zijn een patiënten belangenorganisatie maar doordat alles veranderd, lopen we vaker achter de feiten aan en is het moeilijk om te schoorsteen te laten roken. Juist onze hulp is zo belangrijk voor alle hartpatiënten die gehoord willen worden en informatie willen verschaffen. Meer naamsbekendheid, geen verwarring met de Hartstichting, Meer uit social media kunnen halen, meer donaties, hulp bij werven.

Help Stichting Hartpatiënten Nederland

Creatieve inhakers voor social media

Uren

4 tot 8 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 4 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

"We zijn een kleine organisatie en hebben wel veel impact op de cardiologische wereld. We proberen met zo min mogelijk middelen, zoveel mogelijk te bereiken."

Yvonne van Overveld

Door Yvonne van Overveld

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 21 april 2020

Waarom we jou nodig hebben

Op dit moment bedenken we ons een dag van te voren wat te doen. Zoals je weet, werkt dit dus niet en plukken we de vruchten er niet door. We lopen al een tijdje met het idee om een campagne rondom kinder hartpatientjes te starten. Doneer 10 euro en een kinder hartpatientje ontvangt hiervoor een cadeau in het ziekenhuis. Misschien kan hier ook nog iets mee gedaan worden.

Wat ga je doen?

  • Het bedenken van een serie aan inhakers die we kunnen inzetten op (voorspelbare) inhaakmomenten. http://inhaakkalender.nu/
  • Het uitwerken van 4 tot 8 creatieve inhakers die passen bij onze merkidentiteit.
  • Een document met de opgeleverde teksten (en mogelijk afbeeldingen) die we kunnen gebruiken om posts zelf te maken.

Wat we al hebben

  • Missie en visie document
  • Doelgroepomschrijving
  • Een social media strategie
  • Onze huidige social media kanalen ter inspiratie.

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

🌎 Social Media
🌕 Creative Concepting
✍️ Copywriting

Een Social Media specialist of creative concepter, die een serie aan pakkende inhakers kan bedenken en uitwerken voor voorspelbare gebeurtenissen, zoals Koningsdag, kerst, nieuwjaar, seizoenswisselingen, etc.

  • Ervaring met diverse sociale mediaplatforms en kennis van trends.
  • Je hebt een flinke dosis creativiteit om relevante inhakers te bedenken.
Yvonne van Overveld

Help Yvonne de Social Media te verbeteren

Yvonne is jouw contactpersoon voor dit project

Help Stichting Hartpatiënten Nederland

Creatieve inhakers voor social media

Uren

4 tot 8 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 4 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

Hoe het werkt?

Klik hier
Stichting Hartpatiënten Nederland
Stichting Hartpatiënten Nederland

De missie van Stichting Hartpatiënten Nederland.

👩‍⚕️Gezondheid en ziektebestrijding
📍Roermond

We zijn een patiënten belangenorganisatie maar doordat alles
veranderd, lopen we vaker achter de feiten aan en is het moeilijk om te schoorsteen te laten roken. Juist onze hulp is zo belangrijk voor alle hartpatiënten die gehoord willen worden en informatie willen verschaffen.

Meer naamsbekendheid, geen verwarring met de Hartstichting, Meer uit social media kunnen halen, meer donaties, hulp bij werven.

Lees meer