2ceadea6-cb4f-4202-a6a1-337e95474bfd

Strategisch advies over marketing

Stichting Documentaire Karan

Stichting Documentaire Karan

Bijna ieder mens krijgt een keer in zijn leven te maken met verlies van autonomie en zelfregie. Door vertoning van de film 'Karan', met eventueel begeleid nagesprek, kan deze creatieve en inspirerende documentaire het gesprek over deze thema's stimuleren. Wij richten ons specifiek op gezondheidszorginstellingen waar deze thema's dagelijks spelen maar zeker ook op het algemene publiek.

Help Stichting Documentaire Karan

Strategisch advies over marketing

Uren

5 tot 8 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 3 tot 6 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie en/of vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

Gebruik je vaardigheden om ons te helpen de inspirerende documentaire 'Karan' te promoten door het gesprek over patiëntenautonomie en zelfregie aan te wakkeren.

Nelleke de Jong

Door Nelleke de Jong

Oprichter

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 09 november 2024

Waarom we jou nodig hebben

We willen het gesprek aanzwengelen over autonomieverlies en zelfregie door de film 'Karan' te vertonen, gevolgd door een optioneel nagesprek. Zowel zorginstellingen als het grote publiek kunnen genieten van deze inspirerende documentaire. Nu willen we advies over hoe we deze film het best kunnen promoten.

Wat ga je doen?

  • Analyseer onze huidige marketing aanpak
  • Begeleid 2 of 3 strategiesessies over onze marketingdoelstellingen, positionering, missie & identiteit en doelgroepen
  • Creëer een kort startplan waarmee we een nieuwe marketingstrategie kunnen uitrollen

Wat we al hebben

  • Intern contactpersoon die inhoudelijk betrokken is
  • Een begrip van de doelgroepen die we willen bereiken
  • Missie en visie
  • We werken momenteel aan de laatste details van de documentairetrailer.

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

🧭 Communicatie strategie

Een strateeg of marketeer die ons helpt met strategische marketing thema's uitdiepen zoals doelstellingen, positionering, doelgroep, boodschap en kanalen.

  • Je helpt ons graag met onze marketingdoelstellingen, positionering, doelgroep en de juiste boodschap.
  • Met jouw expertise help je ons onze marketingstrategie naar een hoger niveau te tillen.
Nelleke de Jong

Help Nelleke de Communicatie strategie te verbeteren

Nelleke is jouw contactpersoon voor dit project

Help Stichting Documentaire Karan

Strategisch advies over marketing

Uren

5 tot 8 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 3 tot 6 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie en/of vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
Stichting Documentaire Karan
Stichting Documentaire Karan

De missie van Stichting Documentaire Karan.

🙂Welzijn
🌿 Groeiende fase
📍Warnsveld

Bijna ieder mens krijgt een keer in zijn leven te maken met verlies van autonomie en zelfregie. Door vertoning van de film 'Karan', met eventueel begeleid nagesprek, kan deze creatieve en inspirerende documentaire het gesprek over deze thema's stimuleren. Wij richten ons specifiek op gezondheidszorginstellingen waar deze thema's dagelijks spelen maar zeker ook op het algemene publiek.

Lees meer

Professionals over Stichting Documentaire Karan

Sandra 👐 Pitch deck

💛
rating-stars

"Mooi om een steentje te kunnen bijdragen aan dit mooie project! "

Sandra

Rachel 👐 Strategisch advies over marketing

💛
rating-stars

"Het was een fijne samenwerking met Stichting Karan, omdat Nelleke en Moniek erg betrokken waren, enthousiast reageren en dankbaar zijn voor het werk wat je doet."

Rachel