Robin 👐 Website design + Wordpress inrichten

"Samenwerking was prettig :) Pillar had voldoende wireframes en designs om mee aan de slag te gaan."
Robin
"Wat is een mooi product waard als de markt niet weet dat het bestaat?" Op deze vraag kun jij met jouw strategische marketingskills gaan helpen. Met een goed geformuleerd plan kan dit product een succes worden.
Pillar
Pillar biedt ouders een steuntje in de rug door een praktische, inspirerende digitale activiteitentool voor gezinnen te ontwikkelen. De activiteiten zijn kort maar krachtig en gericht op: 1. (zelf)bewustzijnsontwikkeling bij kinderen 2. het vergroten van het aantal waardevolle contactmomenten tussen ouders en kinderen met gerichte, werkelijke aandacht voor elkaar. Want zelfbewustzijn én een harmonieus gezinsleven waarin ruimte is om elkaar werkelijk te zien, zijn wat ons betreft de fundamenten voor een gelukkige, gezonde en meer verbonden samenleving. En daar dragen de mensen achter Pillar met veel liefde, inzet en enthousiasme graag aan bij. De activiteiten zijn veelal gebaseerd op methoden waarvan wetenschappelijk is aangetoond dat ze een positieve bijdrage leveren aan het welzijn van mensen en ze worden plug&play aangeboden aan gezinnen.
Uren
8 tot 16 uur in totaal
Periode
In 3 tot 5 weken
Met jouw marketing ervaring help je ons om een marketingplan op te stellen voor de launch van het eerste Pillar-product. Want wat is een mooi product waard als de markt niet weet dat het bestaat?
Door Liesbeth Verhagen
⏱️ Geplaatst op 22 september 2020
Pillar is een start-up die naar verwachting begin 2021 haar eerste vermarktbare product beschikbaar heeft. Eerste gebruikers willen we aan ons binden via een crowdfundingcampagne op basis van voorverkoop. Deze campagne gaat begin oktober live. Maar na deze eerste klanten willen we natuurlijk doorgroeien naar meer gebruikers, want hoe meer gebruikers, hoe groter de impact die we kunnen maken in gezinnen en in de wereld!
Een strateeg of marketeer die een marketingplan kan ontwikkelen voor een nieuwe propositie/doelgroep. Benodigd: ervaring met strategische zaken als doelstellingen, positionering, doelgroep, boodschap, kanalen, etc.
Help Liesbeth de Communicatie strategie te verbeteren
Liesbeth is jouw contactpersoon voor dit project
Uren
8 tot 16 uur in totaal
Periode
In 3 tot 5 weken
Pillar biedt ouders een steuntje in de rug door een praktische, inspirerende digitale activiteitentool voor gezinnen te ontwikkelen. De activiteiten zijn kort maar krachtig en gericht op:
1. (zelf)bewustzijnsontwikkeling bij kinderen
2. het vergroten van het aantal waardevolle contactmomenten tussen ouders en kinderen met gerichte, werkelijke aandacht voor elkaar.
Want zelfbewustzijn én een harmonieus gezinsleven waarin ruimte is om elkaar werkelijk te zien, zijn wat ons betreft de fundamenten voor een gelukkige, gezonde en meer verbonden samenleving. En daar dragen de mensen achter Pillar met veel liefde, inzet en enthousiasme graag aan bij. De activiteiten zijn veelal gebaseerd op methoden waarvan wetenschappelijk is aangetoond dat ze een positieve bijdrage leveren aan het welzijn van mensen en ze worden plug&play aangeboden aan gezinnen.