
Impact verhalen
Het is tijd voor een feestje, het Mauritshuis wordt in 2022 200 jaar! Als copywriter heb jij een unieke kans om mee te helpen de viering tot een succes te maken.

Mauritshuis
In het Mauritshuis bieden we een thuis voor iedereen die zich wil laten raken door onze collectie uit de tijd van Rembrandt en Vermeer. Jaarlijks ontvangen we meer dan 400.000 bezoekers. En online nog veel meer. We bestaan al bijna 200 jaar en tegelijkertijd willen we zo relevant mogelijk blijven. Dit doen we door nieuwe doelgroepen te trekken en bezig te zijn met maatschappelijke thema's.
Help Mauritshuis
Impact verhalen
Uren
6 tot 10 uur in totaal
Periode
In 3 tot 6 weken

Help Boudewijn van Mauritshuis
Boudewijn is jouw contactpersoon voor dit project
Het profiel van de vrijwilliger
Ben jij wie we zoeken?
Een copywriter die goed geschreven en aansprekende content voor ons kan schrijven (in de vorm van een blog, interview, testimonial of case), waarmee onze impact zichtbaar wordt.
- De vaardigheid om boeiende blog posts, interviews, testimonials of cases te schrijven.
- Jij kan onze impact helder en aansprekend communiceren.
- Je kan het verhaal en onze impact goed overbrengen met tekst.

Door Boudewijn Koopmans
⏱️ Geplaatst op 16 november 2020
Help Mauritshuis
Impact verhalen
Uren
6 tot 10 uur in totaal
Periode
In 3 tot 6 weken


De missie van Mauritshuis.
In het Mauritshuis bieden we een thuis voor iedereen die zich wil laten raken door onze collectie uit de tijd van Rembrandt en Vermeer. Jaarlijks ontvangen we meer dan 400.000 bezoekers. En online nog veel meer. We bestaan al bijna 200 jaar en tegelijkertijd willen we zo relevant mogelijk blijven. Dit doen we door nieuwe doelgroepen te trekken en bezig te zijn met maatschappelijke thema's.
Lees meer