🚨 Dit project heeft het maximale aantal inschrijvingen bereikt 🚨

Inschrijven is helaas niet meer mogelijk

Ontdek hieronder andere mooie projecten

Creatief campagne concept

Metropole Orkest

We zijn hét leading orkest voor niet-klassiek muziek, we vernieuwen en verbinden muzikale genres en brengen diverse publieksgroepen samen. Lees meer

Metropole Orkest

Hoe wij helpen

Het Metropole Orkest brengt diverse muziekstijlen samen en speelt op grote festivals zoals North Sea Jazz. Ze werken met topartiesten als Jacob Collier en treden internationaal op, bijvoorbeeld bij de BBC Proms. Zo verbinden ze mensen met inclusieve, vernieuwende muziek.

Waarom

  • Verbondenheid: Veel mensen ervaren een gebrek aan verbinding tussen verschillende muziekgenres en publieksgroepen.
  • Inclusiviteit: Er is een tekort aan inclusieve muziekervaringen die een breed en divers publiek aanspreken.
  • Samenwerking: Er zijn weinig platforms waar diverse artiesten en muzikale stijlen samenkomen in één orkest.

Wie we helpen

  • Breed en divers publiek dat openstaat voor vernieuwende muziekgenres
  • Muziekliefhebbers die verschillende muzikale stijlen en samenwerkingen waarderen
  • Internationale en nationale muziekliefhebbers die verbinding zoeken via inclusieve muziek

Help Metropole Orkest

Creatief campagne concept

Uren

8 tot 16 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 4 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
Philine

Help Philine van Metropole Orkest

Philine is jouw contactpersoon voor dit project

Profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

✍️ Copywriting
🌕 Creatieve brainstorm
📢 Marketingcampagne

Een creatieve concepter/copywriter, die een campagne communicatieconcept kan bedenken en deze tot visuele mock-ups kan uitwerken in een concept document.

  • Jij bent een creatieve geest met een passie voor schrijven of designen en conceptueel denken.
  • Ervaring met het inzetten van jouw schrijf- en conceptuele vaardigheden voor het uitwerken van een nieuwe campagne.
  • Het is prettig als je een start kan maken met de visuele uitwerking in de vorm van mock-ups of schetsen.
Philine

Door Philine Hofman

Marketing & Communicatie

⏱️ Geplaatst op 18 augustus 2023

Help Metropole Orkest

Creatief campagne concept

Uren

8 tot 16 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 4 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
Metropole Orkest
Metropole Orkest

De missie van Metropole Orkest.

ribbon-starKunst en cultuur
ribbon-checkmarkNon-profit
pinpointHilversum

We zijn hét leading orkest voor niet-klassiek muziek, we vernieuwen en verbinden muzikale genres en brengen diverse publieksgroepen samen.

Lees meer