
Creatieve inhakers voor social media
Organisatie in het kort
Impact thema’s
Project details
4-8 uur in totaal
Verspreid over 2-4 weken
We kunnen en willen direct aan de slag met dit project.
"We zijn een kleine organisatie en hebben wel veel impact op de cardiologische wereld. We proberen met zo min mogelijk middelen, zoveel mogelijk te bereiken."

Yvonne van Overveld
Stichting Hartpatiënten Nederland
Projectomschrijving
Waarom we jou nodig hebben
Op dit moment bedenken we ons een dag van te voren wat te doen. Zoals je weet, werkt dit dus niet en plukken we de vruchten er niet door. We lopen al een tijdje met het idee om een campagne rondom kinder hartpatientjes te starten. Doneer 10 euro en een kinder hartpatientje ontvangt hiervoor een cadeau in het ziekenhuis. Misschien kan hier ook nog iets mee gedaan worden.
Hier zijn we naar op zoek
- Het bedenken van een serie aan inhakers die we kunnen inzetten op (voorspelbare) inhaakmomenten. http://inhaakkalender.nu/
- Het uitwerken van 4 tot 8 creatieve inhakers die passen bij onze merkidentiteit.
- Een document met de opgeleverde teksten (en mogelijk afbeeldingen) die we kunnen gebruiken om posts zelf te maken.
🙋♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?
Een Social Media specialist of creative concepter, die een serie aan pakkende inhakers kan bedenken en uitwerken voor voorspelbare gebeurtenissen, zoals Koningsdag, kerst, nieuwjaar, seizoenswisselingen, etc.
- Ervaring met diverse sociale mediaplatforms en kennis van trends.
- Je hebt een flinke dosis creativiteit om relevante inhakers te bedenken.
Dit hebben we al in huis
- Missie en visie document
- Doelgroepomschrijving
- Een social media strategie
- Onze huidige social media kanalen ter inspiratie.
Waarom is dit project belangrijk?
Wij missen de expertise om mensen juist te bereiken


De missie van Stichting Hartpatiënten Nederland.
We zijn een patiënten belangenorganisatie maar doordat alles
veranderd, lopen we vaker achter de feiten aan en is het moeilijk om te schoorsteen te laten roken. Juist onze hulp is zo belangrijk voor alle hartpatiënten die gehoord willen worden en informatie willen verschaffen.
Meer naamsbekendheid, geen verwarring met de Hartstichting, Meer uit social media kunnen halen, meer donaties, hulp bij werven.