81874a59-f23f-4e07-8c6a-3e8435c23e00
🌱 Help deze organisatie Of stel een vraag

Strategisch advies over marketing

Organisatie in het kort

LunchMaatjes

Ieder kind een gezonde maaltijd op school. Meer mensen met afstand tot de arbeidsmarkt aan het werk.

Lees meer

Impact thema’s

💛 Kind en gezin
💛 Armoede
💛 Educatie

Project details

⏱️

5-8 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.
🗓️

Verspreid over 3-6 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.
📍

Op locatie en/of vanuit huis

🚀

We kunnen direct starten

apostrophe-beginning

Gezonde maaltijden voor elk kind op school en meer mensen met afstand tot de arbeidsmarkt aan het werk krijgen.

Alain Ter Horst

Alain Ter Horst

LunchMaatjes

Projectomschrijving

Waarom we jou nodig hebben

We hebben jou nodig omdat we flink aan het groeien zijn en meer kinderen willen voorzien van een gezonde lunch. Op dit moment zijn we al te vinden op 11 scholen in Utrecht, maar we willen nog verder uitbreiden. We zoeken iemand met ervaring in bedrijfsvoering en het laten groeien van een bedrijf. Het zou geweldig zijn als je met ons wilt brainstormen en advies kunt geven over hoe we onze waardepropositie kunnen formuleren om meer partners aan ons te binden.

Hier zijn we naar op zoek

  • Analyseer onze huidige marketing aanpak
  • Begeleid 2 of 3 strategiesessies over onze marketingdoelstellingen, positionering, missie & identiteit en doelgroepen
  • Creëer een kort startplan waarmee we een nieuwe marketingstrategie kunnen uitrollen

Onze ervaring met soortgelijke projecten: Ik weet hier een beetje wat van af

🙋‍♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?

Een strateeg of marketeer die ons helpt met strategische marketing thema's uitdiepen zoals doelstellingen, positionering, doelgroep, boodschap en kanalen.

  • Je helpt ons graag met onze marketingdoelstellingen, positionering, doelgroep en de juiste boodschap.
  • Met jouw expertise help je ons onze marketingstrategie naar een hoger niveau te tillen.
🧭 Communicatie strategie

Dit hebben we al in huis

  • Intern contactpersoon die inhoudelijk betrokken is
  • Een begrip van de doelgroepen die we willen bereiken
  • Onze marketing doelen en challenges
  • Missie en visie
  • Zorg ervoor dat elk kind elke dag een gezonde maaltijd krijgt.
  • Streef naar het verminderen van ongelijkheid.

Alain Ter Horst
Alain Ter Horst Project medewerker/coördinator
LunchMaatjes
LunchMaatjes

De missie van LunchMaatjes.

👪Kind en gezin
🌿 Groeiende fase
📍Utrecht

Gemiddeld 3 kinderen per klas op de basisschool komen met onvoldoende (gezonde) voeding op school. We willen luncharmoede oplossen door ieder kind op school een gezonde lunch te geven. Hiermee investeren we in een gezonde generatie. Ouders hoeven niets te betalen en de school heeft er geen werk aan. LunchMaatjes verbindt partners die dit mogelijk maken.

Lees meer

Professionals over LunchMaatjes

Magalie 👐 Nieuwe Medewerker Aannemen

💛
rating-stars

"I really enjoyed my collaboration with LunchMaatjes because they were very clear in their expectations, kept their agreements and involved me as much as needed for me to deliver. The team is very caring and the mission inspiring. Thanks :)"

Magalie