🚨 Dit project heeft het maximale aantal inschrijvingen bereikt 🚨

Inschrijven is helaas niet meer mogelijk

Ontdek hieronder andere mooie projecten

Social media campagne over asiel en migratie

Lost in Europe

Lost in Europe is een grensoverschrijdend journalistiek project dat de complexe verdwijning van onbegeleide migrantenkinderen in Europa onderzoekt. Dit is een van de meest urgente kwesties van deze tijd die tot nu toe onderbelicht bleef. Lees meer

Lost in Europe

Hoe wij helpen

Lost in Europe onderzoekt en publiceert verhalen over vermiste migrantenkinderen in Europa. Ze onthulden dat meer dan 18.000 kinderen verdwenen tussen 2018 en 2020. Met tentoonstellingen en data-analyse vergroten ze bewustzijn over mensenhandel en uitbuiting.

Waarom

  • Verdwijning: Meer dan 18.000 onbegeleide migrantenkinderen verdwenen in Europa tussen 2018 en 2020.
  • Uitbuiting: Vermoedens dat deze kinderen slachtoffer zijn van mensenhandel, seksuele uitbuiting of gedwongen arbeid.
  • Onzichtbaarheid: De problematiek van vermiste migrantenkinderen bleef lange tijd onderbelicht in media en politiek.

Wie we helpen

  • Onbegeleide, minderjarige migrantenkinderen die vermist zijn in Europa
  • Kinderen die alleen Europa binnenkomen en daarna verdwijnen uit opvang of registratie
  • Minderjarige migranten die mogelijk slachtoffer zijn van mensenhandel of seksuele uitbuiting

Help Lost in Europe

Social media campagne over asiel en migratie

Uren

8 tot 14 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 3 tot 5 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie en/of vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
Geesje

Help Geesje van Lost in Europe

Geesje is jouw contactpersoon voor dit project

Profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

🌕 Creatieve brainstorm
🎨 Grafisch design

Een ontwerper die kan helpen een creatieve campagne te bedenken en deze ook kan uitwerken met de bijhorende grafische uitingen. Denk aan social media posts.

  • Ervaring in grafisch ontwerp en affiniteit met creatieve campagnes
  • Vaardigheid in het creëren van social media posts
  • Je vindt het leuk om ideeën te delen en samen te werken
Geesje

Door Geesje van Haren

Oprichter

⏱️ Geplaatst op 25 juni 2025

Help Lost in Europe

Social media campagne over asiel en migratie

Uren

8 tot 14 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 3 tot 5 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie en/of vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
Lost in Europe
Lost in Europe

De missie van Lost in Europe.

ribbon-starMensenrechten
ribbon-checkmarkAnders
pinpointAmsterdam

Lost in Europe is een grensoverschrijdend journalistiek project dat de complexe verdwijning van onbegeleide migrantenkinderen in Europa onderzoekt. Dit is een van de meest urgente kwesties van deze tijd die tot nu toe onderbelicht bleef.

Lees meer