efcaaded-7f68-4932-8a3d-dfb81f97139c

Creatief campagne concept

Profiel vrijwilliger

Een creatieve concepter/copywriter, die een campagne communicatieconcept kan bedenken en deze tot visuele mock-ups kan uitwerken in een concept document.

Ervaring met:

  • Creative Concepting
  • Copywriting
  • Campagnes

Organisatie in het kort

‘Hoe gaat het met je?’, is altijd goed bedoeld. In een medisch of emotioneel traject kan het belastend zijn om keer op keer hetzelfde verhaal te vertellen. Wij maken daarom het leven van deze mensen, en dat van hun netwerk, lichter door te helpen bij eenvoudige en open communicatie met onze app Stamps.

  • Welzijn
  • Gezondheid en ziektebestrijding

Project details

💒 Stamps

⏱️ 8-16 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de project grootte. Wanneer en hoeveel uur per week is helemaal aan jou. Gemiddeld werken professionals 2 tot 4 uur per week aan een project.

🗓️ Verspreid over 2-4 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn o.b.v. wat jullie onderling afspreken, zodat het past bij jouw agenda. Organisaties weten dat professionals dit naast hun baan erbij doen.

💻 Enkel vanuit huis

🏁 We kunnen direct starten

Samen kunnen we hopelijk honderden mensen laten kennis maken met Stamps. En hun daarmee helpen in een lastige periode.
Pien de Ruig
Geschreven door Pien de Ruig van Stamps

Project­omschrijving

Waarom we dit project starten?

De grootste uitdaging van Stamps is om op integere wijze in contact te komen met de doelgroep. Omdat velen online zullen kijken als ze ziek worden, willen we daar aanwezig zijn. Wij hebben zelf niet de creativiteit (en tijd) om een campagne te bedenken. Ben jij degene die met ons kan brainstormen?

Wat hebben we nodig?

  • Een creatief concept dat past bij ons merk en budget.
  • Een concept document dat het campagne concept bevat (met elementen als boodschap, tagline en middelen inzet, concept mock-ups etc).
  • Het concept uitgewerkt in mock-up designs in lijn met onze huisstijl.
  • Goed om te weten: het monitoren van de campagne is niet nodig.

💬 Heb je een vraag over dit project? Stel me gerust een vraag via de knop hieronder. Geheel vrijblijvend.

Wat hebben we al?

  • Doel van de campagne.
  • Huisstijl document (met elementen als logo, kleuren en lettertypes).
  • Doelgroepomschrijving voor de campagne.
  • Er is al content. Gebruikers van de app hebben hun ervaringen gedeeld. En we hebben paar ambassedeurs.
  • We dachten als middelen aan Facebook en LinkedIn.

Project alert voor soortgelijke jobs

Ontvang direct de nieuwste projecten binnen jouw skills

Stamps
Stamps

De missie van Stamps.

🙂Welzijn
🌱 Start-up fase
📍Utrecht

Het is voor naasten niet makkelijk om te vragen hoe het gaat als iemand ernstig ziek is. En voor iemand met minder energie niet makkelijk om iedereen op de hoogte te houden. Dit kan leiden tot verwaterde contacten of zelfs eenzaamheid. Wij willen mensen en hun naasten de verbindende kracht van openheid en emotionele steun laten ervaren tijdens medische of andere gezondheidstrajecten. Dat doen we met onze app Stamps, daar kan iemand op zijn of haar eigen manier en op een eigen moment opschrijven hoe het gaat en is iedereen op de hoogte. Zo hoeft niemand er alleen voor te staan.

Lees meer

Professionals over Stamps

Lars 👐 SEO Audit

Lars
Stamps staat op een punt in hun groei dat er grote stappen gemaakt kunnen worden. Dat - en hun missie - maakt het een hele leuke partij om te helpen!

Babs 👐 UX Audit

Babs
Het was een enorm fijne samenwerking, het contact verliep soepel en de eigenaars hebben een zichtbare passie voor hun werk.