2c8e3f94-a351-4250-8d04-ba60bbdb65d9

Creatief campagne concept

We gaan een kledinginzamelingsactie opzetten, waarmee we onze projecten om écht iedereen te laten sporten te kunnen financieren. Om dit allemaal mogelijk te maken hebben we vrijwilligers nodig en deze willen we gaan werven met jouw campagne concept!

Stichting De Schroef

Stichting De Schroef

Onze missie is Heusden en omgeving vitaler maken middels sport en bewegen. We willen drempels wegnemen. Voor jongeren die vinden dat er weinig activiteiten zijn, eenzame ouderen, of kinderen met een beperking die speelplekken missen. Sport en bewegen kan een oplossing zijn om sociale uitsluiting, bewegingsarmoede en overgewicht tegen te gaan.

Help Stichting De Schroef

Creatief campagne concept

Uren

8 tot 16 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 4 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie en/of vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

Met deze kledinginzameling financieren we onze programma's. Zo brengen we mensen letterlijk en figuurlijk in beweging.

Saskia Verstappen

Door Saskia Verstappen

Marketing & Communicatie

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 17 februari 2023

Waarom we jou nodig hebben

In mei mogen we een lokale huis-aan-huis kledinginzameling houden, hiermee financieren we onze programma's om iedereen te laten bewegen. Om dit mogelijk te maken hebben we vrijwilligers nodig om bijvoorbeeld de kledingzakken te verspreiden. Middels een campagne concept willen we deze vrijwilligers werven. Kun jij met ons meedenken?

Wat ga je doen?

  • Een creatief concept dat past bij ons merk en budget.
  • Een concept document dat het campagne concept bevat (met elementen als boodschap, tagline en middelen inzet, concept mock-ups etc).
  • Het concept uitgewerkt in mock-up designs in lijn met onze huisstijl.
  • Goed om te weten: het monitoren van de campagne is niet nodig.

Wat we al hebben

  • Doel van de campagne.
  • Huisstijl document (met elementen als logo, kleuren en lettertypes).
  • Doelgroepomschrijving voor de campagne.

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

🌕 Creative Concepting
✍️ Copywriting
📢 Campagnes

Een creatieve concepter/copywriter, die een campagne communicatieconcept kan bedenken en deze tot visuele mock-ups kan uitwerken in een concept document.

  • Jij bent een creatieve geest met een passie voor schrijven of designen en conceptueel denken.
  • Ervaring met het inzetten van jouw schrijf- en conceptuele vaardigheden voor het uitwerken van een nieuwe campagne.
  • Het is prettig als je een start kan maken met de visuele uitwerking in de vorm van mock-ups of schetsen.
Saskia Verstappen

Help Saskia de Creative Concepting te verbeteren

Saskia is jouw contactpersoon voor dit project

Help Stichting De Schroef

Creatief campagne concept

Uren

8 tot 16 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 4 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie en/of vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
Stichting De Schroef
Stichting De Schroef

De missie van Stichting De Schroef.

🏅Sport en recreatie
🌳 Impact scale-up fase
📍Drunen

Onze missie is Heusden en omgeving vitaler maken middels sport en bewegen.
We willen drempels wegnemen. Voor jongeren die vinden dat er weinig activiteiten zijn, eenzame ouderen, of kinderen met een beperking die speelplekken missen. Sport en bewegen kan een oplossing zijn om sociale uitsluiting, bewegingsarmoede en overgewicht tegen te gaan.

Lees meer