Stichting Babyspullen-actionPhoto (2)

Interim vrijwilliger: HR Teamlead

Stichting Babyspullen

Stichting Babyspullen

Stichting Babyspullen zet zich in om de effecten van armoede op baby’s en jonge kinderen te verminderen, omdat elk kind recht heeft op een goede start. We realiseren dit doel door het verstrekken van gratis babystartpakketten, bestaande uit nieuwe en gebruikte babyspullen, aan (aanstaande) ouders in Nederland.

Help Stichting Babyspullen

Interim vrijwilliger: HR Teamlead

Uren

4 uur p/w voor min. 6 maanden

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 18 tot 20 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie en/of vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

Met jouw steun werken we aan het verwezenlijken van onze doelen en ons overgangsplan. Zo zorgen we voor gelukkige medewerkers en vrijwilligers, die op hun beurt kunnen bijdragen aan een betere start voor baby's in armoede.

Team Babyspullen

Door Team Babyspullen

HR medewerker

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 23 januari 2024

Waarom we jou nodig hebben

Als Teamleider HR zal je verantwoordelijk zijn voor het aansturen van 1 of meerdere HR teams met in totaal 8 vrijwilligers (projecten, admin of adviesteam). Zelf werk je ook als meewerkend voorman-/vrouw aan 1 of meerdere (verbeterings) projecten om de HR afdeling naar een hoger niveau te tillen. Kortom: een veelzijdige vrijwilligersfunctie waarin je echt kunt helpen bouwen aan het team en de afdeling om zo een volwaardige HR afdeling te worden.

Wat ga je doen?

  • Advies en inzicht in HR-vraagstukken gerelateerd aan de groei en professionalisering van onze stichting.
  • Initiatief en inzet voor verbeterprojecten binnen HR, gericht op bijvoorbeeld het behouden en tevreden stellen van vrijwilligers.
  • Beschikbaarheid van 2 tot 4 uur per week met ervaring in HR.

Wat we al hebben

  • Een contactpersoon die intern betrokken is tijdens de samenwerking.
  • Toegang tot onze HR-systemen, (beleids)documenten & overeenkomsten.
  • Problematiek en/of doelstellingen rondom HR-gerelateerde zaken.

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

🕴 Werving en Selectie
📑 Arbeidsvoorwaarden
💸 Salaris en beloningen

Een HR-professional die voor een periode van min. 6 maanden, kan helpen bij HR-gerelateerde onderwerpen. Benodigd: ervaring met werving en sectie, arbeidsovereenkomsten, HR processen of systemen, cultuur, etc.

Team Babyspullen

Help Team de Werving en Selectie te verbeteren

Team is jouw contactpersoon voor dit project

Help Stichting Babyspullen

Interim vrijwilliger: HR Teamlead

Uren

4 uur p/w voor min. 6 maanden

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 18 tot 20 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie en/of vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
Stichting Babyspullen
Stichting Babyspullen

De missie van Stichting Babyspullen.

🤲Armoede
🌿 Groeiende fase
📍Heerhugowaard

Stichting Babyspullen zet zich in om de effecten van armoede op baby’s en jonge kinderen te verminderen, omdat elk kind recht heeft op een goede start. We realiseren dit doel door het verstrekken van gratis babystartpakketten, bestaande uit nieuwe en gebruikte babyspullen, aan (aanstaande) ouders in Nederland.

Lees meer

Professionals over Stichting Babyspullen

dylan 👐 Jaarverslag ontwerpen

💛
rating-stars

"goede communicatie"

dylan

Lisanne 👐 Strategische sessies: beleidsplan

💛
rating-stars

"Stichting Babyspullen stond het gehele traject dat bestond uit 3 fysieke sessies van iedere een dagdeel vol enthousiasme en aandacht klaar om nieuwe strategische richtingen te bedenken en onderzoeken. Uiteindelijk zijn we tot een goed bruikbaar, gedragen, maar innovatief resultaat gekomen wat aansluit bij de huidige en gewenste situatie. Mary was de opdrachtgever vanuit het team en de samenwerking verliep efficient, maar ook erg prettig. Erg blij mee! "

Lisanne

Dave 👐 Strategisch advies over LinkedIn

💛
rating-stars

"Stichting Babyspullen is een mooie club die druk bezig is om verder te professionaliseren. Onwijs waardevol om daar een steentje aan te hebben mogen dragen. Want ieder kind verdient een goede start!"

Dave

Toke 👐 Social Media posts ontwerpen

💛
rating-stars

"Stichting Babyspullen is een hele leuke organisatie. Niet alleen vanwege het goede doel, maar ook door de leuke mensen die er werken. "

Toke

Marcel 👐 Interim vrijwilliger: Grafisch Designer

💛
rating-stars

"In begin ging het wat stroef, maar daarna alles af kunnen werken voor dit bedrijf."

Marcel

Piet 👐 Creatief campagne concept

💛
rating-stars

"Stichting Babyspullen kwam met een duidelijke briefing en aanvullend materiaal. Met veel toewijding participeerde het team in verschillende creatieve sessies. Uiteindelijk hebben we samen een mooi concept gecreëerd. Ik kan niet wachten tot het daadwerkelijk wordt gerealiseerd. "

Piet