5e15c1ab-6a2f-4d9d-98b9-e15b45a13638

PR berichten schrijven

Organisatie in het kort

Speaksee

Voor een half miljoen doven en slechthorenden in Nederland is het onmogelijk om zelfstandig een groepsgesprek te volgen. Speaksee vangt de spraak in gesprekken op en zet deze om naar tekst, zo kunnen doven en slechthorenden lezen wat er gezegd wordt.

Lees meer

Impact thema’s

💛 Innovatie
💛 Diversiteit en inclusiviteit
💛 Welzijn

Project details

⏱️

6-12 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week is helemaal aan jou. Gemiddeld werken professionals 2 tot 4 uur per week aan een project.
🗓️

Verspreid over 2-4 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn o.b.v. wat jullie onderling afspreken, zodat het past bij jouw agenda. Organisaties weten dat professionals dit naast hun baan erbij doen.
🚀

We kunnen direct starten

apostrophe-beginning

Met jouw expertise en ons krachtige verhaal brengen we Speaksee breed onder de aandacht. Zonder een vermogen aan marketing te besteden. Zo kunnen we meer doven de kans geven om weer deel te nemen!

CoFounder Jari Hazelebach

CoFounder Jari Hazelebach

Speaksee

Projectomschrijving

Waarom we jou nodig hebben

We zien een kans om middels PR een groot deel van onze doelgroep te bereiken en ons product onder de aandacht te brengen. Verschillende pakkende nieuwsonderwerpen kunnen we aankondigen zoals onze product lancering, funding ronde, vergoeding van verzekeraars en bijvoorbeeld onze samenwerking met KPN. We hebben jouw expertise nodig om hier een coherent en concreet geheel van te maken.

Hier zijn we naar op zoek

  • Voor de Speaksee product lancering willen we een aansprekend PR bericht opstellen. Deze zullen we vervolgens verspreiden naar zowel massamedia als specifieke media passend bij onze doelgroep.
  • Het vertalen van het persoonlijke verhaal van co-founder Jari en zijn dove ouders in pakkende messaging.
  • Wij staan erg open voor creatieve ideeën en advies.

🙋‍♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?

Een copywriter of communicatie specialist die 1 tot 3 aansprekende PR berichten kan bedenken en uitwerken, die we kunnen gebruiken om media aandacht te trekken. Benodigd: ervaring met het schrijven van PR berichten.

✍️ Copywriting

Dit hebben we al in huis

  • Missie, visie en waarden.
  • Doelgroepomschrijving.
  • Globale content richting(en).
  • Een idee van wat wij willen vertellen aan de media.

Speaksee
Speaksee

De missie van Speaksee.

💡Innovatie
🌿 Groeiende fase
📍Rotterdam

SpeakSee is geïnspireerd doordat beide ouders van co-founder Jari doof zijn. Voor een half miljoen doven en slechthorenden in Nederland is het onmogelijk om zelfstandig een groepsgesprek te volgen, ondanks het dragen van een hoortoestel. Dat hebben we bij Speaksee opgelost: 's werelds eerste apparaat wat nauwkeurig spraak omzet naar tekst in groepsgesprekken, in een verschillende kleur per persoon.

Lees meer

Professionals over Speaksee

Professional 👐 UX Audit

💛
rating-stars

"De samenwerking met Speaksee was erg fijn. Ze stonden open voor feedback en eventuele nieuwe ideeën."

Professional

Esmee 👐 Video

aa781c93-a6f9-48a2-b122-5409a83c0b8b
💛
rating-stars

"Jari en zijn team zijn betrokken en open mensen, met hart voor hun doel. De communicatie en samenwerking verliep open en gemakkelijk. Speaksee gaat direct aan de slag met hun vernieuwde skills en draagt waardering uit voor hulp."

Esmee