Professional 👐 UX Audit
"De samenwerking met Speaksee was erg fijn. Ze stonden open voor feedback en eventuele nieuwe ideeën."
Professional
Voor een half miljoen doven en slechthorenden in Nederland is het onmogelijk om zelfstandig een groepsgesprek te volgen. Speaksee vangt de spraak in gesprekken op en zet deze om naar tekst, zo kunnen doven en slechthorenden lezen wat er gezegd wordt.
Lees meer6-12 uur in totaal
Verspreid over 2-4 weken
We kunnen direct starten
Met jouw expertise en ons krachtige verhaal brengen we Speaksee breed onder de aandacht. Zonder een vermogen aan marketing te besteden. Zo kunnen we meer doven de kans geven om weer deel te nemen!
CoFounder Jari Hazelebach
Speaksee
We zien een kans om middels PR een groot deel van onze doelgroep te bereiken en ons product onder de aandacht te brengen. Verschillende pakkende nieuwsonderwerpen kunnen we aankondigen zoals onze product lancering, funding ronde, vergoeding van verzekeraars en bijvoorbeeld onze samenwerking met KPN. We hebben jouw expertise nodig om hier een coherent en concreet geheel van te maken.
Een copywriter of communicatie specialist die 1 tot 3 aansprekende PR berichten kan bedenken en uitwerken, die we kunnen gebruiken om media aandacht te trekken. Benodigd: ervaring met het schrijven van PR berichten.
SpeakSee is geïnspireerd doordat beide ouders van co-founder Jari doof zijn. Voor een half miljoen doven en slechthorenden in Nederland is het onmogelijk om zelfstandig een groepsgesprek te volgen, ondanks het dragen van een hoortoestel. Dat hebben we bij Speaksee opgelost: 's werelds eerste apparaat wat nauwkeurig spraak omzet naar tekst in groepsgesprekken, in een verschillende kleur per persoon.
Lees meer