Diana 👐 Fotoshoot actie Vecht Tegen ALS

"Een bijzondere opdracht voor een bijzondere stichting... De support was goed, de communicatie duidelijk en het evenement top! "
Diana
Stichting ALS Nederland brengt mensen en partijen samen in de strijd tegen ALS, PSMA en PLS. Er wordt geld opgehaald voor wetenschappelijk onderzoek en de kwaliteit van zorg en leven van de ALS-patiënten. Daarnaast krijgen actievoerders een concreet platform aangeboden om mee in actie te komen.
Lees meer15-25 uur in totaal
Verspreid over 3-5 weken
We kunnen direct starten
Met jouw ontwerpen kunnen we zoveel mogelijk traffic genereren naar onze ALS Kennisquiz en hiermee meer donaties ophalen voor ALS-patiënten.
Rinske Schouls
Stichting ALS Nederland
Het aantal verkeersdoden in Nederland per jaar is ongeveer gelijk aan het aantal mensen in Nederland dat jaarlijks aan ALS overlijdt (500 mensen). En zo zijn er nog meer (onbekende) weetjes over ALS. Half augustus lanceren we de online ALS Kennis Quiz die is bedoeld om leads te werven (telefoonnummers en e-mailadressen). Eerdere jaren bleek deze manier succesvol en heeft de campagne geleid tot meer (structureel) donateurs voor de strijd tegen ALS. We willen deze quiz promoten via social media posts en daar hebben we jouw talent voor nodig. De social media posts zijn onderdeel van een online campagne leadwerving, dit gebeurd via social advertising.
Een designer die een design kan maken voor Social Media. Bijvoorbeeld voor een Social posts, carrousels en/of online banners.
In Nederland leven gemiddeld 1500 mensen met Amyotrofische Laterale Sclerose (ALS). Jaarlijks komen er zo’n 500 patiënten bij, maar er overlijden ieder jaar ook 500 mensen aan ALS.
Het doel van Stichting ALS Nederland is het financieren van wetenschappelijk onderzoek naar de oorzaak, genezing en behandeling van ALS, PSMA en PLS. Daarnaast heeft de stichting als doel om meer steun voor patiënten en naasten te creëren en de naamsbekendheid van ALS te vergroten. Stichting ALS Nederland opereert landelijk en werkt nauw samen met ALS Patients Connected (patiëntenplatform) en het ALS Centrum (verantwoordelijk voor onderzoek en behandeling). De stichting is bekend van onder andere de ‘Ik ben inmiddels overleden’ campagne, de Amsterdam City Swim, de Ice Bucket Challenge en de Tour du ALS.