175dde76-f10d-4ba0-930f-431eb7be9bde

Strategisch advies over Marketing

Niet meer je (klein)kinderen kunnen zien opgroeien omdat je steeds minder ziet, dat is het vooruitzicht met Maculadegeneratie. Informatie kan hun levenskwaliteit verbeteren. Kun je met ons meedenken hoe we onze doelgroepen beter kunnen bereiken?

MaculaVereniging

MaculaVereniging

De vereniging biedt steun en perspectief aan de leden en zorgt dat de meest actuele betrouwbare informatie voor iedereen toegankelijk is. Het verlies van zicht heeft veel impact op de levenskwaliteit. Wij zetten ons in voor meer bekendheid over de MD en het herkennen van de eerste signalen.

Help MaculaVereniging

Strategisch advies over Marketing

Uren

5 tot 8 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 3 tot 6 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

Vroegtijdig Maculadegeneratie herkennen kan positieve impact hebben op de levenskwaliteit van de patiënt. Met meer bekendheid bij onze doelgroep kan het eerder gespot worden!

Heleen wilke

Door Heleen wilke

Anders

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 24 november 2022

Waarom we jou nodig hebben

Wij willen bij de praktijkondersteuners en de optiekwereld de kennis over macula-degeneratie vergroten zodat zij weten wat het is zodat mensen niet door gebrek aan kennis onnodig zichtverlies lijden. Kun jij met ons meedenken hoe we onze doelgroep beter kunnen bereiken en over de boodschap die we overbrengen?

Wat ga je doen?

  • Een beoordeling van onze huidige activiteiten.
  • 2 tot 4 één uur strategiesessies waarin onder andere de volgende onderwerpen worden behandeld: problematiek, marketingdoelstellingen, positionering, missie & identiteit en doelgroepen.
  • Een samenvatting van de onderwerpen die besproken zijn met concrete next steps voor de uitvoer, in de vorm van een startplan.

Wat we al hebben

  • Intern contactpersoon die inhoudelijk betrokken is.
  • Een begrip van de doelgroepen die we willen bereiken.
  • De marketing doelen/challenges die we hebben.
  • Missie en visie.

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

🧭 Communicatie strategie

Een strateeg of marketeer die ons helpt met strategische marketing thema's uitdiepen zoals doelstellingen, positionering, doelgroep, boodschap en kanalen.

  • Je helpt ons graag met onze marketingdoelstellingen, positionering, doelgroep en de juiste boodschap.
  • Met jouw expertise help je ons onze marketingstrategie naar een hoger niveau te tillen.
Heleen wilke

Help Heleen de Communicatie strategie te verbeteren

Heleen is jouw contactpersoon voor dit project

Help MaculaVereniging

Strategisch advies over Marketing

Uren

5 tot 8 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 3 tot 6 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

Hoe het werkt?

Klik hier
MaculaVereniging
MaculaVereniging

De missie van MaculaVereniging .

🙂Welzijn
🌿 Groeiende fase
📍Haarlem

De vereniging biedt steun en perspectief aan de leden en zorgt dat de meest actuele betrouwbare informatie voor iedereen toegankelijk is.
Het verlies van zicht heeft veel impact op de levenskwaliteit.
Wij zetten ons in voor meer bekendheid over de MD en het herkennen van de eerste signalen.

Lees meer