b506a9bb-6539-4b84-8341-07ed862525af (2)

Bedenk een communicatie campagne

"Door het 'Here to Stay' programma hopen wij jongeren en jongerenwerkers meer kansen te laten zien en creëeren". Help jij ons mee om onze campagne naar een volgend niveau te tillen?

ISA Youth

ISA Youth

Door de potentie te activeren van de grootste jonge generatie, gelooft ISA dat benadeelde gemeenschappen zullen veranderen. Door te verbinden waar het vlamt, op het speelveld. Waar creativiteit, coöperatie, talent, drive, karakter en zelfvertrouwen wordt ontplooid. ISA traint coaches en jongeren om hun talenten te ontdekken en aan te scherpen.

Help ISA Youth

Bedenk een communicatie campagne

Uren

8 tot 16 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 3 tot 5 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

Vanuit deze campagne hopen wij jongeren en jongerenwerkers te inspireren om het probleem van een krimpende maatschappelijke ruimte aan te pakken en ze ideeën te geven om dit te verbeteren.

Milena Alcorta

Door Milena Alcorta

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 20 augustus 2020

Waarom we jou nodig hebben

Voor het 'Here to Stay' programma werken wij samen met partner organisaties uit Hongarije, Tsjechische Republiek, Roemenië en Nederland. Wij hebben, met onze vier partners, al een aantal ideeën over hoe de campagne en het platform er uit moet gaan zien. We hebben zelf een eerste concept bedacht, maar we realiseerde ons dat we niet de expertise hebben om de campagne naar een volgende stap te brengen als het gaat om activiteiten, tekst, kanalen etc. Engels sprekend is een pré

Wat ga je doen?

  • Een objectieve beoordeling van de nieuwe (campagne) plannen, beschikbare middelen en budget.
  • Strategisch overleg/sparren over zaken als doelstellingen, activiteiten, kanalen, doelgroepen en toekomstplannen.
  • Een communicatieplan met daarin strategische uitgangspunten voor bijvoorbeeld de positionering, doelgroep, boodschap, geprioriteerde kanalen, etc.
  • Een startplan met aanbevelingen en concrete next steps voor de uitvoer van deze strategie.

Wat we al hebben

  • Missie en visie
  • Het programma en de inhoudelijke pijlers van de campagne.
  • Interne contactpersoon die inhoudelijk betrokken is.
  • Ideeën over de doelgroep.

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

📢 Campagnes
🧭 Communicatie strategie
Milena Alcorta

Help Milena de Campagnes te verbeteren

Milena is jouw contactpersoon voor dit project

Help ISA Youth

Bedenk een communicatie campagne

Uren

8 tot 16 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 3 tot 5 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

Hoe het werkt?

Klik hier
ISA Youth
ISA Youth

De missie van ISA Youth.

🙂Welzijn
🌿 Groeiende fase
📍's Hertogenbosch

Door de potentie te activeren van de grootste jonge generatie, gelooft ISA dat benadeelde gemeenschappen zullen veranderen. Door te verbinden waar het vlamt, op het speelveld. Waar creativiteit, coöperatie, talent, drive, karakter en zelfvertrouwen wordt ontplooid. ISA traint coaches en jongeren om hun talenten te ontdekken en aan te scherpen.

Lees meer