22bb73f9-0d3d-4f79-be23-6e787a1b7a79

Marketingplan

Profiel vrijwilliger

Een strateeg of marketeer die een marketingplan kan ontwikkelen voor een nieuwe propositie/doelgroep. Benodigd: ervaring met strategische zaken als doelstellingen, positionering, doelgroep, boodschap, kanalen, etc.

Ervaring met:

  • Marketing

Organisatie in het kort

Bijdragen aan een gelukkigere, gezondere en meer verbonden samenleving door het vergroten van (zelf)bewustzijn bij kinderen en het aantal waardevolle contactmomenten met werkelijke aandacht tussen ouders en kinderen.

  • Kind en gezin
  • Welzijn
  • Gezondheid en ziektebestrijding

Project details

💒 Pillar

⏱️ 8-16 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de project grootte. Wanneer en hoeveel uur per week is helemaal aan jou. Gemiddeld werken professionals 2 tot 4 uur per week aan een project.

🗓️ Verspreid over 3-5 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn o.b.v. wat jullie onderling afspreken, zodat het past bij jouw agenda. Organisaties weten dat professionals dit naast hun baan erbij doen.

💻 Op locatie en/of vanaf huis.

🏁 We kunnen en willen direct aan de slag met dit project.

Met jouw marketing ervaring help je ons om een marketingplan op te stellen voor de launch van het eerste Pillar-product. Want wat is een mooi product waard als de markt niet weet dat het bestaat?
Liesbeth Verhagen
Geschreven door Liesbeth Verhagen van Pillar

Project­omschrijving

Waarom we dit project starten?

Pillar is een start-up die naar verwachting begin 2021 haar eerste vermarktbare product beschikbaar heeft. Eerste gebruikers willen we aan ons binden via een crowdfundingcampagne op basis van voorverkoop. Deze campagne gaat begin oktober live. Maar na deze eerste klanten willen we natuurlijk doorgroeien naar meer gebruikers, want hoe meer gebruikers, hoe groter de impact die we kunnen maken in gezinnen en in de wereld!

Wat hebben we nodig?

  • Een objectieve beoordeling van de nieuwe plannen.
  • Strategisch overleg/sparren over zaken als doelstellingen, activiteiten, kanalen, doelgroepen en toekomstplannen.
  • Een marketingplan met daarin strategische uitgangspunten voor bijvoorbeeld de positionering, doelgroep, boodschap, geprioriteerde kanalen, etc.
  • Een startplan met aanbevelingen en concrete next steps voor de uitvoer van deze strategie.

💬 Heb je een vraag over dit project? Stel me gerust een vraag via de knop hieronder. Geheel vrijblijvend.

Wat hebben we al?

  • Missie en visie
  • Het programma en de pijlers van de propositie.
  • Interne contactpersoon die inhoudelijk betrokken is.
  • Ideeën over de doelgroep.
  • Huisstijl document (logo, kleuren, lettertypes)

Waarom is dit project van waarde?

Wij missen de expertise om een goed gefundeerd marketingplan op te stellen. We zitten vol goede ideeen, maar kunnen heel goed de hulp van een marketing professional gebruiken om deze ideeën te toetsen en om te zetten naar een plan met concrete acties. Heel tof als jij met jouw kennis en ervaring wil bijdragen aan de eerste stappen van Pillar op de consumentenmarkt en zo een waardevol steentje bijdraagt aan het creëeren van een gezondere, gelukkigere en meer verbonden samenleving!

Project alert voor soortgelijke jobs

Ontvang direct de nieuwste projecten binnen jouw skills

Pillar
Pillar

De missie van Pillar.

👪Kind en gezin
🌱 Start-up fase
📍Utrecht

Pillar biedt ouders een steuntje in de rug door een praktische, inspirerende digitale activiteitentool voor gezinnen te ontwikkelen. De activiteiten zijn kort maar krachtig en gericht op:
1. (zelf)bewustzijnsontwikkeling bij kinderen
2. het vergroten van het aantal waardevolle contactmomenten tussen ouders en kinderen met gerichte, werkelijke aandacht voor elkaar.
Want zelfbewustzijn én een harmonieus gezinsleven waarin ruimte is om elkaar werkelijk te zien, zijn wat ons betreft de fundamenten voor een gelukkige, gezonde en meer verbonden samenleving. En daar dragen de mensen achter Pillar met veel liefde, inzet en enthousiasme graag aan bij. De activiteiten zijn veelal gebaseerd op methoden waarvan wetenschappelijk is aangetoond dat ze een positieve bijdrage leveren aan het welzijn van mensen en ze worden plug&play aangeboden aan gezinnen.

Lees meer

Professionals over Pillar

Robin 👐 Website design + Wordpress inrichten

Robin
Samenwerking was prettig :) Pillar had voldoende wireframes en designs om mee aan de slag te gaan.

Linda 👐 Logo + Huisstijl

Linda
Erg leuk om aan het begin te staan van de ontwikkeling van het merk, de merknaam, de visuele uitstraling, strategie, etcetera. En geeft een goed gevoel iemand zo van dienst te zijn :)

Jerina 👐 UX/UI design voor MVP

Jerina
Ik heb met Liesbeth heel aangenaam kunnen samenwerken. Het was fijn te merken dat ze echt veel aan de samenwerking had.

Isa 👐 UX copywriter voor app

Isa
De samenwerking met Liesbeth van Pillar was ontspannen en doelgericht. Liesbeth heeft mij een duidelijke briefing gegeven en kwam steeds (voor de voortgang) tijdig met goede feedback waar ik mee verder kon. Het werd mij al snel duidelijk dat Pillar uit een integere en idealistische koker komt. Liesbeth is daarnaast ook professioneel; ze communiceert helder, is realistisch en spreekt waardering uit. Schrijven voor zo'n goed doel, in zo'n prettige samenwerking, was dan ook mooi om te doen!