962630db-73c4-4c7f-b89a-893f35b99a8c

Merk strategie coach

Wie kan je helpen?

Kim Hiddink
Kim Hiddink
NICE FRUIT POPS
Weesperzijde 80 G
1091 EJ Amsterdam
NICE FRUIT POPS
NICE FRUIT POPS

Waar dragen ze aan bij?

Wij laten zien dat lekker én goed samen kan gaan. Goed voor jou, de telers en de natuur. Hiermee bieden we ijsliefhebbers een beter alternatief binnen het ijsschap.

  • Duurzaamheid, natuur en milieu

Wat voor vrijwilliger zoeken ze?

Heeft aantoonbare ervaring met het vakgebied en kan kennis op een heldere manier overdragen. Heeft bij voorkeur eerder mensen begeleidt met hun groei (bijvoorbeeld juniors en/of mediors).

Beschikbaarheid

12 coachingsuren verspreid over max 3 maanden

Start: We kunnen en willen direct aan de slag met dit project.

Met jouw kennis help je een duurzaam ijsmerk een krachtige internationale positie in te nemen.
Geschreven door Kim Hiddink van NICE FRUIT POPS

Project­omschrijving

Wat ik zou willen bereiken met de coach.

Waar ik binnen dit traject behoefte aan heb.

Hoe ik contact zou willen houden.

Mijn huidige niveau.

Ik heb 8 jaar ervaring met dit vakgebied.

Ik heb ervaring op het gebied van Corporate communicatie: branding, merkidentiteit, positionering, juiste kernwaarden definiëren en de daaruit vloeiende propositie. Maar dan voornamelijk voor Nederlandse merken met een Nederlandse doelgroepen. NICE fruitijsjes heb ik de afgelopen jaren dan ook goed opgebouwd als merk. Maar nu komen we op het punt dat we als bedrijf groeien op het gebied van: uitbreiding van verkoop Europese landen -Duitsland, Zwitserland, misschien Frankrijk.. en ons productportfolio wordt breder -naast fruitijs ook romige ijsjes-. Ons huidige merk NICE fruitijsjes voldeed niet meer (want niet uit te spreken in Duitsland o.a.) dus hebben we gekozen voor NICE Fruit Pops. Op zich prima maar nu we ook romige ijsjes zónder fruit maken is het toch erg beperkt. We zijn nu met de strategie voor meerdere jaren bezig en herrijken onze missie, kernwaarden en purpose. We zouden toe willen naar een nieuw internationaal merk met meer gevoel. Maar daar heb ik GEEN ervaring in. En zou ontzettend graag met iemand willen sparren om hier de juiste beslissingen in te kunnen maken! Zaken als, wel of geen tagline? En dan juist product beschrijvend of juist niet? Daar worstelen we enorm mee en missen daarin de ervaring van iemand die op dit vlak al de nodige tips en tricks heeft geleerd/toegepast.

Door NICE op een hoger niveau te tillen op dit gebied, kunnen wij de ijsbranche echt verduurzamen. We zorgen ervoor dat ijsliefhebbers lekkere én goede ijsjes kunnen kopen onderweg of thuis. Op een duurzame manier geproduceerd van pure en biologische ingrediënten van dichtbij.

NICE FRUIT POPS
NICE FRUIT POPS
Weesperzijde 80 G
1091 EJ Amsterdam
NICE FRUIT POPS
Kim Hiddink
Kim Hiddink

Wie ga jij helpen?

Wat doen ze

Wij zijn NICE en we maken de lekkerste biologische ijsjes van uitsluitend pure ingrediënten en fruit van zo dichtbij mogelijk.
Onze ingrediënten vind je groot vermeld op de verpakking, zodat jij direct ziet wat je eet.
Kunstmatige toevoegingen vinden we niet lekker, die zal je dan ook niet tegenkomen in onze ijsjes.
We zijn ijspioniers en altijd op zoek naar de meest natuurlijk manier om ijs te maken.
Zo kan iedereen proeven hoe lekker puur natuur smaakt.

Waar ze trots op zijn

  • We hebben miljoenen ijsjes gemaakt van uitsluitend biologische pure ingredienten. Goed voor de mens, de telers en de natuur.
  • NICE investeert sterk in het product en heeft in de afgelopen jaren nooit consessies gedaan t.o.v. kwaliteit of onze waarden.
  • Ons ijs wordt in een energieneutrale ijsfabriek gemaakt.

Deel dit project in jouw netwerk

Help ons een professional te vinden voor NICE FRUIT POPS
Deel op Linkedin