🚨Dit project heeft de maximale aantal inschrijvingen bereikt 🚨

Inschrijven is helaas niet meer mogelijk

Ontdenk hieronder andere mooie projecten 🙂

3a384b7d-4a60-4ae1-924e-8d1ebf86541f

Metropole Orkest

We zijn hét leading orkest voor niet-klassiek muziek, we vernieuwen en verbinden muzikale genres en brengen diverse publieksgroepen samen. Lees meer

Metropole Orkest

Hoe wij helpen

Het samen genieten van muziek brengt mensen dichter bij elkaar. Onze muziek reflecteert op de wereld om ons heen, we omarmen de diversiteit aan muziekculturen, overstijgen grenzen en brengen werelden samen door mensen in alle hoeken van de maatschappij te inspireren en in vervoering te brengen met de mooiste muziek. Met als leitmotif vernieuwing en doorontwikkeling van orkestrale muziek..

Help Metropole Orkest

Creatief campagne concept

Uren

8 tot 16 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 4 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
Philine Hofman

Help Philine van Metropole Orkest

Philine is jouw contactpersoon voor dit project

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

✍️ Copywriting
🌕 Creatieve brainstorm
📢 Marketingcampagne

Een creatieve concepter/copywriter, die een campagne communicatieconcept kan bedenken en deze tot visuele mock-ups kan uitwerken in een concept document.

  • Jij bent een creatieve geest met een passie voor schrijven of designen en conceptueel denken.
  • Ervaring met het inzetten van jouw schrijf- en conceptuele vaardigheden voor het uitwerken van een nieuwe campagne.
  • Het is prettig als je een start kan maken met de visuele uitwerking in de vorm van mock-ups of schetsen.
Philine Hofman

Door Philine Hofman

Marketing & Communicatie

⏱️ Geplaatst op 18 augustus 2023

Help Metropole Orkest

Creatief campagne concept

Uren

8 tot 16 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 4 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
Metropole Orkest
Metropole Orkest

De missie van Metropole Orkest.

ribbon-starKunst en cultuur
ribbon-checkmarkNon-profit
pinpointHilversum

We zijn hét leading orkest voor niet-klassiek muziek, we vernieuwen en verbinden muzikale genres en brengen diverse publieksgroepen samen.

Lees meer

Professionals over Metropole Orkest

Ellen 👐 Digital Projectmanager

💛
rating-stars

"Fijne organisatie, heel fijn contact om mee samen te werken, heb het idee dat mijn inspanningen werden gewaardeerd."

Ellen