Jonne Makikyro P9i9j55p0ic Unsplash

Social Media posts

Ben jij degene die het gevoel van positiviteit en saamhorigheid kan omzetten in social media posts? Dan zoekt Kooplokaal Utrecht jou!

Kooplokaal Utrecht

Kooplokaal Utrecht

Kooplokaal Utrecht is een initiatief dat wij hebben ontwikkelt om winkeliers en horeca eigenaren door deze moeilijke corona tijden heen te helpen. Het is een platform waarop winkeliers uit Utrecht hun producten gratis te koop aan kunnen bieden, om zo toch nog omzet te genereren, te overleven en hun (vaste) klanten blij te maken. Particulieren kunnen hun producten vervolgens thuis laten bezorgen of zelf ophalen. Noch de bedrijven noch de particulieren betalen voor het gebruik van het platform.

Help Kooplokaal Utrecht

Social Media posts

Uren

10 tot 15 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 8 tot 12 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

Wij helpen lokale winkeliers en horeca eigenaren de corona crisis te overleven.

Jesse van Os

Door Jesse van Os

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 22 april 2020

Waarom we jou nodig hebben

We zoeken iemand die de social media kan regelen voor Kooplokaal Utrecht. We willen social media inzetten om een gevoel van positiviteit en saamhorigheid neer te zetten. Kooplokaal is namelijk een manier om ondernemers te helpen de corona tijd door te komen, maar ook voor gewone mensen om nog steeds de producten te kunnen kopen waar ze van houden, die ze blij maken en iedereen een beetje het gevoel te geven dat we ondanks deze crisistijd nog zoveel mogelijk "normaal" kunnen zijn. Hierbij willen we de focus leggen op het thema lokaal.

Wat ga je doen?

  • Een plan/contentkalender, waarmee we onze posts (tekst en beschikbare foto’s) voor deze periode vooruit kunnen plannen.
  • Het bedenken en uitwerken van goed geschreven en aansprekende posts voor ons voornamelijkste social media kanaal.
  • Het posten en beheren van 10 tot 15 posts binnen een periode van 2 tot 4 maanden (tenzij anders afgesproken).
  • Je krijgt volledige toegang tot onze social media accounts om onze deze te beheren, binnen onze social media strategie.
  • Leuke reacties zetten op comments op posts.

Wat we al hebben

  • Onze organisatie social media account
  • Een social media strategie
  • Missie en visie document
  • Doelgroepomschrijving
  • Alles nog wel in kinderschoenen, deze organisatie is net nieuw

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

🌎 Social Media
✍️ Copywriting
Jesse van Os

Help Jesse de Social Media te verbeteren

Jesse is jouw contactpersoon voor dit project

Help Kooplokaal Utrecht

Social Media posts

Uren

10 tot 15 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 8 tot 12 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

Hoe het werkt?

Klik hier
Kooplokaal Utrecht
Kooplokaal Utrecht

De missie van Kooplokaal Utrecht.

🤲Armoede
📍Utrecht

Kooplokaal Utrecht is een initiatief dat wij hebben ontwikkelt om winkeliers en horeca eigenaren door deze moeilijke corona tijden heen te helpen. Het is een platform waarop winkeliers uit Utrecht hun producten gratis te koop aan kunnen bieden, om zo toch nog omzet te genereren, te overleven en hun (vaste) klanten blij te maken. Particulieren kunnen hun producten vervolgens thuis laten bezorgen of zelf ophalen. Noch de bedrijven noch de particulieren betalen voor het gebruik van het platform.

Lees meer