8f60151c-3cf2-4c8b-a9c0-79abe2bc2163
🌱 Ik wil helpen

Strategisch advies over Social Media

Profiel vrijwilliger

Een strateeg of Social Media specialist, die als sparringpartner kan helpen bepaalde Social Media thema's uit te diepen. Benodigd: ervaring met strategische zaken als doelstellingen, positionering, doelgroep, boodschap, kanalen, etc.

Ervaring met:

  • Social Media

Organisatie in het kort

In de 17e eeuw was Ons' Lieve Heer op Solder een schuilkerk, waar mensen samen kwamen en je niet werd vervolgd om de religie die je praktiseerde. Nu als museum, dagen we mensen uit om na te denken over tolerantie, acceptatie, identiteit en (religieuze) vrijheid.

  • Kunst en cultuur
  • Religie en spiritualiteit

Project details

💒 Museum Ons’ Lieve Heer op Solder

⏱️ 4-10 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de project grootte. Wanneer en hoeveel uur per week is helemaal aan jou. Gemiddeld werken professionals 2 tot 4 uur per week aan een project.

🗓️ Verspreid over 3-6 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn o.b.v. wat jullie onderling afspreken, zodat het past bij jouw agenda. Organisaties weten dat professionals dit naast hun baan erbij doen.

💻 Op locatie en/of vanaf huis

🏁 We kunnen direct starten

Ben jij degene die een bijna 400 jaar oud monument, de 21ste eeuw in gaat helpen? Geef ons dan social media advies!
Olmo van kranen
Geschreven door Olmo van kranen van Museum Ons’ Lieve Heer op Solder

Project­omschrijving

Waarom we dit project starten?

De verschillende social media kanalen worden nu veel te willekeurig ingezet. Hierdoor halen wij niet het maximale bereik en gewenste resultaat. We zijn benieuwd naar welke social media kanalen en content aansluit bij de doelgroep van het museum. Moeten wij bijv. weer op Twitter gaan? Genoeg vragen die we met jou willen bespreken!

Wat hebben we nodig?

  • Een beoordeling van onze huidige activiteiten.
  • 2 tot 4 één-uur strategiesessies waarin we een aantal onderwerpen kunnen bespreken als: content, kanalen, tone of voice en doelgroepen.
  • Hoe verwerken wij onze bevindingen in een handige whitepaper zodat iedere marketingmedewerker aan de slag kan?
  • Een samenvatting van de onderwerpen die besproken zijn met concrete next steps voor de uitvoer, in de vorm van een startplan.

💬 Heb je een vraag over dit project? Stel me gerust een vraag via de knop hieronder. Geheel vrijblijvend.

Wat hebben we al?

  • Intern contactpersoon die inhoudelijk betrokken is.
  • De doelgroep(en) die we willen bereiken.
  • Missie en visie.
  • Onze huidige Social Media kanalen.
Olmo van kranen
Olmo van kranen

Project alert voor soortgelijke jobs

Ontvang direct de nieuwste projecten binnen jouw skills

Museum Ons’ Lieve Heer op Solder
Museum Ons’ Lieve Heer op Solder

De missie van Museum Ons’ Lieve Heer op Solder.

🎨Kunst en cultuur
🌿 Groeiende fase
📍Amsterdam

In 1663 is een protestants stadsbestuur aan de macht, die verbood een ander geloof openbaar uit te oefenen. Alleen achter de voordeur mocht iedereen denken en geloven wat men wilde. Dat gebeurde ook bij Oudezijds Voorburgwal 40, bij ons op zolder. Dat schept een, voor die tijd, uitzonderlijk klimaat van tolerantie, waarin verschillende religieuze bevolkingsgroepen in de stad kunnen samenleven.

Als museum houden wij het cultureel en religieus erfgoed van katholiek Amsterdam vanaf de 17de eeuw in leven. Dit doen we door middel van het actief beheren van het gebouw en met name de daarin aanwezige zolderkerk en de daaraan gekoppelde collectie voorwerpen van kunst en kunstnijverheid. Daarnaast bieden wij educatieprogramma’s aan waarin leerlingen worden uitgedaagd om na te denken over hun eigen identiteit.

Lees meer