
Doelgroep analyse opzetten en uitvoeren
Hey jij! We bouwen aan een nieuw Huis van Doorn: met meer geschiedenis. Wat wil onze doelgroep eigenlijk zien tijdens onze nieuwe tentoonstelling? Weet jij de behoeften van onze doelgroep helder in kaart te brengen middels kwalitatief/kwantitatief onderzoek?

Museum Huis Doorn
Huis Doorn beheert en exposeert de unieke nalatenschap (landgoed, kunstcollectie en authentiek ingericht Huis) van ex-keizer Wilhelm II van Duitsland. Het maakt daarbij, door permanente en tijdelijke exposities en door activiteiten, duidelijk hoe bepalend, verwoestend en ingrijpend de Eerste Wereldoorlog en de periode van het interbellum zijn geweest voor Nederland en Europa. We weten historische verhalen en thema’s te vertalen naar exposities over actuele maatschappelijke thema’s zoals oorlog en vrede, democratie en burgerschap.
Help Museum Huis Doorn
Doelgroep analyse opzetten en uitvoeren
Uren
24 tot 32 uur in totaal
Periode
In 3 tot 6 weken

Help Frank van Museum Huis Doorn
Frank is jouw contactpersoon voor dit project
Het profiel van de vrijwilliger
Ben jij wie we zoeken?
Een marketeer of professional die ervaring heeft met doelgroep analyses en ons kan helpen bij het opzetten van een doelgroep analyse.

Door Frank Louhenapessy
Marketing & Communicatie
⏱️ Geplaatst op 08 augustus 2022
Help Museum Huis Doorn
Doelgroep analyse opzetten en uitvoeren
Uren
24 tot 32 uur in totaal
Periode
In 3 tot 6 weken


De missie van Museum Huis Doorn.
Huis Doorn beheert en exposeert de unieke nalatenschap (landgoed, kunstcollectie en authentiek ingericht Huis) van ex-keizer Wilhelm II van Duitsland. Het maakt daarbij, door permanente en tijdelijke exposities en door activiteiten, duidelijk hoe bepalend, verwoestend en ingrijpend de Eerste Wereldoorlog en de periode van het interbellum zijn geweest voor Nederland en Europa. We weten historische verhalen en thema’s te vertalen naar exposities over actuele maatschappelijke thema’s zoals oorlog en vrede, democratie en burgerschap.
Lees meer