963e3987-d856-48b1-b1b2-4bd10722b56b

Missie, visie en waarden

Organisatie in het kort

Koninklijk Conservatorium Den Haag

Wij leiden de artiesten en makers van de toekomst op omdat muziek en dans het fundament zijn onder een stevige, inclusieve samenleving.

Lees meer

Impact thema’s

💛 Educatie
💛 Kunst en cultuur

Project details

⏱️

8-16 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week is helemaal aan jou. Gemiddeld werken professionals 2 tot 4 uur per week aan een project.
🗓️

Verspreid over 2-5 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn o.b.v. wat jullie onderling afspreken, zodat het past bij jouw agenda. Organisaties weten dat professionals dit naast hun baan erbij doen.
📍

Op locatie en/of vanuit huis

🚀

Starten binnen één maand

apostrophe-beginning

Jouw bijdrage speelt een cruciale rol in het vormgeven van onze toekomst en draagt bij aan het succes van het Koninklijk Conservatorium Den Haag!

Kirstin Poot

Kirstin Poot

Koninklijk Conservatorium Den Haag

Projectomschrijving

Waarom we jou nodig hebben

We staan aan de vooravond van vernieuwing en willen onze communicatie met toekomstige studenten verbeteren door een merkgids te ontwikkelen. Deze gids moet niet alleen onze identiteit vastleggen, maar ook concrete richtlijnen bieden voor het creëren van zowel geschreven als visuele content. Als ervaren professional op het gebied van merkontwikkeling nodigen we je uit om samen met ons de missie, visie en kernwaarden te verfijnen en met ons mee te denken over de vertaling naar onze marketingcommunicatie.

Hier zijn we naar op zoek

  • Een analyse van onze doelgroepen, huidige initiatieven en toekomstvisies.
  • Strategische sessies om onze doelen en boodschap te verfijnen.
  • Nieuwe, helder geformuleerde missie, visie en kernwaarden.

Onze ervaring met soortgelijke projecten: Ik ben er bekend mee of heb er eerdere ervaring mee

🙋‍♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?

Een merkstrateeg die kan helpen met het (her)formuleren van onze missie, visie en waarden. Benodigd: Sterk in taal en kan krachtig dergelijke zaken formuleren. Heeft ervaring met merkdenken, communicatie en/of strategie.

  • Je bent goed met taal en weet hoe je onze boodschap effectief overbrengt naar ons publiek.
  • Je hebt aantoonbare ervaring met merkontwikkeling, communicatie of strategie.
  • Een merkstrateeg met ervaring met het (her)formuleren van missie, visie, waarden en het opstellen van een merkboek.
✍️ Copywriting
🎯 Missie en Visie
🧭 Communicatie strategie

Dit hebben we al in huis

  • Een toegewijd teamlid voor dit project.
  • Een duidelijk beeld van de boodschap die we willen uitdragen.
  • Toegang tot onze huidige missie, visie, waarden en communicatie-inspanningen.

Koninklijk Conservatorium Den Haag
Koninklijk Conservatorium Den Haag

De missie van Koninklijk Conservatorium Den Haag.

📚Educatie
💒 Gevestigde organisatie
📍Den Haag

Muziek en dans overstijgen culturen, geografische grenzen, generaties en sociale verschillen. Juist nu spelen kunstenaars een belangrijke rol: Ze bieden schoonheid, reflectie, inspiratie, betekenis als alternatief voor het instrumentele denken in de waan van alledag. Ze stellen vragen, vertellen verhalen of verzinnen oplossingen, die buiten de kunsten niet ontstaan zouden zijn.

Lees meer