Campagne plan
Organisatie in het kort
Popradar bevordert de beoefening van muziek door het scheppen van faciliteiten voor en het behartigen van belangen van de beoefenaars.
Lees meerImpact thema’s
Project details
8-16 uur in totaal
Verspreid over 3-5 weken
Op locatie en/of vanuit huis
Starten binnen één maand
Door jouw creatieve en effectieve campagneplan zorg je voor een blijvende verandering te realiseren in het werven en behouden van vrijwilligers.
Tijs van de Poll
Popradar Den Haag
Projectomschrijving
Waarom we jou nodig hebben
Na de impact van de coronapandemie hebben we te maken gehad met een terugloop in onze vrijwilligerspool en personeelswisselingen, wat heeft geleid tot tijdelijke verwaarlozing van ons vrijwilligersbeleid. Met de aanstelling van een nieuwe vrijwilligerscoördinator per 1 april, die reeds ervaring heeft, is het nu cruciaal ons beleid en de uitvoering daarvan te revitaliseren. Jouw inzet kan een significant verschil maken in hoe we onze vrijwilligers betrekken en behouden. Sluit je aan bij ons team om samen een sterkere gemeenschap te bouwen.
Hier zijn we naar op zoek
- Ontwikkeling van een communicatieplan met strategische richtlijnen, zoals positionering, doelgroepdefinitie, kernboodschappen, en de keuze voor communicatiekanalen.
- Expertise in het aantrekken en behouden van (nieuwe) vrijwilligers.
Onze ervaring met soortgelijke projecten: Ik ben er bekend mee of heb er eerdere ervaring mee
🙋♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?
Een strateeg of marketeer die kan helpen bij het (verder) ontwikkelen van een nieuwe campagne. Benodigd: ervaring met strategische zaken als doelstellingen, positionering, doelgroep, boodschap, kanalen, etc.
Dit hebben we al in huis
- Een bestaande missie en visie.
- Een duidelijk beeld van onze campagne-inhoud en -doelen.
- Een intern contactpersoon voor inhoudelijke samenwerking.
- Inzicht in onze doelgroep en huisstijl, inclusief logo, kleuren en lettertypes.
- Een bestaande actieve vrijwilligerspool die we wensen te versterken en beter te integreren binnen onze organisatie.
De missie van Popradar Den Haag.
Popradar streeft ernaar muzikanten te ondersteunen en te inspireren door middel van educatie, faciliteiten en netwerken, met als doel een levendige en diverse muziekscene te bevorderen in Den Haag.
Lees meer