
Strategisch advies over Marketing

Stichting Aight
Aight wil zelfexpressie, creativiteit en sociale verbinding creëren via hiphop en street culture. Met grassroots initiatieven bouwt Aight aan (multiculturele) gemeenschappen, communities, die zijn gebaseerd op de basisprincipes van de hiphopcultuur: peace, unity, love and having fun. Aight wil talent door middel van hiphop en street culture inspireren hun potentie te ontdekken en hen helpen zich te ontwikkelen. Toptalenten worden gefaciliteerd bij hun individuele groei en professionele ontwikkeling. Naast de groei van individueel talent wordt ook de positieve invloed van de communities daaromheen benadrukt. Aight definieert de mens niet alleen door wat een persoon artistiek doet of presteert, maar we hebben ook aandacht voor het maatschappelijke welzijn van individuen en communities.
Help Stichting Aight
Strategisch advies over Marketing
Uren
4 tot 6 uur
Periode
In 3 tot 6 weken
📍 Op locatie en/of vanuit huis
Laat jouw expertise het verschil maken en help ons zelfexpressie, creativiteit en sociale verbinding binnen de hiphopcultuur te bevorderen.

Door Leonie Gerrits
Directeur
De project omschrijving
⏱️ Geplaatst op 10 april 2024
Waarom we jou nodig hebben
Met jouw expertise in marketingstrategie kun je ons helpen onze identiteit te versterken. Aight heeft verschillende afdelingen, elk met hun eigen identiteit, wat het moeilijk maakt om een helder beeld van Aight te communiceren. Voorafgaand aan onze rebranding willen we strategisch overleggen om de beste aanpak te bepalen. Ben jij de marketing strateeg die ons hierbij kan helpen? Meld je aan en maak het verschil in talentontwikkeling, educatie, kunst, en maatschappelijke betrokkenheid binnen de hiphopcultuur.
Wat ga je doen?
- Een beoordeling van onze huidige activiteiten.
- Drie strategiesessies van één uur over: problematiek, marketingdoelstellingen, positionering, missie & identiteit, en doelgroepen.
- Een samenvatting van de besproken onderwerpen met concrete next steps, in de vorm van een startplan.
Wat we al hebben
- Intern contactpersoon die inhoudelijk betrokken is.
- Een begrip van de doelgroepen die we willen bereiken.
- Missie en visie.
Het profiel van de vrijwilliger
Ben jij wie we zoeken?
Een strateeg of marketeer die ons helpt met strategische marketing thema's uitdiepen zoals doelstellingen, positionering, doelgroep, boodschap en kanalen.
- Je helpt ons graag met onze marketingdoelstellingen, positionering, doelgroep en de juiste boodschap.
- Met jouw expertise help je ons onze marketingstrategie naar een hoger niveau te tillen.

Help Leonie de Communicatie strategie te verbeteren
Leonie is jouw contactpersoon voor dit project
Help Stichting Aight
Strategisch advies over Marketing
Uren
4 tot 6 uur
Periode
In 3 tot 6 weken
📍 Op locatie en/of vanuit huis


De missie van Stichting Aight.
Aight wil zelfexpressie, creativiteit en sociale verbinding creëren via hiphop en street culture. Met grassroots initiatieven bouwt Aight aan (multiculturele) gemeenschappen, communities, die zijn gebaseerd op de basisprincipes van de hiphopcultuur: peace, unity, love and having fun. Aight wil talent door middel van hiphop en street culture inspireren hun potentie te ontdekken en hen helpen zich te ontwikkelen. Toptalenten worden gefaciliteerd bij hun individuele groei en professionele ontwikkeling. Naast de groei van individueel talent wordt ook de positieve invloed van de communities daaromheen benadrukt. Aight definieert de mens niet alleen door wat een persoon artistiek doet of presteert, maar we hebben ook aandacht voor het maatschappelijke welzijn van individuen en communities.
Lees meer