962630db-73c4-4c7f-b89a-893f35b99a8c

Merk strategie coach

Ben jij de merk strategie coach die NICE Fruit Pops naar een hoger international niveau tilt? Je zult van waarde zijn!

NICE FRUIT POPS

NICE FRUIT POPS

Wij zijn NICE en we maken de lekkerste biologische ijsjes van uitsluitend pure ingrediënten en fruit van zo dichtbij mogelijk. Onze ingrediënten vind je groot vermeld op de verpakking, zodat jij direct ziet wat je eet. Kunstmatige toevoegingen vinden we niet lekker, die zal je dan ook niet tegenkomen in onze ijsjes. We zijn ijspioniers en altijd op zoek naar de meest natuurlijk manier om ijs te maken. Zo kan iedereen proeven hoe lekker puur natuur smaakt.

Help NICE FRUIT POPS

Merk strategie coach

Uren

6 tot 10 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van het totale aantal coachingsuren. Deze worden vaak over een bepaalde periode ingezet. Bijvoorbeeld met een tweewekelijkse call.

Periode

In 8 tot 12 weken

info-icon-weeks
De exacte duur van het project kan korter of langer zijn, afhankelijk van wat jullie onderling afspreken. Zo past dit ook bij jouw agenda. De organisatie weet dat veel professionals projecten naast hun baan erbij doen.

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

Met jouw kennis help je een duurzaam ijsmerk een krachtige internationale positie in te nemen.

Kim Hiddink

Door Kim Hiddink

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 01 september 2020

Waarom we jou nodig hebben


Ik heb ervaring op het gebied van Corporate communicatie: branding, merkidentiteit, positionering, juiste kernwaarden definiëren en de daaruit vloeiende propositie. Maar dan voornamelijk voor Nederlandse merken met een Nederlandse doelgroepen. NICE fruitijsjes heb ik de afgelopen jaren dan ook goed opgebouwd als merk. Maar nu komen we op het punt dat we als bedrijf groeien op het gebied van: uitbreiding van verkoop Europese landen -Duitsland, Zwitserland, misschien Frankrijk.. en ons productportfolio wordt breder -naast fruitijs ook romige ijsjes-. Ons huidige merk NICE fruitijsjes voldeed niet meer (want niet uit te spreken in Duitsland o.a.) dus hebben we gekozen voor NICE Fruit Pops. Op zich prima maar nu we ook romige ijsjes zónder fruit maken is het toch erg beperkt. We zijn nu met de strategie voor meerdere jaren bezig en herrijken onze missie, kernwaarden en purpose. We zouden toe willen naar een nieuw internationaal merk met meer gevoel. Maar daar heb ik GEEN ervaring in. En zou ontzettend graag met iemand willen sparren om hier de juiste beslissingen in te kunnen maken! Zaken als, wel of geen tagline? En dan juist product beschrijvend of juist niet? Daar worstelen we enorm mee en missen daarin de ervaring van iemand die op dit vlak al de nodige tips en tricks heeft geleerd/toegepast.

Wat ga je doen?

  • Helpen te verbreden d.m.v. inspiratie, best practices en/of trends.
  • Sparringpartner voor frisse invalshoeken op inhoudelijke kwesties.

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

🎯 Business Strategy
🗂 Business Model Canvas
🙌 Pitch & Presentation
🧾 Sales
🎯 Planning en Targets
💪 Leiderschap coaching

Een Business strateeg die op een heldere manier strategisch advies kan geven over zakelijk gerelateerde thema's, als: lange termijn groei, proposities, nieuwe kansen, KPI's.

Kim Hiddink

Help Kim de Business Strategy te verbeteren

Kim is jouw contactpersoon voor dit project

Help NICE FRUIT POPS

Merk strategie coach

Uren

6 tot 10 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van het totale aantal coachingsuren. Deze worden vaak over een bepaalde periode ingezet. Bijvoorbeeld met een tweewekelijkse call.

Periode

In 8 tot 12 weken

info-icon-weeks
De exacte duur van het project kan korter of langer zijn, afhankelijk van wat jullie onderling afspreken. Zo past dit ook bij jouw agenda. De organisatie weet dat veel professionals projecten naast hun baan erbij doen.

Hoe het werkt?

Klik hier
NICE FRUIT POPS
NICE FRUIT POPS

De missie van NICE FRUIT POPS.

🌱Duurzaamheid, natuur en milieu
🌳 Impact scale-up fase
📍Amsterdam

Wij zijn NICE en we maken de lekkerste biologische ijsjes van uitsluitend pure ingrediënten en fruit van zo dichtbij mogelijk.
Onze ingrediënten vind je groot vermeld op de verpakking, zodat jij direct ziet wat je eet.
Kunstmatige toevoegingen vinden we niet lekker, die zal je dan ook niet tegenkomen in onze ijsjes.
We zijn ijspioniers en altijd op zoek naar de meest natuurlijk manier om ijs te maken.
Zo kan iedereen proeven hoe lekker puur natuur smaakt.

Lees meer

Professionals over NICE FRUIT POPS

Eva 👐 Kennisdeling: retail en verpakkingen.

💛
rating-stars

"Het was heel leuk om NICE te helpen met hun nieuwe verpakkingen! De samenwerking verliep soepel, de communicatie was duidelijk en het is fijn dat ik ze volgens mij goed heb kunnen helpen met mijn skills"

Eva