🚨Dit project heeft de maximale aantal inschrijvingen bereikt 🚨

Inschrijven is helaas niet meer mogelijk

Ontdenk hieronder andere mooie projecten 🙂

9b521b04-ac91-4601-99a2-2818792f482a

Lost in Europe

Lost in Europe is een grensoverschrijdend journalistiek project dat de complexe verdwijning van onbegeleide migrantenkinderen in Europa onderzoekt. Dit is een van de meest urgente kwesties van deze tijd die tot nu toe onderbelicht bleef. Lees meer

Lost in Europe

Hoe wij helpen

Er zijn meer dan 18.000 migrantenkinderen vermist binnen Europa. Er lijkt niemand naar hen om te kijken. Deze kinderen kunnen in handen zijn gevallen van drugsbendes, mensenhandel of zijn verkocht voor sekswerk. De benarde situatie van onbegeleide, minderjarige migranten is een van de meest urgente kwesties van onze tijd. Ons doel is om met verschillende onderzoeken de verhalen van vermiste kindmigranten in Europa bloot te leggen en daarbij licht te schijnen op de verschrikking die afspeelt. We zijn met een team van 23 onderzoeksjournalisten in 12 Europese landen, waaronder Nederland, Duitsland, België, Italië en het Verenigd Koninkrijk.

Help Lost in Europe

Social media campagne over asiel en migratie

Uren

8 tot 14 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 3 tot 5 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie en/of vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
Geesje van Haren

Help Geesje van Lost in Europe

Geesje is jouw contactpersoon voor dit project

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

🌕 Creatieve brainstorm
🎨 Grafisch design

Een ontwerper die kan helpen een creatieve campagne te bedenken en deze ook kan uitwerken met de bijhorende grafische uitingen. Denk aan social media posts.

  • Ervaring in grafisch ontwerp en affiniteit met creatieve campagnes
  • Vaardigheid in het creëren van social media posts
  • Je vindt het leuk om ideeën te delen en samen te werken
Geesje van Haren

Door Geesje van Haren

Oprichter

⏱️ Geplaatst op 25 juni 2025

Help Lost in Europe

Social media campagne over asiel en migratie

Uren

8 tot 14 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 3 tot 5 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie en/of vanuit huis

Hoe het werkt?

Klik hier
Lost in Europe
Lost in Europe

De missie van Lost in Europe.

ribbon-starMensenrechten
ribbon-checkmarkAnders
pinpointAmsterdam

Lost in Europe is een grensoverschrijdend journalistiek project dat de complexe verdwijning van onbegeleide migrantenkinderen in Europa onderzoekt. Dit is een van de meest urgente kwesties van deze tijd die tot nu toe onderbelicht bleef.

Lees meer