Fernanda Greppe 7Uoi1ozaszs Unsplash

Creatief campagne concept

Door het creatief campagne concept, kan Pillar een geslaagde crowdfunding actie op zetten via een social impact crowdfunding platform. Je creatieve input is meer dan welkom!

Pillar

Pillar

Pillar biedt ouders een steuntje in de rug door een praktische, inspirerende digitale activiteitentool voor gezinnen te ontwikkelen. De activiteiten zijn kort maar krachtig en gericht op: 1. (zelf)bewustzijnsontwikkeling bij kinderen 2. het vergroten van het aantal waardevolle contactmomenten tussen ouders en kinderen met gerichte, werkelijke aandacht voor elkaar. Want zelfbewustzijn én een harmonieus gezinsleven waarin ruimte is om elkaar werkelijk te zien, zijn wat ons betreft de fundamenten voor een gelukkige, gezonde en meer verbonden samenleving. En daar dragen de mensen achter Pillar met veel liefde, inzet en enthousiasme graag aan bij. De activiteiten zijn veelal gebaseerd op methoden waarvan wetenschappelijk is aangetoond dat ze een positieve bijdrage leveren aan het welzijn van mensen en ze worden plug&play aangeboden aan gezinnen.

Help Pillar

Creatief campagne concept

Uren

8 tot 16 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 4 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

Het opstarten van een onderneming ervaar ik als onwijs leuk, leerzaam en inspirerend. Er komt echter zoveel bijkijken en mijn skills en beschikbare tijd zijn jammergenoeg niet ongelimiteerd. Ik zou dan ook heel graag gebruik maken van jouw expertise en inzet om een wervende crowdfunding te bedenken!

Liesbeth Verhagen

Door Liesbeth Verhagen

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 16 juli 2020

Waarom we jou nodig hebben

Het creatieve campagneconcept wil ik graag inzetten om een geslaagde crowdfunding actie op te zetten via een social impact crowdfunding platform. Het doel van deze crowdfundingactie is om een voorverkoop/donatiecampagne voor Pillar te starten.

Wat ga je doen?

  • Een creatief concept dat past bij ons merk en budget.
  • Een concept document dat het campagne concept bevat (boodschap, verhaal, tagline en middelen inzet, rationale, concept mock-ups etc).
  • Het concept uitgewerkt in mock-up designs in lijn met onze huisstijl .

Wat we al hebben

  • Doel van de campagne.
  • Huisstijl document (logo, kleuren en lettertypes)
  • Doelgroepomschrijving voor de campagne.

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

🌕 Creative Concepting
✍️ Copywriting
📢 Campagnes

Een creatieve concepter/copywriter, die een campagne communicatieconcept kan bedenken en deze tot visuele mock-ups kan uitwerken in een concept document.

  • Jij bent een creatieve geest met een passie voor schrijven of designen en conceptueel denken.
  • Ervaring met het inzetten van jouw schrijf- en conceptuele vaardigheden voor het uitwerken van een nieuwe campagne.
  • Het is prettig als je een start kan maken met de visuele uitwerking in de vorm van mock-ups of schetsen.
Liesbeth Verhagen

Help Liesbeth de Creative Concepting te verbeteren

Liesbeth is jouw contactpersoon voor dit project

Help Pillar

Creatief campagne concept

Uren

8 tot 16 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 4 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

Hoe het werkt?

Klik hier
Pillar
Pillar

De missie van Pillar.

👪Kind en gezin
🌱 Start-up fase
📍Utrecht

Pillar biedt ouders een steuntje in de rug door een praktische, inspirerende digitale activiteitentool voor gezinnen te ontwikkelen. De activiteiten zijn kort maar krachtig en gericht op:
1. (zelf)bewustzijnsontwikkeling bij kinderen
2. het vergroten van het aantal waardevolle contactmomenten tussen ouders en kinderen met gerichte, werkelijke aandacht voor elkaar.
Want zelfbewustzijn én een harmonieus gezinsleven waarin ruimte is om elkaar werkelijk te zien, zijn wat ons betreft de fundamenten voor een gelukkige, gezonde en meer verbonden samenleving. En daar dragen de mensen achter Pillar met veel liefde, inzet en enthousiasme graag aan bij. De activiteiten zijn veelal gebaseerd op methoden waarvan wetenschappelijk is aangetoond dat ze een positieve bijdrage leveren aan het welzijn van mensen en ze worden plug&play aangeboden aan gezinnen.

Lees meer

Professionals over Pillar

Robin 👐 Website design + Wordpress inrichten

💛
rating-stars

"Samenwerking was prettig :) Pillar had voldoende wireframes en designs om mee aan de slag te gaan."

Robin

Linda 👐 Logo + Huisstijl

💛
rating-stars

"Erg leuk om aan het begin te staan van de ontwikkeling van het merk, de merknaam, de visuele uitstraling, strategie, etcetera. En geeft een goed gevoel iemand zo van dienst te zijn :)"

Linda

Jerina 👐 UX/UI design voor MVP

💛
rating-stars

"Ik heb met Liesbeth heel aangenaam kunnen samenwerken. Het was fijn te merken dat ze echt veel aan de samenwerking had."

Jerina

Isa 👐 UX copywriter voor app

💛
rating-stars

"De samenwerking met Liesbeth van Pillar was ontspannen en doelgericht. Liesbeth heeft mij een duidelijke briefing gegeven en kwam steeds (voor de voortgang) tijdig met goede feedback waar ik mee verder kon. Het werd mij al snel duidelijk dat Pillar uit een integere en idealistische koker komt. Liesbeth is daarnaast ook professioneel; ze communiceert helder, is realistisch en spreekt waardering uit. Schrijven voor zo'n goed doel, in zo'n prettige samenwerking, was dan ook mooi om te doen!"

Isa