5e15c1ab-6a2f-4d9d-98b9-e15b45a13638
🌱 Ik wil helpen

PR berichten schrijven

Profiel vrijwilliger

Een copywriter of communicatie specialist die 1 tot 3 aansprekende PR berichten kan bedenken en uitwerken, die we kunnen gebruiken om media aandacht te trekken. Benodigd: ervaring met het schrijven van PR berichten.

Ervaring met:

  • Copywriting

Organisatie in het kort

Voor een half miljoen doven en slechthorenden in Nederland is het onmogelijk om zelfstandig een groepsgesprek te volgen. Speaksee vangt de spraak in gesprekken op en zet deze om naar tekst, zo kunnen doven en slechthorenden lezen wat er gezegd wordt.

  • Innovatie
  • Diversiteit en inclusiviteit
  • Welzijn

Project details

💒 Speaksee

⏱️ 6-12 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de project grootte. Wanneer en hoeveel uur per week is helemaal aan jou. Gemiddeld werken professionals 2 tot 4 uur per week aan een project.

🗓️ Verspreid over 2-4 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn o.b.v. wat jullie onderling afspreken, zodat het past bij jouw agenda. Organisaties weten dat professionals dit naast hun baan erbij doen.

💻 Op locatie en/of vanaf huis

🏁 We kunnen direct starten

Met jouw expertise en ons krachtige verhaal brengen we Speaksee breed onder de aandacht. Zonder een vermogen aan marketing te besteden. Zo kunnen we meer doven de kans geven om weer deel te nemen!
CoFounder Jari Hazelebach
Geschreven door CoFounder Jari Hazelebach van Speaksee

Project­omschrijving

Waarom we dit project starten?

We zien een kans om middels PR een groot deel van onze doelgroep te bereiken en ons product onder de aandacht te brengen. Verschillende pakkende nieuwsonderwerpen kunnen we aankondigen zoals onze product lancering, funding ronde, vergoeding van verzekeraars en bijvoorbeeld onze samenwerking met KPN. We hebben jouw expertise nodig om hier een coherent en concreet geheel van te maken.

Wat hebben we nodig?

  • Voor de Speaksee product lancering willen we een aansprekend PR bericht opstellen. Deze zullen we vervolgens verspreiden naar zowel massamedia als specifieke media passend bij onze doelgroep.
  • Het vertalen van het persoonlijke verhaal van co-founder Jari en zijn dove ouders in pakkende messaging.
  • Wij staan erg open voor creatieve ideeën en advies.

💬 Heb je een vraag over dit project? Stel me gerust een vraag via de knop hieronder. Geheel vrijblijvend.

Wat hebben we al?

  • Missie, visie en waarden.
  • Doelgroepomschrijving.
  • Globale content richting(en).
  • Een idee van wat wij willen vertellen aan de media.
CoFounder Jari Hazelebach
CoFounder Jari Hazelebach

Project alert voor soortgelijke jobs

Ontvang direct de nieuwste projecten binnen jouw skills

Speaksee
Speaksee

De missie van Speaksee.

💡Innovatie
🌿 Groeiende fase
📍Rotterdam

SpeakSee is geïnspireerd doordat beide ouders van co-founder Jari doof zijn. Voor een half miljoen doven en slechthorenden in Nederland is het onmogelijk om zelfstandig een groepsgesprek te volgen, ondanks het dragen van een hoortoestel. Dat hebben we bij Speaksee opgelost: 's werelds eerste apparaat wat nauwkeurig spraak omzet naar tekst in groepsgesprekken, in een verschillende kleur per persoon.

Lees meer