Stichting Babyspullen-actionPhoto (2)

Interim vrijwilliger: Marketing en communicatie specialist

Stichting Babyspullen

Stichting Babyspullen

Stichting Babyspullen zet zich in om de effecten van armoede op baby’s en jonge kinderen te verminderen, omdat elk kind recht heeft op een goede start. We realiseren dit doel door het verstrekken van gratis babystartpakketten, bestaande uit nieuwe en gebruikte babyspullen, aan (aanstaande) ouders in Nederland.

Help Stichting Babyspullen

Interim vrijwilliger: Marketing en communicatie specialist

Uren

2 uur p/w voor 6 maanden

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 24 tot 26 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

Een eerlijke start voor elke baby willen we natuurlijk allemaal. Als onderdeel van het M&C team kan je hier heel praktisch een steentje aan bijdragen!

Team Babyspullen

Door Team Babyspullen

HR medewerker

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 07 februari 2024

Waarom we jou nodig hebben

Voor het Marketing & Communicatie team van Stichting Babyspullen zijn wij op zoek naar verschillende nieuwe vrijwilligers. Heb je ervaring met het schrijven van teksten, social media, contentbeheer, fotograferen, het organiseren van events of beschik jij over andere competenties of marketing/communicatie talent waarmee je graag een bijdrage levert aan Stichting Babyspullen? Dan zien we jouw cv graag tegemoet! We zijn op zoek naar vrijwilligers die zo’n 2 uur per week beschikbaar zijn. Je kunt bij de meeste functies volledig vanuit huis werken en je tijden flexibel indelen.

Wat ga je doen?

  • Ondersteuning bij onze marketing en communicatie activiteiten, voor een periode van min. 6 maanden, voor 2 uur per week.
  • De exacte tijdsinvulling is flexibel in te richten met jouw agenda. We bepalen per maand wat we oppakken en hoe we dat invullen.
  • De functie is vrij in te vullen. Denk aan het schrijven van teksten, social media, contentbeheer, fotograferen, het organiseren van events of anders. Jouw skills zijn welkom!

Wat we al hebben

  • Natuurlijk sta je er niet alleen voor en heb je hulp van een geweldig leuk team.
  • Je bent welkom om naar kantoor in Heerhugowaard te komen.

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

🌎 Social Media
🧭 Communicatie strategie

Een Marketing & Communicatie professional, die ondersteuning kan bieden voor minimaal 6 maanden voor 2 uur per week.

Team Babyspullen

Help Team de Social Media te verbeteren

Team is jouw contactpersoon voor dit project

Help Stichting Babyspullen

Interim vrijwilliger: Marketing en communicatie specialist

Uren

2 uur p/w voor 6 maanden

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 24 tot 26 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
Stichting Babyspullen
Stichting Babyspullen

De missie van Stichting Babyspullen.

🤲Armoede
🌿 Groeiende fase
📍Heerhugowaard

Stichting Babyspullen zet zich in om de effecten van armoede op baby’s en jonge kinderen te verminderen, omdat elk kind recht heeft op een goede start. We realiseren dit doel door het verstrekken van gratis babystartpakketten, bestaande uit nieuwe en gebruikte babyspullen, aan (aanstaande) ouders in Nederland.

Lees meer

Professionals over Stichting Babyspullen

dylan 👐 Jaarverslag ontwerpen

💛
rating-stars

"goede communicatie"

dylan

Lisanne 👐 Strategische sessies: beleidsplan

💛
rating-stars

"Stichting Babyspullen stond het gehele traject dat bestond uit 3 fysieke sessies van iedere een dagdeel vol enthousiasme en aandacht klaar om nieuwe strategische richtingen te bedenken en onderzoeken. Uiteindelijk zijn we tot een goed bruikbaar, gedragen, maar innovatief resultaat gekomen wat aansluit bij de huidige en gewenste situatie. Mary was de opdrachtgever vanuit het team en de samenwerking verliep efficient, maar ook erg prettig. Erg blij mee! "

Lisanne

Dave 👐 Strategisch advies over LinkedIn

💛
rating-stars

"Stichting Babyspullen is een mooie club die druk bezig is om verder te professionaliseren. Onwijs waardevol om daar een steentje aan te hebben mogen dragen. Want ieder kind verdient een goede start!"

Dave

Toke 👐 Social Media posts ontwerpen

💛
rating-stars

"Stichting Babyspullen is een hele leuke organisatie. Niet alleen vanwege het goede doel, maar ook door de leuke mensen die er werken. "

Toke

Marcel 👐 Interim vrijwilliger: Grafisch Designer

💛
rating-stars

"In begin ging het wat stroef, maar daarna alles af kunnen werken voor dit bedrijf."

Marcel

Piet 👐 Creatief campagne concept

💛
rating-stars

"Stichting Babyspullen kwam met een duidelijke briefing en aanvullend materiaal. Met veel toewijding participeerde het team in verschillende creatieve sessies. Uiteindelijk hebben we samen een mooi concept gecreëerd. Ik kan niet wachten tot het daadwerkelijk wordt gerealiseerd. "

Piet