fb957036-6cb1-433c-8df1-49e8d7a94d04 (1)

Strategisch advies over Marketing

Musa Intimates

Musa Intimates

MUSA intimates is een duurzame fashion start-up uit Utrecht die duurzame/circulaire intimate wear ontwikkelen. We zijn gespecialiseerd in het gebruik van natuurlijke vezels uit verschillende afvalstromen, met name de bananenvezel. De missie van MUSA intimates is om iedereen zich van binnenuit comfortabel & sexy te laten voelen en om de voetafdruk van de mode-industrie te verkleinen.

Help Musa Intimates

Strategisch advies over Marketing

Uren

5 tot 8 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 3 tot 6 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie en/of vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

Met jouw expertise kunnen we onze komende collectie van intimate-wear een succes maken om zo de wereld een beetje te verduurzamen!

Joana  de Kwant

Door Joana de Kwant

Oprichter

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 09 augustus 2023

Waarom we jou nodig hebben

We zien een kans om samen te werken met een expert die onze ideeën en doelen kan structureren. We hebben al een globale strategie vormgegeven, maar missen de expertise om deze meer op sales en betrokkenheid te richten voor onze doelgroep. Daarnaast zoeken we iemand die het tof vindt om met ons mee te denken en creatieve input te geven!

Wat ga je doen?

  • Een beoordeling van onze huidige activiteiten.
  • 2 tot 4 één uur strategiesessies waarin onder andere de volgende onderwerpen worden behandeld: problematiek, marketingdoelstellingen, positionering, missie & identiteit en doelgroepen.
  • Een samenvatting van de onderwerpen die besproken zijn met concrete next steps voor de uitvoer, in de vorm van een startplan.

Wat we al hebben

  • Intern contactpersoon die inhoudelijk betrokken is.
  • Een begrip van de doelgroepen die we willen bereiken.
  • De marketing doelen/challenges die we hebben.
  • Missie en visie.

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

🧭 Communicatie strategie

Een strateeg of marketeer die ons helpt met strategische marketing thema's uitdiepen zoals doelstellingen, positionering, doelgroep, boodschap en kanalen.

  • Je helpt ons graag met onze marketingdoelstellingen, positionering, doelgroep en de juiste boodschap.
  • Met jouw expertise help je ons onze marketingstrategie naar een hoger niveau te tillen.
Joana  de Kwant

Help Joana de Communicatie strategie te verbeteren

Joana is jouw contactpersoon voor dit project

Help Musa Intimates

Strategisch advies over Marketing

Uren

5 tot 8 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 3 tot 6 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie en/of vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
Musa Intimates
Musa Intimates

De missie van Musa Intimates.

🌱Duurzaamheid, natuur en milieu
📍Utrecht

MUSA intimates is een duurzame fashion start-up uit Utrecht die duurzame/circulaire intimate wear ontwikkelen. We zijn gespecialiseerd in het gebruik van natuurlijke vezels uit verschillende afvalstromen, met name de bananenvezel. De missie van MUSA intimates is om iedereen zich van binnenuit comfortabel & sexy te laten voelen en om de voetafdruk van de mode-industrie te verkleinen.

Lees meer

Professionals over Musa Intimates

Louise 👐 Strategisch advies over Marketing

💛
rating-stars

"Het was super fijn om samen te werken met Musa. Met concrete tips kon Musa direct aan de slag en dat zorgde voor headspace zodat er een duidelijke planning lag om de nieuwe website te lanceren."

Louise