541014ab-b145-4852-80a7-09676ce34bbd

Kennisdeling: retail en verpakkingen.

Profiel vrijwilliger

Een professional die ervaring heeft binnen retail in het specifiek met het bedenken van (effectieve) verpakkingen. Wat zijn de DO's en DONT's op het gebied van verpakking design, content en copy.

Ervaring met:

  • Communicatie

Organisatie in het kort

Wij laten zien dat lekker én goed samen kan gaan. Goed voor jou, de telers en de natuur. Hiermee bieden we ijsliefhebbers een beter alternatief binnen het ijsschap.

  • Duurzaamheid, natuur en milieu

Project details

💒 NICE FRUIT POPS

⏱️ 2 tot 6 uur.

💻 In een videocall of op locatie (geen voorkeur).

🏁 We kunnen en willen direct aan de slag met dit project.

Help je ons door mee te denken over internationale, duurzame en toekomstbestendige NICE verpakkingen? Voor een duurzaam alternatief in het ijsschap!
Elisabeth Weerman
Geschreven door Elisabeth Weerman van NICE FRUIT POPS

Project­omschrijving

De inhoud van de sessie.

  • Ook ons productportfolio gaan we verbreden binnen die retailmarkt (naast fruitijs ook romige ijsjes). Voor dit project zouden we het fantastisch vinden als iemand met ervaring op het gebied van retailverpakkingen met ons mee wil kijken naar de nieuwe ontwerpen en uitgangspunten. Om zo de juiste beslissingen te kunnen maken. En om goede tips & tricks te delen: wat werkt in het retailschap en wat juist niet.

💬 Heb je een vraag over dit project? Stel me gerust een vraag via de knop hieronder. Geheel vrijblijvend.

Waarom is het van waarde?

Dat je met jouw kennis licht kan schijnen op onze mogelijke blinde vlekken. Na afloop hebben we internationale retailverpakkingen die staan als een huis.

We ontwerpen sinds 2012 al onze verpakkingen zelf met onze vaste ontwerpster. We hebben ervaring op gebied van marketing en communicatie in huis. Maar GEEN ervaring op het gebied van internationale retailverpakkingen. Dus we zijn prima in staat onze merk sterk te positioneren via onze verpakkingen, maar we missen de specifieke kennis op retailniveau. Daardoor hebben we onze verpakkingen vaak tussentijds moeten aanpassen.
Wat zet je op de voorkant, wat juist niet? Maak je gebruik van iconen? etc..

Project alert voor soortgelijke jobs

Ontvang direct de nieuwste projecten binnen jouw skills

NICE FRUIT POPS
NICE FRUIT POPS

De missie van NICE FRUIT POPS.

🌱Duurzaamheid, natuur en milieu
🌳 Impact scale-up fase
📍Amsterdam

Wij zijn NICE en we maken de lekkerste biologische ijsjes van uitsluitend pure ingrediënten en fruit van zo dichtbij mogelijk.
Onze ingrediënten vind je groot vermeld op de verpakking, zodat jij direct ziet wat je eet.
Kunstmatige toevoegingen vinden we niet lekker, die zal je dan ook niet tegenkomen in onze ijsjes.
We zijn ijspioniers en altijd op zoek naar de meest natuurlijk manier om ijs te maken.
Zo kan iedereen proeven hoe lekker puur natuur smaakt.

Lees meer

Professionals over NICE FRUIT POPS

Eva 👐 Kennisdeling: retail en verpakkingen.

Eva
Het was heel leuk om NICE te helpen met hun nieuwe verpakkingen! De samenwerking verliep soepel, de communicatie was duidelijk en het is fijn dat ik ze volgens mij goed heb kunnen helpen met mijn skills