1da4bb00-fd9a-4a84-bb70-8d1ed7141063 (1)

Strategisch advies over Marketing

Muziekids

Muziekids

Het recht op goede gezondheid kun je niet afdwingen, het recht om kind te kunnen zijn wél. In een ziekenhuis ben je als kind vaak jezelf niet meer. Het draait daar niet om wie je bent als kind maar om de ziekte. In het ziekenhuis ben je patiënt Jeroen of Saskia. De ziekte is onderdeel van de identiteit geworden. Maar door muziek te maken, valt ziek zijn weg en ben je weer Jeroen of Saskia

Help Muziekids

Strategisch advies over Marketing

Uren

5 tot 8 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 3 tot 6 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

Jouw kennis in marketing helpt ons om te groeien en elke jonge patiënt in een Nederlands ziekenhuis van muziek te voorzien.

Monica Tijdink

Door Monica Tijdink

Anders

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 18 april 2024

Waarom we jou nodig hebben

Muziekids streeft ernaar om elke jonge patiënt in Nederlandse ziekenhuizen muzikale afleiding te bieden. We staan voor de uitdaging om onze organisatie toekomstbestendig te maken en onze groeiende activiteiten zowel organisatorisch als financieel te beheren. We missen de benodigde marketingkennis en mankracht intern, vooral voor het vergroten van onze zichtbaarheid en het werven van fondsen en donateurs.

Wat ga je doen?

  • Evaluatie van onze huidige marketingactiviteiten.
  • 2 tot 4 strategiesessies (elk van een uur) over marketingdoelstellingen, positionering, missie & identiteit en doelgroepanalyse.
  • Een samenvattende actieplan met duidelijke vervolgstappen voor de implementatie.

Wat we al hebben

  • Een intern contactpersoon voor inhoudelijke betrokkenheid.
  • Begrip van onze doelgroepen en marketinguitdagingen.
  • Missie en visie zijn duidelijk gedefinieerd.
  • Diverse rapporten zijn beschikbaar, maar we missen de mankracht voor uitvoering.

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

🧭 Communicatie strategie

Een strateeg of marketeer die ons helpt met strategische marketing thema's uitdiepen zoals doelstellingen, positionering, doelgroep, boodschap en kanalen.

  • Je helpt ons graag met onze marketingdoelstellingen, positionering, doelgroep en de juiste boodschap.
  • Met jouw expertise help je ons onze marketingstrategie naar een hoger niveau te tillen.
Monica Tijdink

Help Monica de Communicatie strategie te verbeteren

Monica is jouw contactpersoon voor dit project

Help Muziekids

Strategisch advies over Marketing

Uren

5 tot 8 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 3 tot 6 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie

Hoe het werkt?

Klik hier
Muziekids
Muziekids

De missie van Muziekids.

🙂Welzijn
🌿 Groeiende fase
📍Hilversum

Het recht op goede gezondheid kun je niet afdwingen, het recht om kind te kunnen zijn wél.
In een ziekenhuis ben je als kind vaak jezelf niet meer. Het draait daar niet om wie je bent als kind maar om de ziekte. In het ziekenhuis ben je patiënt Jeroen of Saskia. De ziekte is onderdeel van de identiteit geworden. Maar door muziek te maken, valt ziek zijn weg en ben je weer Jeroen of Saskia

Lees meer