4e4e58f0-1a93-4bf7-8e02-25c3f7cdfd4b
🌱 Help deze organisatie Of stel een vraag

Campagne plan

Organisatie in het kort

Popradar Den Haag

Popradar bevordert de beoefening van muziek door het scheppen van faciliteiten voor en het behartigen van belangen van de beoefenaars.

Lees meer

Impact thema’s

💛 Kunst en cultuur
💛 Welzijn
💛 Sport en recreatie

Project details

⏱️

8-16 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week is helemaal aan jou. Gemiddeld werken professionals 2 tot 4 uur per week aan een project.
🗓️

Verspreid over 3-5 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn o.b.v. wat jullie onderling afspreken, zodat het past bij jouw agenda. Organisaties weten dat professionals dit naast hun baan erbij doen.
📍

Op locatie en/of vanuit huis

🚀

Starten binnen één maand

apostrophe-beginning

Door jouw creatieve en effectieve campagneplan zorg je voor een blijvende verandering te realiseren in het werven en behouden van vrijwilligers.

Tijs van de Poll

Tijs van de Poll

Popradar Den Haag

Projectomschrijving

Waarom we jou nodig hebben

Na de impact van de coronapandemie hebben we te maken gehad met een terugloop in onze vrijwilligerspool en personeelswisselingen, wat heeft geleid tot tijdelijke verwaarlozing van ons vrijwilligersbeleid. Met de aanstelling van een nieuwe vrijwilligerscoördinator per 1 april, die reeds ervaring heeft, is het nu cruciaal ons beleid en de uitvoering daarvan te revitaliseren. Jouw inzet kan een significant verschil maken in hoe we onze vrijwilligers betrekken en behouden. Sluit je aan bij ons team om samen een sterkere gemeenschap te bouwen.

Hier zijn we naar op zoek

  • Ontwikkeling van een communicatieplan met strategische richtlijnen, zoals positionering, doelgroepdefinitie, kernboodschappen, en de keuze voor communicatiekanalen.
  • Expertise in het aantrekken en behouden van (nieuwe) vrijwilligers.

Onze ervaring met soortgelijke projecten: Ik ben er bekend mee of heb er eerdere ervaring mee

🙋‍♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?

Een strateeg of marketeer die kan helpen bij het (verder) ontwikkelen van een nieuwe campagne. Benodigd: ervaring met strategische zaken als doelstellingen, positionering, doelgroep, boodschap, kanalen, etc.

📢 Campagnes
🧭 Communicatie strategie

Dit hebben we al in huis

  • Een bestaande missie en visie.
  • Een duidelijk beeld van onze campagne-inhoud en -doelen.
  • Een intern contactpersoon voor inhoudelijke samenwerking.
  • Inzicht in onze doelgroep en huisstijl, inclusief logo, kleuren en lettertypes.
  • Een bestaande actieve vrijwilligerspool die we wensen te versterken en beter te integreren binnen onze organisatie.

Tijs van de Poll
Tijs van de Poll Anders
Popradar Den Haag
Popradar Den Haag

De missie van Popradar Den Haag.

🎨Kunst en cultuur
💒 Gevestigde organisatie
📍Den Haag

Popradar streeft ernaar muzikanten te ondersteunen en te inspireren door middel van educatie, faciliteiten en netwerken, met als doel een levendige en diverse muziekscene te bevorderen in Den Haag.

Lees meer