Nederlands Jazz Archief-photo

Strategisch advies over Social Media

Nederlands Jazz Archief

Nederlands Jazz Archief

Het Nederlands Jazz Archief zet zich in voor behoud, beheer en presentatie van de Nederlandse jazzgeschiedenis: het verbinden van het heden en verleden en het toegankelijk maken van het onvindbare en dat wat bijna is vergeten. Dat doen we met het blad Jazz Bulletin, de website Jazzhelden.nl, concerten en ons Jazz Archief platenlabel. De collectie van is beschikbaar voor een keur van gebruikers.

Help Nederlands Jazz Archief

Strategisch advies over Social Media

Uren

4 tot 10 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 3 tot 6 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie en/of vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

Dankzij jouw advies over onze Social Media kanalen kunnen we het Nederlandse jazz-erfgoed de bekendheid geven die hét verdient.

jan Brouwer

Door jan Brouwer

Anders

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 23 september 2024

Waarom we jou nodig hebben

Breng de Nederlandse Jazz tot leven via social media! Het NJA heeft een schat aan informatie, muziek en geschiedenis over de Nederlandse jazzcultuur, en dit is hét moment om dat op een moderne, aantrekkelijke manier met de wereld te delen. De groei van 1000 naar 1500 Vrienden in de afgelopen 7 jaar is al een geweldige prestatie, maar er is nog veel meer mogelijk. Met een gerichte social media-strategie kunnen we dat doel van 2000 Vrienden bereiken! Doe mee, jazz het met ons op, en laten we samen het Nederlandse jazz-erfgoed laten bloeien! 🎶

Wat ga je doen?

  • Een beoordeling van onze huidige activiteiten.
  • 2 tot 4 één-uur strategiesessies waarin we een aantal onderwerpen kunnen bespreken als: content, kanalen, tone of voice en doelgroepen.
  • Een samenvatting van de onderwerpen die besproken zijn met concrete next steps voor de uitvoer, in de vorm van een startplan.

Wat we al hebben

  • Intern contactpersoon die inhoudelijk betrokken is.
  • De doelgroep(en) die we willen bereiken.
  • Missie en visie.
  • Onze huidige Social Media kanalen.
  • We zijn te bereiken op Facebook, Twitter en Instagram via @hetjazzarchief.

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

🌎 Social Media
🧭 Communicatie strategie

Een strateeg, marketeer of social media specialist die als sparringpartner helpt met een betere social media strategie. Op zoek naar iemand met ervaring met doelstellingen, positionering, doelgroep, boodschap en kanalen.

  • Je hebt ervaring met strategische plannen, inclusief doelstellingen, positionering, doelgroep en kanalen.
  • Jouw inzichten en expertise dragen bij aan een betere online zichtbaarheid.
  • Jij hebt zin om als sparringpartner te helpen met onze social media strategie.
jan Brouwer

Help jan de Social Media te verbeteren

jan is jouw contactpersoon voor dit project

Help Nederlands Jazz Archief

Strategisch advies over Social Media

Uren

4 tot 10 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 3 tot 6 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie en/of vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
Nederlands Jazz Archief
Nederlands Jazz Archief

De missie van Nederlands Jazz Archief.

🎨Kunst en cultuur
💒 Gevestigde organisatie
📍Amsterdam

Het Nederlands Jazz Archief zet zich in voor behoud, beheer en presentatie van de Nederlandse jazzgeschiedenis: het verbinden van het heden en verleden en het toegankelijk maken van het onvindbare en dat wat bijna is vergeten.

Dat doen we met het blad Jazz Bulletin, de website Jazzhelden.nl, concerten en ons Jazz Archief platenlabel. De collectie van is beschikbaar voor een keur van gebruikers.

Lees meer