Job 👐 Onderzoek - Merk associaties

"Een fijne samenwerking met Rutgers en een mooi resultaat samen behaald!"
Job
25 tot 35 uur, binnen 4 tot 6 weken. Op locatie en/of vanuit huis.
Help ons met deze 0-meting, zodat we goed kunnen monitoren of onze ambitieuze plannen effect hebben.
Suzan Damen
Rutgers
Wat is de huidige naamsbekendheid van Rutgers en Sense binnen gesegmenteerde groepen (jongeren) en welke merkassociaties hebben zij bij Rutgers en Sense?
Waarom is dit project van waarde.
Naast communicatie via intermediaire stakeholders (zoals zorg- en onderwijsprofessionals), richt Rutgers zich steeds meer direct op jongeren onder de 30 jaar. Daarom willen we graag een 0-meting houden, als startpunt van onze activiteiten.
We weten uit de praktijk dat de naambekendheid van Rutgers en Sense onder de 30- doelgroep laag is. We hebben hier echter geen onderzoek naar gedaan.
Laten we samen kijken hoe we het meeste uit dit onderzoek kunnen halen. We staan open voor suggesties!
Rutgers streeft naar een wereld waarin we allemaal de baas zijn over onze eigen seksualiteit en waarin relaties gelijkwaardig zijn, zonder dwang of geweld. En waarin we de mogelijkheden hebben om zelf te bepalen of we kinderen willen en hoeveel.
Onderwerpen rondom seksualiteit worden in veel landen overschaduwd door taboes en gezondheidsrisico’s. Probeer in India maar eens condooms te kopen als je niet getrouwd bent. Klop in Indonesie maar eens bij je leraar aan voor seksuele voorlichting. Of probeer in Oeganda maar eens hand in hand over straat te lopen als homostel.