b506a9bb-6539-4b84-8341-07ed862525af (2)

Bedenk een communicatie campagne

Project details

💒 ISA Youth

🛠️ Communicatie

⏱️ 8-16 uur in totaal

🗓️ Verspreid over 3-5 weken

💻 Enkel vanuit huis

Organisatie in het kort

Door de potentie te activeren van de grootste jonge generatie, gelooft ISA dat benadeelde gemeenschappen zullen veranderen. Door te verbinden waar het vlamt, op het speelveld.

  • Welzijn
  • Ontwikkelingshulp
  • Educatie

Profiel vrijwilliger

Een strateeg of marketeer die kan helpen bij het (verder) ontwikkelen van een nieuwe campagne. Benodigd: ervaring met strategische zaken als doelstellingen, positionering, doelgroep, boodschap, kanalen, etc.

Start: We kunnen en willen direct aan de slag met dit project.

Vanuit deze campagne hopen wij jongeren en jongerenwerkers te inspireren om het probleem van een krimpende maatschappelijke ruimte aan te pakken en ze ideeën te geven om dit te verbeteren.
Geschreven door Milena Alcorta van ISA Youth

Project­omschrijving

Waarom we dit project starten?

Voor het 'Here to Stay' programma werken wij samen met partner organisaties uit Hongarije, Tsjechische Republiek, Roemenië en Nederland. Wij hebben, met onze vier partners, al een aantal ideeën over hoe de campagne en het platform er uit moet gaan zien. We hebben zelf een eerste concept bedacht, maar we realiseerde ons dat we niet de expertise hebben om de campagne naar een volgende stap te brengen als het gaat om activiteiten, tekst, kanalen etc. Engels sprekend is een pré

Wat hebben we nodig?

  • Een objectieve beoordeling van de nieuwe (campagne) plannen, beschikbare middelen en budget.
  • Strategisch overleg/sparren over zaken als doelstellingen, activiteiten, kanalen, doelgroepen en toekomstplannen.
  • Een communicatieplan met daarin strategische uitgangspunten voor bijvoorbeeld de positionering, doelgroep, boodschap, geprioriteerde kanalen, etc.
  • Een startplan met aanbevelingen en concrete next steps voor de uitvoer van deze strategie.

Wat hebben we al?

  • Missie en visie
  • Het programma en de inhoudelijke pijlers van de campagne.
  • Interne contactpersoon die inhoudelijk betrokken is.
  • Ideeën over de doelgroep.

Waarom is dit project van waarde?

Door het 'Here to Stay' programma hopen wij jongeren en jongerenwerkers meer kansen te laten zien en creëeren. Jongeren moeten zich kunnen ontwikkelen, zich uit spreken en gehoord worden. Dat is wat we willen bereiken met dit programma. Helaas hebben wij niet de expertise om zo'n campagne te ontwikkelen, daarom zijn we opzoek naar een professional die ons hierin kan ondersteunen.

ISA Youth
ISA Youth
Marathonloop 1
5235AA 's Hertogenbosch
ISA Youth
Milena Alcorta
Milena Alcorta

Wie ga jij helpen?

Wat doen ze

Door de potentie te activeren van de grootste jonge generatie, gelooft ISA dat benadeelde gemeenschappen zullen veranderen. Door te verbinden waar het vlamt, op het speelveld. Waar creativiteit, coöperatie, talent, drive, karakter en zelfvertrouwen wordt ontplooid. ISA traint coaches en jongeren om hun talenten te ontdekken en aan te scherpen.

Waar ze trots op zijn

  • Wij hebben onze flagship programma’s ontwikkeld ‘Game', ‘Change’ & ‘Game Changers”, waarin jongeren de sociale verandering leiden, ondersteund door coaches en community organisaties.
  • Waar je ISA vindt, vind je gecommitteerde jongeren, coaches en sport organisaties die samenwerken om een mooie, sterke en veilige buurt te creëren
  • Jongeren zijn de verandering die ze willen zien in hun community
  • ISA helpt jongeren te ontdekken waar ze goed in zijn en wat belangrijk voor ze is, ze worden ‘gamechangers’ die blijven doen waar ze in geloven.
  • Wij hebben al meer dan 240.000 mensen over de hele wereld geholpen
  • Vanuit ons programma, creëren we directe impact op de volgende SDG's: 4 - Kwaliteitsonderwijs, 5 - Gender gelijkheid, en 16 - Vrede, Justitie & Sterke publieke diensten