3c7213ee-9409-4644-a118-b6b853a22ac3

Strategisch Communicatie advies

Je kon nergens gemakkelijk uitvinden wat je als jongere wil gaan doen later, daarom helpen wij hen een handje bij het maken van toekomstkeuzes. We willen onze boodschap duidelijker formuleren zodat we nog meer jongeren inspireren. Kun jij met ons meedenken?

Stichting één uur voor de toekomst

Stichting één uur voor de toekomst

Ken je dat gevoel van blijdschap als je iets doet wat je echt tof vindt? Dát gevoel willen wij jongeren geven als ze zich oriënteren op hun toekomst. Meer dan 60% heeft geen duidelijk toekomstbeeld en krijgt onvoldoende ruimte om dit vanuit intrinsieke motivatie te ontdekken. Wij willen jongeren op verschillende manieren inspireren vanuit het hart te kiezen samen met professionals en bedrijven.

Help Stichting één uur voor de toekomst

Strategisch Communicatie advies

Uren

4 tot 8 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 3 tot 6 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

Met jouw hulp kunnen wij onze communicatie verbeteren naar scholengemeenschappen toe, en hiermee meer jongeren helpen om toekomstkeuzes maken waar ze écht achterstaan.

Britt van Gastel

Door Britt van Gastel

Marketing & Communicatie

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 20 december 2022

Waarom we jou nodig hebben

We hebben hulp nodig bij het laten aanhaken van (hoge)scholen en de juiste vorm van communicatie naar hen toe. Barst jij van de leuke en goede ideeën m.b.t. de koppeling van onze organisatie aan scholengemeenschappen en de manier van communicatie met deze scholen? Dan kunnen we jouw advies goed gebruiken!

Wat ga je doen?

  • Een beoordeling van onze huidige communicatie-activiteiten naar scholen toe.
  • 2 tot 4 één-uur strategiesessies waarin we een aantal onderwerpen kunnen bespreken als: communicatiedoelstellingen, boodschap, Tone of Voice, doelgroep, kanalen, etc.
  • Een samenvatting van de onderwerpen die besproken zijn met concrete next steps voor de uitvoer, in de vorm van een startplan.

Wat we al hebben

  • Een personeelslid die verantwoordelijk is voor het project.
  • Een idee van de boodschap die we graag willen overbrengen.
  • Een idee van de doelgroepen die we willen bereiken.
  • Huidige missie, visie, waarden en communicatie uitingen.
  • We zijn in het bezit van een content kalender voor onze huidige communicatiekanalen + campagnes die we draaien

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

🧭 Communicatie strategie
🗞 PR

Een ervaren communicatie specialist of adviseur, die als facilitator of sparringpartner kan helpen bepaalde (strategische) communicatie thema's uit te diepen. Benodigd: ervaring met strategische zaken als doelstellingen, content, doelgroepen, boodschap, kanalen, etc.

Britt van Gastel

Help Britt de Communicatie strategie te verbeteren

Britt is jouw contactpersoon voor dit project

Help Stichting één uur voor de toekomst

Strategisch Communicatie advies

Uren

4 tot 8 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 3 tot 6 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

Hoe het werkt?

Klik hier
Stichting één uur voor de toekomst
Stichting één uur voor de toekomst

De missie van Stichting één uur voor de toekomst.

📚Educatie
🌱 Start-up fase
📍Doorn

Ken je dat gevoel van blijdschap als je iets doet wat je echt tof vindt? Dát gevoel willen wij jongeren geven als ze zich oriënteren op hun toekomst. Meer dan 60% heeft geen duidelijk toekomstbeeld en krijgt onvoldoende ruimte om dit vanuit intrinsieke motivatie te ontdekken. Wij willen jongeren op verschillende manieren inspireren vanuit het hart te kiezen samen met professionals en bedrijven.

Lees meer