
Creatieve inhakers voor social media
Bedenk jij een serie aan inhakers die we kunnen inzetten op (voorspelbare) inhaakmomenten?

Stichting Hartpatiënten Nederland
We zijn een patiënten belangenorganisatie maar doordat alles veranderd, lopen we vaker achter de feiten aan en is het moeilijk om te schoorsteen te laten roken. Juist onze hulp is zo belangrijk voor alle hartpatiënten die gehoord willen worden en informatie willen verschaffen. Meer naamsbekendheid, geen verwarring met de Hartstichting, Meer uit social media kunnen halen, meer donaties, hulp bij werven.
Help Stichting Hartpatiënten Nederland
Creatieve inhakers voor social media
Uren
4 tot 8 uur in totaal
Periode
In 2 tot 4 weken
"We zijn een kleine organisatie en hebben wel veel impact op de cardiologische wereld. We proberen met zo min mogelijk middelen, zoveel mogelijk te bereiken."

Door Yvonne van Overveld
De project omschrijving
⏱️ Geplaatst op 21 april 2020
Waarom we jou nodig hebben
Op dit moment bedenken we ons een dag van te voren wat te doen. Zoals je weet, werkt dit dus niet en plukken we de vruchten er niet door. We lopen al een tijdje met het idee om een campagne rondom kinder hartpatientjes te starten. Doneer 10 euro en een kinder hartpatientje ontvangt hiervoor een cadeau in het ziekenhuis. Misschien kan hier ook nog iets mee gedaan worden.
Wat ga je doen?
- Het bedenken van een serie aan inhakers die we kunnen inzetten op (voorspelbare) inhaakmomenten. http://inhaakkalender.nu/
- Het uitwerken van 4 tot 8 creatieve inhakers die passen bij onze merkidentiteit.
- Een document met de opgeleverde teksten (en mogelijk afbeeldingen) die we kunnen gebruiken om posts zelf te maken.
Wat we al hebben
- Missie en visie document
- Doelgroepomschrijving
- Een social media strategie
- Onze huidige social media kanalen ter inspiratie.
Het profiel van de vrijwilliger
Ben jij wie we zoeken?
Een Social Media specialist of creative concepter, die een serie aan pakkende inhakers kan bedenken en uitwerken voor voorspelbare gebeurtenissen, zoals Koningsdag, kerst, nieuwjaar, seizoenswisselingen, etc.
- Ervaring met diverse sociale mediaplatforms en kennis van trends.
- Je hebt een flinke dosis creativiteit om relevante inhakers te bedenken.

Help Yvonne de Social Media te verbeteren
Yvonne is jouw contactpersoon voor dit project
Help Stichting Hartpatiënten Nederland
Creatieve inhakers voor social media
Uren
4 tot 8 uur in totaal
Periode
In 2 tot 4 weken


De missie van Stichting Hartpatiënten Nederland.
We zijn een patiënten belangenorganisatie maar doordat alles
veranderd, lopen we vaker achter de feiten aan en is het moeilijk om te schoorsteen te laten roken. Juist onze hulp is zo belangrijk voor alle hartpatiënten die gehoord willen worden en informatie willen verschaffen.
Meer naamsbekendheid, geen verwarring met de Hartstichting, Meer uit social media kunnen halen, meer donaties, hulp bij werven.