
Creatieve inhakers voor social media
Project details
💒 Stichting Hartpatiënten Nederland
🛠️ Copywriting
⏱️ 8-16 uur in totaal
🗓️ Verspreid over 2-5 weken
💻 Op locatie en/of vanaf huis.
Organisatie in het kort
Voor hartpatiënten kunnen we er zijn.
- Gezondheid en ziektebestrijding
Profiel vrijwilliger
Een creatieve copywriter die een serie aan scherpzinnige inhakers kan bedenken en uitwerken voor voorspelbare gebeurtenissen, zoals Koningsdag, kerst, Nieuwjaar, seizoenswisselingen, dag van de “...” , etc.
Start: We kunnen en willen direct aan de slag met dit project.
"We zijn een kleine organisatie en hebben wel veel impact op de cardiologische wereld. We proberen met zo min mogelijk middelen, zoveel mogelijk te bereiken."
Projectomschrijving
Waarom we dit project starten?
Op dit moment bedenken we ons een dag van te voren wat te doen. Zoals je weet, werkt dit dus niet en plukken we de vruchten er niet door. We lopen al een tijdje met het idee om een campagne rondom kinder hartpatientjes te starten. Doneer 10 euro en een kinder hartpatientje ontvangt hiervoor een cadeau in het ziekenhuis. Misschien kan hier ook nog iets mee gedaan worden.
Wat hebben we nodig?
- Het bedenken van een serie aan inhakers die we kunnen inzetten op (voorspelbare) inhaakmomenten. http://inhaakkalender.nu/
- Het uitwerken van 4 tot 8 creatieve inhakers die passen bij onze merkidentiteit.
- Een document met de opgeleverde teksten (en mogelijk afbeeldingen) die we kunnen gebruiken om posts zelf te maken.
Wat hebben we al?
- Missie en visie document
- Doelgroepomschrijving
- Een social media strategie
- Onze huidige social media kanalen ter inspiratie.
Waarom is dit project van waarde?
Wij missen de expertise om mensen juist te bereiken


Zwartbroekstraat 19
6041 JL Roermond
www.hartpatienten.nl

Wie ga jij helpen?
Wat doen ze
We zijn een patiënten belangenorganisatie maar doordat alles
veranderd, lopen we vaker achter de feiten aan en is het moeilijk om te schoorsteen te laten roken. Juist onze hulp is zo belangrijk voor alle hartpatiënten die gehoord willen worden en informatie willen verschaffen.
Meer naamsbekendheid, geen verwarring met de Hartstichting, Meer uit social media kunnen halen, meer donaties, hulp bij werven.
Waar ze trots op zijn
- Eerlijk
- Onafhankelijk
- 100% voor de patiënt
- Strevend