Marketing - Vrijwilliger(Tijdelijk)
c46863d2-c32a-41bb-8717-4f69085409fb

Strategisch advies over Marketing

Project details

💒 Goud van Noord

🛠️ Marketing

⏱️ 6-10 uur in totaal

🗓️ Verspreid over 3-6 weken

💻 Op locatie en/of vanaf huis

Organisatie in het kort

Goud van Noord werkt aan een Rotterdam waarin mensen die ‘kansarm’ genoemd worden de mogelijkheid krijgen hun talenten in te zetten voor de samenleving en om zich te ontplooien. Wij hebben oog voor ieders talent en iedereen doet mee.

  • Armoede
  • Kind en gezin
  • Welzijn

Profiel vrijwilliger

Een strateeg of marketeer, die als facillitator of sparringpartner kan helpen bepaalde (strategische) marketing thema's uit te diepen. Benodigd: ervaring met strategische zaken als doelstellingen, positionering, doelgroep, boodschap, kanalen, etc.

Start: Wanneer de professional aangeeft te kunnen starten (binnen 2 maanden).

Wil jij met ons meedenken hoe we ons werk zichtbaarder kunnen maken en hoe we donateurs kunnen werven? Dan werk je mee aan kansen voor mensen om (opnieuw) mee te gaan doen!
Gerlinda Robbertsen
Geschreven door Gerlinda Robbertsen van Goud van Noord

Project­omschrijving

Waarom we dit project starten?

Goud van Noord is jonge en vitale stichting. We zijn afhankelijk van fondsen, subsidie, vrijwilligers en donaties. In december 2021 hebben we onze eigen doneer pagina op de website. Daarnaast verschijnt in januari 2022 onze eerste nieuwsbrief. We zijn nu op zoek naar manieren om mensen op onze pagina te laten landen. Hoe kunnen we ons werk en onze doneerpagina actief en passend onder de aandacht brengen?

Wat hebben we nodig?

  • Een beoordeling van onze huidige activiteiten.
  • 2 tot 4 één uur strategiesessies waarin onder andere de volgende onderwerpen worden behandeld: problematiek & doelstellingen, positionering & identiteit en kanalen & doelgroepen.
  • Een geschreven samenvatting van de onderwerpen die besproken zijn.
  • Een startplan met adviezen en concrete next steps.

Wat hebben we al?

  • Intern contactpersoon die inhoudelijk betrokken is.
  • Een begrip van de doelgroepen die we willen bereiken.
  • De marketing doelen/challenges die we hebben.
  • Missie en visie.
Goud van Noord
Goud van Noord

De missie van Goud van Noord.

🤲Armoede
🌿 Groeiende fase
📍Rotterdam

We hebben een groep Rotterdammers leren kennen die vaak kansarm genoemd wordt. Zij willen meedoen, maar het kan knap lastig zijn om er tussen te komen. Wij denken dat dit ons allemaal iets te zeggen heeft. Daarom zoeken wij iedere dag naar mogelijkheden om hun talenten in te zetten voor de samenleving en zich te ontplooien. Wij geloven in de kracht van netwerk, de kracht van samen en de kracht van onze boodschap: jij bent goud!

Lees meer