
Creatieve inhakers voor social media
Profiel vrijwilliger
Een creatieve copywriter die een serie aan pakkende inhakers kan bedenken en uitwerken voor voorspelbare gebeurtenissen, zoals Koningsdag, kerst, nieuwjaar, seizoenswisselingen, etc.
Ervaring met:
- Copywriting
Organisatie in het kort
Voor hartpatiënten kunnen we er zijn.
- Gezondheid en ziektebestrijding
Project details
💒 Stichting Hartpatiënten Nederland
⏱️ 4-8 uur in totaal
🗓️ Verspreid over 2-4 weken
💻 Op locatie en/of vanaf huis.
🏁 We kunnen en willen direct aan de slag met dit project.
"We zijn een kleine organisatie en hebben wel veel impact op de cardiologische wereld. We proberen met zo min mogelijk middelen, zoveel mogelijk te bereiken."

Projectomschrijving
Waarom we dit project starten?
Op dit moment bedenken we ons een dag van te voren wat te doen. Zoals je weet, werkt dit dus niet en plukken we de vruchten er niet door. We lopen al een tijdje met het idee om een campagne rondom kinder hartpatientjes te starten. Doneer 10 euro en een kinder hartpatientje ontvangt hiervoor een cadeau in het ziekenhuis. Misschien kan hier ook nog iets mee gedaan worden.
Wat hebben we nodig?
- Het bedenken van een serie aan inhakers die we kunnen inzetten op (voorspelbare) inhaakmomenten. http://inhaakkalender.nu/
- Het uitwerken van 4 tot 8 creatieve inhakers die passen bij onze merkidentiteit.
- Een document met de opgeleverde teksten (en mogelijk afbeeldingen) die we kunnen gebruiken om posts zelf te maken.
💬 Heb je een vraag over dit project? Stel me gerust een vraag via de knop hieronder. Geheel vrijblijvend.
Wat hebben we al?
- Missie en visie document
- Doelgroepomschrijving
- Een social media strategie
- Onze huidige social media kanalen ter inspiratie.
Waarom is dit project van waarde?
Wij missen de expertise om mensen juist te bereiken
Project alert voor soortgelijke jobs
Ontvang direct de nieuwste projecten binnen jouw skills
Project alerts
Je bent er bijna


De missie van Stichting Hartpatiënten Nederland.
We zijn een patiënten belangenorganisatie maar doordat alles
veranderd, lopen we vaker achter de feiten aan en is het moeilijk om te schoorsteen te laten roken. Juist onze hulp is zo belangrijk voor alle hartpatiënten die gehoord willen worden en informatie willen verschaffen.
Meer naamsbekendheid, geen verwarring met de Hartstichting, Meer uit social media kunnen halen, meer donaties, hulp bij werven.