Liesbeth 👐 UX design

"Het was heel fijn samenwerken met Sanne! Ze stond open voor alle feedback en voorstellen en ging er meteen mee aan de slag."
Liesbeth
Reizigersvereniging Rover
Waar de bus verdwijnt, raken sommige mensen hun mobiliteit kwijt. Waar de wensen van de reizigers niet gehoord worden, zien reizigers zich genoodzaakt te kiezen voor de auto in plaats van duurzaam vervoer. Goed openbaar vervoer is daarom belangrijk voor samenleving en milieu. Wij zorgen dat de wensen van de reiziger gehoord worden.
Uren
8 tot 12 uur in totaal
Periode
In 3 tot 4 weken
📍 Vanuit huis
Om op te komen voor de belangen van de reiziger, hebben wij de reiziger zelf nodig. Een goed UX design helpt ons om onze online bezoekers meer betrokken te krijgen en ons werk te verbeteren.
Door Sanne van Galen
Marketing & Communicatie
⏱️ Geplaatst op 06 oktober 2023
Er zijn best veel mensen die ons weten te vinden. Die een klacht indienen over het openbaar vervoer of die bij ons een petitie tekenen en daarna weer van de radar verdwijnen. We denken dat er meer te halen valt uit de interactie met deze mensen en ze nog meer betrokken te krijgen bij onze organisatie. Als volger, als panellid of zelfs als lid of vrijwilliger. Daarvoor is een goede (digitale) klantreis essentieel, maar de kennis ontbreekt bij ons om dit op een goede manier in te richten.
Een User Experience Designer die de belangrijkste user flows van een digitaal product (website of app) kan uitdenken, en die ideeën kan overbrengen in heldere UX designs. Benodigd: Ervaring met het creëren/verbeteren van digitale producten zoals websites, apps of platformen.
Help Sanne de UX te verbeteren
Sanne is jouw contactpersoon voor dit project
Uren
8 tot 12 uur in totaal
Periode
In 3 tot 4 weken
📍 Vanuit huis
Waar de bus verdwijnt, raken sommige mensen hun mobiliteit kwijt. Waar de wensen van de reizigers niet gehoord worden, zien reizigers zich genoodzaakt te kiezen voor de auto in plaats van duurzaam vervoer. Goed openbaar vervoer is daarom belangrijk voor samenleving en milieu. Wij zorgen dat de wensen van de reiziger gehoord worden.
Lees meer