db05e56b-b9d0-4c00-aa20-47ce02cac43c

Dashboard van online inzichten

Profiel vrijwilliger

Een online marketeer of data specialist die kan helpen met het bepalen van de belangrijkste online doelen en deze kan vertalen naar een dashboard.

Ervaring met:

  • Online marketing

Organisatie in het kort

Wij stomen mensen, die lang niet hebben gewerkt, klaar om weer een volwaardige plek in de maatschappij te krijgen. Tegelijkertijd ruimen wij samen de textielberg op. Dat doen we door van oude kleding gerecycled vilt te maken. Duurzaam & sociaal tot in elke vezel!

  • Diversiteit en inclusiviteit
  • Duurzaamheid, natuur en milieu

Project details

💒 i-did

⏱️ 8-16 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de project grootte. Wanneer en hoeveel uur per week is helemaal aan jou. Gemiddeld werken professionals 2 tot 4 uur per week aan een project.

🗓️ Verspreid over 2-4 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn o.b.v. wat jullie onderling afspreken, zodat het past bij jouw agenda. Organisaties weten dat professionals dit naast hun baan erbij doen.

💻 Op locatie en/of vanaf huis

🏁 We kunnen en willen direct aan de slag met dit project.

Met jouw kennis van data & analyse geef je ons voortschrijdend inzicht hoe wij online onze impact kunnen duiden!
Kristian Mussche
Geschreven door Kristian Mussche van i-did

Project­omschrijving

Waarom we dit project starten?

Het is momenteel nog lastig om al onze tooling en bijbehorende databronnen overzichtelijk en waarheidsgetrouw in één omgeving te tonen. We hopen dat jij als datakoning(in) kan helpen met het structureren. Zodat wij online op de juiste zaken kunnen sturen.

Wat hebben we nodig?

  • Een visueel dashboard dat de belangrijkste inzichten op heldere manier laten zien.
  • Technisch inrichten van KPI's (conversies) met verschillende tools.
  • Juiste koppeling Google Analytics & onze ecommerce omgeving Shopify.

💬 Heb je een vraag over dit project? Stel me gerust een vraag via de knop hieronder. Geheel vrijblijvend.

Wat hebben we al?

  • Een Google Analytics account.
  • Een tag manager, ingericht met doelen.
  • Doelgroepomschrijving.
  • Globale doelen die we op ons dashboard willen.

Project alert voor soortgelijke jobs

Ontvang direct de nieuwste projecten binnen jouw skills

i-did
i-did

De missie van i-did.

🌈Diversiteit en inclusiviteit
🌳 Impact scale-up fase
📍Utrecht

Mensen die nooit of lang niet hebben gewerkt, vanwege welke reden dan ook, helpen wij weer aan de slag. Door middel van coaching en begeleiding stomen wij ze klaar voor een volwaardige plek in de maatschappij. Tegelijk ruimen wij de textielberg op. Dat doen we door van oud textiel – zoals bedrijfskleding of consumenten kleding – gerecycled vilt te maken. Duurzaam & sociaal tot in elke vezel!

Lees meer

Professionals over i-did

Diana 👐 Video

Diana
Het was een heel fijne samenwerking met i-did en een echt interessante project. Afspraken waren helder. Kommunikatie en de mensen waren heel aardig in een vriendelijke omgeving.

David 👐 Audit advertentie kanalen

David
Prettig en open contactpersoon en er werd voldoende flexibiliteit geboden voor mij om de opdracht in mijn eigen planning in te passen.