22bb73f9-0d3d-4f79-be23-6e787a1b7a79

Marketingplan

Wie kan je helpen?

Liesbeth Verhagen
Liesbeth VerhagenFounder
Pillar
Wibautstraat 67
3555 WE Utrecht
Pillar.family
Pillar

Waar dragen ze aan bij?

Bijdragen aan een gelukkigere, gezondere en meer verbonden samenleving door het vergroten van:
1. (zelf)bewustzijn bij kinderen.
2. het aantal waardevolle contactmomenten met werkelijke aandacht tussen ouders en kinderen.
Want zelfbewustzijn én een harmonieus gezinsleven waarin ruimte is om elkaar werkelijk te zien, zijn wat Pillar betreft de fundamenten voor een gelukkige, gezonde en meer verbonden samenleving. En daar dragen de mensen achter Pillar met veel liefde, inzet en enthousiasme graag aan bij.

  • Kind en gezin
  • Welzijn
  • Gezondheid en ziektebestrijding

Wat voor vrijwilliger zoeken ze?

Een strateeg of marketeer, die een marketingplan kan ontwikkelen voor een nieuwe propositie/doelgroep. Benodigd: ervaring met strategische zaken als doelstellingen, positionering, doelgroep, boodschap, kanalen, etc.

Beschikbaarheid

Vanaf de start: 10 tot 20 uur, binnen 3 - 5 weken. Op locatie en/of vanaf huis..

Start: We kunnen en willen direct aan de slag met dit project.

Met jouw marketing ervaring help je ons om een marketingplan op te stellen voor de launch van het eerste Pillar-product. Want wat is een mooi product waard als de markt niet weet dat het bestaat?
Geschreven door Liesbeth Verhagen van Pillar

Project­omschrijving

Wat hebben ze nodig?

Wat hebben ze al?

Goed om te weten.

Pillar is een start-up die naar verwachting begin 2021 haar eerste vermarktbare product beschikbaar heeft. Eerste gebruikers willen we aan ons binden via een crowdfundingcampagne op basis van voorverkoop. Deze campagne gaat begin oktober live. Maar na deze eerste klanten willen we natuurlijk doorgroeien naar meer gebruikers, want hoe meer gebruikers, hoe groter de impact die we kunnen maken in gezinnen en in de wereld!

Waarom is dit project van waarde?

Wij missen de expertise om een goed gefundeerd marketingplan op te stellen. We zitten vol goede ideeen, maar kunnen heel goed de hulp van een marketing professional gebruiken om deze ideeën te toetsen en om te zetten naar een plan met concrete acties. Heel tof als jij met jouw kennis en ervaring wil bijdragen aan de eerste stappen van Pillar op de consumentenmarkt en zo een waardevol steentje bijdraagt aan het creëeren van een gezondere, gelukkigere en meer verbonden samenleving!

Liesbeth Verhagen
Liesbeth VerhagenFounder

Meer weten?

Pillar
Pillar
Wibautstraat 67
3555 WE Utrecht
Pillar.family
Liesbeth Verhagen
Liesbeth VerhagenFounder

Wie ga jij helpen?

Wat doen ze

Pillar Biedt ouders een steuntje in de rug door een praktische, inspirerende digitale activiteitentool voor gezinnen te ontwikkelen. De activiteiten zijn kort maar krachtig en gericht op:
1. (zelf)bewustzijnsontwikkeling bij kinderen
2. het vergroten van het aantal waardevolle contactmomenten tussen ouders en kinderen met gerichte, werkelijke aandacht voor elkaar.
De activiteiten zijn veelal gebaseerd op methoden waarvan wetenschappelijk is aangetoond dat ze een positieve bijdrage leveren aan het welzijn van mensen en ze worden plug&play aangeboden aan gezinnen.

Waar ze trots op zijn

  • Bijna 200 gezinnen die tijdens twee pilotrondes hebben kennisgemaakt met de activiteiten van Pillar.
  • De enthousiaste reacties van deze deelnemende gezinnen en al het moois wat de activiteiten de ouders en kinderen heeft gebracht.
  • Alle enthousiaste professionals die aanhaken, omdat zij de toegevoegde waarde zien van het concept en geloven dat het een positieve impact op de samenleving gaat hebben.

Deel dit project in jouw netwerk

Help ons een professional te vinden voor Pillar
Deel op Linkedin