
Paid channel audit
Organisatie in het kort

Vrouwen ervaren na een borstamputatie veel ongemak en onzekerheid, wij bieden comfortabele protheses en aandacht om weer te kunnen shinen.
Lees meerImpact thema’s
Project details
4-10 uur in totaal
Verspreid over 2-4 weken
Vanuit huis
We kunnen direct starten
Met jouw expertise op het gebied van betaald adverteren kunnen we meer vrouwen na borstkanker bereiken en inspireren met onze producten en verhalen om zich vrij en zelfverzekerd te voelen!

Clary Scheres
ProudBreast
Projectomschrijving
Waarom we jou nodig hebben
Wij zijn ProudBreast, ontstaan vanuit vrouwen die zelf een borstoperatie hebben ondergaan vanwege borstkanker. Wij weten hoe belangrijk comfort en vrijheid zijn na zo'n ingreep. Daarom bieden we een comfortabel en licht alternatief voor traditionele borstprotheses, zodat vrouwen zich vrij en zelfverzekerd kunnen voelen in hun dagelijks leven. We zijn niet zomaar een bedrijf, maar een community. Om meer vrouwen te bereiken, willen we onze betaalde advertenties op Meta en Google naar een hoger niveau tillen. We horen graag welke stappen we daarvoor kunnen zetten, zowel qua instellingen als qua geschikt beeldmateriaal vanwege de geplande fotoshoot. Help jij onze impact te vergroten en meer vrouwen te bereiken? Dat zou geweldig zijn! We kijken ernaar uit om met je in contact te komen.
Hier zijn we naar op zoek
- Een analyse van huidige betaalde advertentiekanalen en praktisch advies over de setup.
- Concrete inzichten over de prestaties & advies met next steps om het in de toekomst beter te doen.
- Advies voor betrouwbare meet-methode van financiele resultaten via Meta en Google in onze webshop.
- Evt. Tips benodigde visuals uit geplande fotoshoot
Onze ervaring met soortgelijke projecten: Ik weet hier een beetje wat van af
🙋♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?
Een online marketeer die betaalde advertentiekanalen kan analyseren en advies kan geven om de prestaties naar een hoger niveau te tillen. Benodigd: ervaring met het optimaliseren van paid ads campagnes op verschillende kanalen zoals Google, Facebook, Instagram en LinkedIn.
Dit hebben we al in huis
- Lopende betaalde advertenties (bijvoorbeeld via LinkedIn Campaign Manager, Facebook Ads Manager of Google Adwords).
- Doelgroepomschrijving.
- Freelancer die de advertenties voor ons beheert
- Veel visuals en directe toegang tot doelgroep voor content
- Geplande fotoshoot in maart voor nieuw materiaal


De missie van ProudBreast.
Veel van ons bij ProudBreast hebben zelf een borstoperatie ondergaan. We weten hoe lastig het is om een comfortabel en licht alternatief te vinden voor traditionele protheses. Daarom ontwikkelden we als gebruikers zelf een innovatieve, textiele borstprothese. Ons doel? Focus op kwaliteit van leven. Keuzevrijheid, comfort en zelfvertrouwen bieden – precies wat we zelf zo gemist hebben.
Lees meer