5711a89a-2fe0-4fa0-bc7d-98291627f6bf

Strategisch advies over Marketing

Profiel vrijwilliger

Een strateeg of marketeer, die als facillitator of sparringpartner kan helpen bepaalde (strategische) marketing thema's uit te diepen. Benodigd: ervaring met strategische zaken als doelstellingen, positionering, doelgroep, boodschap, kanalen, etc.

Ervaring met:

  • Communicatie strategie

Organisatie in het kort

We maken bewegen toegankelijk voor iedereen. Zo brengen we mensen in verbinding, helpen we met zelfredzaamheid en vergroten vitaliteit.

  • Sport en recreatie
  • Diversiteit en inclusiviteit
  • Innovatie

Project details

💒 Stichting De Schroef

⏱️ 6-10 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de project grootte. Wanneer en hoeveel uur per week is helemaal aan jou. Gemiddeld werken professionals 2 tot 4 uur per week aan een project.

🗓️ Verspreid over 3-6 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn o.b.v. wat jullie onderling afspreken, zodat het past bij jouw agenda. Organisaties weten dat professionals dit naast hun baan erbij doen.

💻 Op locatie en/of vanaf huis

🏁 We kunnen direct starten

Met jouw expertise help je Stichting de Schroef beter op de kaart te zetten. Zo brengen we samen mensen letterlijk en figuurlijk in beweging.
Saskia Verstappen
Geschreven door Saskia Verstappen van Stichting De Schroef

Project­omschrijving

Waarom we dit project starten?

Fondsenwerving is belangrijk voor de stichting en projecten. Daarom zijn we gestart met een theory of change om onze impact inzichtelijk te krijgen. Maar de basis moet goed staan. Intern weten we goed wie we zijn en wat we doen. Maar we hebben veel projecten en daardoor is het voor de buitenwereld niet altijd duidelijk wat we doen. We missen hier structuur en overzicht om te professionaliseren. Kan jij ons hierbij helpen?

Wat hebben we nodig?

  • Een beoordeling van onze huidige activiteiten.
  • 2 tot 4 één uur strategiesessies waarin onder andere de volgende onderwerpen worden behandeld: problematiek, marketingdoelstellingen, positionering, missie & identiteit en doelgroepen.
  • Als het mogelijk is behandelen we ook graag het onderwerp fondsenwerving (wellicht onderdeel van positionering)
  • Een samenvatting van de onderwerpen die besproken zijn met concrete next steps voor de uitvoer, in de vorm van een startplan.

💬 Heb je een vraag over dit project? Stel me gerust een vraag via de knop hieronder. Geheel vrijblijvend.

Wat hebben we al?

  • Intern contactpersoon die inhoudelijk betrokken is.
  • Een begrip van de doelgroepen die we willen bereiken.
  • De marketing doelen/challenges die we hebben.
  • Missie en visie.

Project alert voor soortgelijke jobs

Ontvang direct de nieuwste projecten binnen jouw skills

Stichting De Schroef
Stichting De Schroef

De missie van Stichting De Schroef.

🏅Sport en recreatie
🌳 Impact scale-up fase
📍Drunen

Onze missie is Heusden en omgeving vitaler maken middels sport en bewegen.
We willen drempels wegnemen. Voor jongeren die vinden dat er weinig activiteiten zijn, eenzame ouderen, of kinderen met een beperking die speelplekken missen. Sport en bewegen kan een oplossing zijn om sociale uitsluiting, bewegingsarmoede en overgewicht tegen te gaan.

Lees meer