ca63f1e1-6bea-44e2-9e3c-611f889467b0

Strategisch advies over Marketing

Stichting Aight

Stichting Aight

Aight wil zelfexpressie, creativiteit en sociale verbinding creëren via hiphop en street culture. Met grassroots initiatieven bouwt Aight aan (multiculturele) gemeenschappen, communities, die zijn gebaseerd op de basisprincipes van de hiphopcultuur: peace, unity, love and having fun. Aight wil talent door middel van hiphop en street culture inspireren hun potentie te ontdekken en hen helpen zich te ontwikkelen. Toptalenten worden gefaciliteerd bij hun individuele groei en professionele ontwikkeling. Naast de groei van individueel talent wordt ook de positieve invloed van de communities daaromheen benadrukt. Aight definieert de mens niet alleen door wat een persoon artistiek doet of presteert, maar we hebben ook aandacht voor het maatschappelijke welzijn van individuen en communities.

Help Stichting Aight

Strategisch advies over Marketing

Uren

4 tot 6 uur

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 3 tot 6 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie en/of vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

Laat jouw expertise het verschil maken en help ons zelfexpressie, creativiteit en sociale verbinding binnen de hiphopcultuur te bevorderen.

Leonie Gerrits

Door Leonie Gerrits

Directeur

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 10 april 2024

Waarom we jou nodig hebben

Met jouw expertise in marketingstrategie kun je ons helpen onze identiteit te versterken. Aight heeft verschillende afdelingen, elk met hun eigen identiteit, wat het moeilijk maakt om een helder beeld van Aight te communiceren. Voorafgaand aan onze rebranding willen we strategisch overleggen om de beste aanpak te bepalen. Ben jij de marketing strateeg die ons hierbij kan helpen? Meld je aan en maak het verschil in talentontwikkeling, educatie, kunst, en maatschappelijke betrokkenheid binnen de hiphopcultuur.

Wat ga je doen?

  • Een beoordeling van onze huidige activiteiten.
  • Drie strategiesessies van één uur over: problematiek, marketingdoelstellingen, positionering, missie & identiteit, en doelgroepen.
  • Een samenvatting van de besproken onderwerpen met concrete next steps, in de vorm van een startplan.

Wat we al hebben

  • Intern contactpersoon die inhoudelijk betrokken is.
  • Een begrip van de doelgroepen die we willen bereiken.
  • Missie en visie.

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

🧭 Communicatie strategie

Een strateeg of marketeer die ons helpt met strategische marketing thema's uitdiepen zoals doelstellingen, positionering, doelgroep, boodschap en kanalen.

  • Je helpt ons graag met onze marketingdoelstellingen, positionering, doelgroep en de juiste boodschap.
  • Met jouw expertise help je ons onze marketingstrategie naar een hoger niveau te tillen.
Leonie Gerrits

Help Leonie de Communicatie strategie te verbeteren

Leonie is jouw contactpersoon voor dit project

Help Stichting Aight

Strategisch advies over Marketing

Uren

4 tot 6 uur

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 3 tot 6 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie en/of vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
Stichting Aight
Stichting Aight

De missie van Stichting Aight.

🎨Kunst en cultuur
🌿 Groeiende fase
📍Den Haag

Aight wil zelfexpressie, creativiteit en sociale verbinding creëren via hiphop en street culture. Met grassroots initiatieven bouwt Aight aan (multiculturele) gemeenschappen, communities, die zijn gebaseerd op de basisprincipes van de hiphopcultuur: peace, unity, love and having fun. Aight wil talent door middel van hiphop en street culture inspireren hun potentie te ontdekken en hen helpen zich te ontwikkelen. Toptalenten worden gefaciliteerd bij hun individuele groei en professionele ontwikkeling. Naast de groei van individueel talent wordt ook de positieve invloed van de communities daaromheen benadrukt. Aight definieert de mens niet alleen door wat een persoon artistiek doet of presteert, maar we hebben ook aandacht voor het maatschappelijke welzijn van individuen en communities.

Lees meer