Fotografierende U7VJK Tqpky Unsplash

Copywriting webteksten

Project details

💒 Stichting Hartpatiënten Nederland

🛠️ Copywriting

⏱️ 8-24 uur in totaal

🗓️ Verspreid over 2-5 weken

💻 Op locatie en/of vanaf huis.

Organisatie in het kort

Voor hartpatiënten kunnen we er zijn.

  • Gezondheid en ziektebestrijding

Profiel vrijwilliger

Een copywriter die goed geschreven en aansprekende teksten voor onze website kan schrijven. Benodigd: kennis van SEO en het schrijven van teksten die goed vindbaar zijn in Google.

Start: Wanneer de professional aangeeft te kunnen starten (binnen 2 maanden).

Help ons hartpatiënten te helpen!
Geschreven door Marly van Overveld van Stichting Hartpatiënten Nederland

Project­omschrijving

Waarom we dit project starten?

We zijn momenteel bezig met een nieuwe website, waar reeds teksten voor zijn/worden geschreven. Hier kunnen we evengoed wat hulp bij gebruiken, bijvoorbeeld door het kritisch kijken naar de eindteksten, maar ook voor de toekomst wat betreft het schrijven van nieuwe webteksten.

Wat hebben we nodig?

  • Goed geschreven en aansprekende teksten voor onze website (SEO-proof).
  • Teksten in lijn met onze merkidentiteit en communicatie-doelstellingen.

Wat hebben we al?

  • Onze huidige website.
  • Doelgroepomschrijving.

Waarom is dit project van waarde?

Wij hebben zelf onvoldoende kennis in huis op het gebied van webteksten schrijven, terwijl dit tegenwoordig enorm belangrijk is. We willen hartpatiënten en hun naasten graag aanspreken middels onze (nieuwe) website.

Stichting Hartpatiënten Nederland
Stichting Hartpatiënten Nederland
Zwartbroekstraat 19
6041 JL Roermond
www.hartpatienten.nl
Marly van Overveld
Marly van OverveldAdministratief medewerker

Wie ga jij helpen?

Wat doen ze

We zijn een patiënten belangenorganisatie maar doordat alles
veranderd, lopen we vaker achter de feiten aan en is het moeilijk om te schoorsteen te laten roken. Juist onze hulp is zo belangrijk voor alle hartpatiënten die gehoord willen worden en informatie willen verschaffen.

Meer naamsbekendheid, geen verwarring met de Hartstichting, Meer uit social media kunnen halen, meer donaties, hulp bij werven.

Waar ze trots op zijn

  • Eerlijk
  • Onafhankelijk
  • 100% voor de patiënt
  • Strevend